Deputy Marketing Manager
Nr. i reklamës i Anegino
AB43YP37
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Deputy Marketing Manager për klientin e saj, kompani e njohur ndërkombëtare që operon me filiale në vend dhe rajon.
Qëllimi kryesor i punës:
Kandidati ideal do të jetë përgjegjës për zhvillimin dhe zbatimin e strategjisë së marketingut të kompanisë në përputhje me strategjinë e Grupit. Ai/Ajo do të jetë përgjegjës për të gjitha eventet, fushatat dhe veprimtaritë e organizuara, me qëllim promovimin e imazhit dhe reputacionit të kompanisë, për të siguruar rritjen e bazës së klientëve.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Përgjegjës për komunikimin e kompanisë së jashtmi përmes cdo kanali komunikimi (internet, media sociale, radio/TV, postë, etj) njoftime për shtyp, artikuj , intervista etj;
• Përgatit dhe është përgjegjës për planin vjetor, mujor dhe javor të veprimtarisë së kompanisë dhe buxhetin vjetor të marketingut;
• Udhëzon dhe bashkëpunon me menaxherët e Degëve gjatë përgatitjes së planeve të marketingut duke u siguruar që secila degë eshtë furnizuar me materialet dhe artikujt e nevojshmë promovues të kompanisë;
• Suporton stafin e shitjeve duke u siguruar materialet e nevojshme promovuese tek partnerët/klientët e tyre duke përfshirë dhe modele specifike të fushatave dhe promocioneve;
• Mbledh të dhëna dhe hulumton për konkurencën në treg, cmimet, produktet, fushatat e tyre, identifikon pikat e forta dhe të dobëta të kompanisë dhe propozon modifikime të produkteve;
• Bashkëpunon drejtpërdrejt me agjensitë e reklamimit dhe median për prodhimin e materialeve të marketingut dhe vendosjen e fushatave në TV/Radio;
• Kujdeset që cdo fushatë, promocion, event të marrë vëmendjen maksimale në marketingun dixhital.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare në Marketing/PR/Media/Komunikim;
• Eksperiencë në pozicione të ngjashme jo më pak se 2 vjet;
• Përvoja në fushatat e marketingut dixhital në Google Adword dhe mediave sociale;
• Të zotërojë shumë mirë gjuhën Angleze dhe MS Office;
• Të jetë proaktiv, kreativ, me iniciativë dhe i apasionuar vecanërisht pas marketingut online.
Qëllimi kryesor i punës:
Kandidati ideal do të jetë përgjegjës për zhvillimin dhe zbatimin e strategjisë së marketingut të kompanisë në përputhje me strategjinë e Grupit. Ai/Ajo do të jetë përgjegjës për të gjitha eventet, fushatat dhe veprimtaritë e organizuara, me qëllim promovimin e imazhit dhe reputacionit të kompanisë, për të siguruar rritjen e bazës së klientëve.
Përgjegjësitë Kryesore:
• Përgjegjës për komunikimin e kompanisë së jashtmi përmes cdo kanali komunikimi (internet, media sociale, radio/TV, postë, etj) njoftime për shtyp, artikuj , intervista etj;
• Përgatit dhe është përgjegjës për planin vjetor, mujor dhe javor të veprimtarisë së kompanisë dhe buxhetin vjetor të marketingut;
• Udhëzon dhe bashkëpunon me menaxherët e Degëve gjatë përgatitjes së planeve të marketingut duke u siguruar që secila degë eshtë furnizuar me materialet dhe artikujt e nevojshmë promovues të kompanisë;
• Suporton stafin e shitjeve duke u siguruar materialet e nevojshme promovuese tek partnerët/klientët e tyre duke përfshirë dhe modele specifike të fushatave dhe promocioneve;
• Mbledh të dhëna dhe hulumton për konkurencën në treg, cmimet, produktet, fushatat e tyre, identifikon pikat e forta dhe të dobëta të kompanisë dhe propozon modifikime të produkteve;
• Bashkëpunon drejtpërdrejt me agjensitë e reklamimit dhe median për prodhimin e materialeve të marketingut dhe vendosjen e fushatave në TV/Radio;
• Kujdeset që cdo fushatë, promocion, event të marrë vëmendjen maksimale në marketingun dixhital.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
• Diplomë Universitare në Marketing/PR/Media/Komunikim;
• Eksperiencë në pozicione të ngjashme jo më pak se 2 vjet;
• Përvoja në fushatat e marketingut dixhital në Google Adword dhe mediave sociale;
• Të zotërojë shumë mirë gjuhën Angleze dhe MS Office;
• Të jetë proaktiv, kreativ, me iniciativë dhe i apasionuar vecanërisht pas marketingut online.
Data e aplikimit të fundit : 29 Gusht 2019