Shërbim ndaj klientit
Nr. i reklamës i Anegino
AB74TG61
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Balfin Group është një ndër grupet private investuese më të mëdha në Shqipëri dhe rajon, i pranishëm me aktivitete për zhvillimin e pasurive të paluajtshme, shitjet me pakicë, ofrimin e shërbimeve dhe manaxhimin e hapësirave tregtare apo industriale, industria minerare, financime dhe programe besimi për konsumatorët.
Elektro-Servis shpk është një kompani e specializuar në riparimin e pajisjeve elektronike dhe elektro-shtëpiake. E themeluar prej vitit 2008 Elektro-Servis është servisi më i madh në Shqipëri dhe vendet fqinje, me të drejtat ekskluzive për market më në zë ne botë si: Samsung, LG, Sonny, Philips, Beko,Bosch etj.
Pozicioni: Shërbim ndaj Klientit
Departamenti: Operacional
Raporton: Manaxheri Operacional
Vendndodhja: Tiranë
Përmbledhja e Pozicionit:
Ky pozicion ka për detyrë të mbledhë të gjitha problemet, ankesat dhe cështjet e klienteve.
Objektivi kryesor i pozicionit: Shërbimi për Klientin është të regjistrojë dhe të informojë personat përkatës të departamentit operacional për cdo problem apo cështje që ka të bëje me klientët/vizitorët.)
Detyrat/Përgjegjësitë:
• Përgjegjëse për regjistrimin me saktësi në sistem të urdhërave të punës si dhe informimin e klientëve për statusin e tyre.
• Përgjegjëse për komunikimin e klientëve për rastet e defekteve, informim mbi tarifat dhe kohën e shërbimit.
• Kryen lajmërimet e defekteve në terren ndaj punonjësve të rretheve dhe ndjek rastin deri në mbyllje të procesit.
• Funksionon si një ndërmjetës mes klientit dhe departamentit teknik.
• Arkëton vlera për konstatim defekti dhe paradhënie duke koordinuar cdo fund ditë me departamentin e financës.
• Kryen procesin e arkivimit të cdo flete garancie apo mandate pagese të bëra nga klientët në rrjetin e dyqaneve Neptun.
• Raporton në fund të cdo dite për hyrjet dhe daljet e produkteve nga Servisi. Mbi bazën e raporteve analizon dhe sugjeron për përmirësim të procesit.
Kërkesat:
Edukimi: Arsim I lartë, Diplomë Bachelor (preferohet Fakulteti Ekonomik/Shkenca Sociale)
Eksperiencat e punës: Përvojë profesionale të paktën 1-3 vjet përvoje pune.
Kualifikime të tjera:
Aftësi menaxhimi në situata konfliktuale që mund të lindin nga ankesat e klientëve
Aftësi shumë të mira komunikuese dhe negociuese.
Sistematike në ndjekjen e detyrave konform procedurave të shoqërisë
Njohuri të mira të paketës MS Office dhe vecanërisht Excel
Aftësi të mira komunikuese në Anglisht
Kushtet e punës: Grupi Balfin ofron një paketë benefitesh tërheqëse, duke përfshirë një pagë të drejtë të bazuar në merita dhe vlerësimin e performancës.
* Të gjithë aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet sipas ligjit Nr.9887 të vendosur nga Parlamenti i Shqipërise mbi “Mbrojtjen e të dhënave personale”.
Elektro-Servis shpk është një kompani e specializuar në riparimin e pajisjeve elektronike dhe elektro-shtëpiake. E themeluar prej vitit 2008 Elektro-Servis është servisi më i madh në Shqipëri dhe vendet fqinje, me të drejtat ekskluzive për market më në zë ne botë si: Samsung, LG, Sonny, Philips, Beko,Bosch etj.
Pozicioni: Shërbim ndaj Klientit
Departamenti: Operacional
Raporton: Manaxheri Operacional
Vendndodhja: Tiranë
Përmbledhja e Pozicionit:
Ky pozicion ka për detyrë të mbledhë të gjitha problemet, ankesat dhe cështjet e klienteve.
Objektivi kryesor i pozicionit: Shërbimi për Klientin është të regjistrojë dhe të informojë personat përkatës të departamentit operacional për cdo problem apo cështje që ka të bëje me klientët/vizitorët.)
Detyrat/Përgjegjësitë:
• Përgjegjëse për regjistrimin me saktësi në sistem të urdhërave të punës si dhe informimin e klientëve për statusin e tyre.
• Përgjegjëse për komunikimin e klientëve për rastet e defekteve, informim mbi tarifat dhe kohën e shërbimit.
• Kryen lajmërimet e defekteve në terren ndaj punonjësve të rretheve dhe ndjek rastin deri në mbyllje të procesit.
• Funksionon si një ndërmjetës mes klientit dhe departamentit teknik.
• Arkëton vlera për konstatim defekti dhe paradhënie duke koordinuar cdo fund ditë me departamentin e financës.
• Kryen procesin e arkivimit të cdo flete garancie apo mandate pagese të bëra nga klientët në rrjetin e dyqaneve Neptun.
• Raporton në fund të cdo dite për hyrjet dhe daljet e produkteve nga Servisi. Mbi bazën e raporteve analizon dhe sugjeron për përmirësim të procesit.
Kërkesat:
Edukimi: Arsim I lartë, Diplomë Bachelor (preferohet Fakulteti Ekonomik/Shkenca Sociale)
Eksperiencat e punës: Përvojë profesionale të paktën 1-3 vjet përvoje pune.
Kualifikime të tjera:
Aftësi menaxhimi në situata konfliktuale që mund të lindin nga ankesat e klientëve
Aftësi shumë të mira komunikuese dhe negociuese.
Sistematike në ndjekjen e detyrave konform procedurave të shoqërisë
Njohuri të mira të paketës MS Office dhe vecanërisht Excel
Aftësi të mira komunikuese në Anglisht
Kushtet e punës: Grupi Balfin ofron një paketë benefitesh tërheqëse, duke përfshirë një pagë të drejtë të bazuar në merita dhe vlerësimin e performancës.
* Të gjithë aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet sipas ligjit Nr.9887 të vendosur nga Parlamenti i Shqipërise mbi “Mbrojtjen e të dhënave personale”.
Data e aplikimit të fundit : 31 Korrik 2019