Specialist i Marketingut Dixhital
Nr. i reklamës i Anegino
AB92DD19
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Specialist të Marketingut Dixhital për një kompani të konsoliduar
(përfaqësi e disa Brand-eve ndërkombëtare), që operon në sektorin e kujdesit shëndetësor
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Menaxhimi i fushatave të marketingut në rrjetet sociale;
2. Kurimi i imazhit të kompanisë nëpërmjet rrjeteve sociale dhe rritja e vizibilitetit të brande-ve;
3. Harton planin e detajuar per median sociale duke perfshire krijimin, kurimin dhe menaxhimin e
kontentit të publikuar (imazhe, video dhe materiale të tjera të shkruara);
4. Monitorimi dhe ofrimi i informacionit përdoruesve në rrjetet sociale në lidhje me produktet e
kompanisë;
5. Dizenjimi, krijimi dhe menaxhimi i fushatave promocionale në rrjetet sociale;
6. Të kujdeset online për reputacionin e kompanisë dhe brande-ve të saj
7. Identifikon potencialet për të ndërtuar komunikime të ndryshme dhe të drejtpërdrejta nëpërmjet
marketimit dixhital.
8. Suporton departamentin në ofrimin e komunikimeve të marketingut dhe shërbimeve promocionale
Kërkesat për këtë pozicion janë:
- Diplomë Universitare (Marketing/PR);
- Eksperiencë e mëparshme pune në pozicione të ngjashme;
- Njohuri të mira të platformave të rrjeteve sociale (FB, Instagram, Linkedin, Youtube, Pinterest,
Google+ etj);
- Të jetë person kreativ, i apasionuar pas mediave/rrjeteve sociale.
- Aftesite e dizajnit grafik jane nje avantazh
(përfaqësi e disa Brand-eve ndërkombëtare), që operon në sektorin e kujdesit shëndetësor
Përgjegjësitë Kryesore:
1. Menaxhimi i fushatave të marketingut në rrjetet sociale;
2. Kurimi i imazhit të kompanisë nëpërmjet rrjeteve sociale dhe rritja e vizibilitetit të brande-ve;
3. Harton planin e detajuar per median sociale duke perfshire krijimin, kurimin dhe menaxhimin e
kontentit të publikuar (imazhe, video dhe materiale të tjera të shkruara);
4. Monitorimi dhe ofrimi i informacionit përdoruesve në rrjetet sociale në lidhje me produktet e
kompanisë;
5. Dizenjimi, krijimi dhe menaxhimi i fushatave promocionale në rrjetet sociale;
6. Të kujdeset online për reputacionin e kompanisë dhe brande-ve të saj
7. Identifikon potencialet për të ndërtuar komunikime të ndryshme dhe të drejtpërdrejta nëpërmjet
marketimit dixhital.
8. Suporton departamentin në ofrimin e komunikimeve të marketingut dhe shërbimeve promocionale
Kërkesat për këtë pozicion janë:
- Diplomë Universitare (Marketing/PR);
- Eksperiencë e mëparshme pune në pozicione të ngjashme;
- Njohuri të mira të platformave të rrjeteve sociale (FB, Instagram, Linkedin, Youtube, Pinterest,
Google+ etj);
- Të jetë person kreativ, i apasionuar pas mediave/rrjeteve sociale.
- Aftesite e dizajnit grafik jane nje avantazh
Data e aplikimit të fundit : 24 Tetor 2019