Deputy Store Manager – Tiranë (Fashion Retail)
Nr. i reklamës i Anegino
AA99ZU61
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
EPPC Albania kërkon një Deputy Store Manager për klientin e saj, një ndër kompanitë më të njohura të Retail-it, i cili operon eksluzivisht me disa prej BRAND-ve më të njohura ndërkombëtare në industrinë e modës, në vend dhe rajon.
Përgjegjësitë Kryesore:
-Organizon dhe menaxhon dyqanin në aspektin operacional në mungesë të menaxherit;
-Kujdeset për ofrimin e një shërbimi cilësor tek klientët, monitoron nevojat dhe trendin e tyre të blerjeve;
-Organizon dhe kontrollon turnet dhe punën e stafit në mungesë të menaxherit;
-Merr pjesë në mënyrë aktive në implementimin dhe vendosjen e objektivave me qëllim rritjen e volumeve të shitjeve në bashkëpunim me Store Manager dhe Head of Retail Departament;
-Kontrollon kodet, deklaratat dhe çmimet e artikujve dhe siguron vizibilitetin e tyre në dyqan sipas standarteve të kërkuara;
-Menaxhon nivelet e stokut;
-Organizon dhe trajnon të gjithë punonjësit për punën në arkë;
-Kujdeset për higjenën e dyqanit dhe zbatimin e rregullores së punës nga stafi;
-Përgatit raporte periodike javore tek drejtuesit në mungesë të menaxherit.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
-Përvojë e mëparshme në Retail Store (Eksperienca në Fashion Retail është avantazh);
-I/e orientuar drejt shërbimit ndaj klientit dhe arritjes së rezultateve;
-Të zotëroj gjuhën Angleze;
-Të zotërojë shumë mirë paketën MS Office (Word-Excel);
-Të shfaq aftësi të mira planifikuese, koordinuese dhe komunikuese;
-Të ketë disponibilitet për të udhëtuar sipas nevojës.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj duke ndjekur linkun:
https://aplikim.eppc.al
Ju do të kontaktoheni vetëm në qoftë se CV-ja juaj do të kualifikohet.
Përgjegjësitë Kryesore:
-Organizon dhe menaxhon dyqanin në aspektin operacional në mungesë të menaxherit;
-Kujdeset për ofrimin e një shërbimi cilësor tek klientët, monitoron nevojat dhe trendin e tyre të blerjeve;
-Organizon dhe kontrollon turnet dhe punën e stafit në mungesë të menaxherit;
-Merr pjesë në mënyrë aktive në implementimin dhe vendosjen e objektivave me qëllim rritjen e volumeve të shitjeve në bashkëpunim me Store Manager dhe Head of Retail Departament;
-Kontrollon kodet, deklaratat dhe çmimet e artikujve dhe siguron vizibilitetin e tyre në dyqan sipas standarteve të kërkuara;
-Menaxhon nivelet e stokut;
-Organizon dhe trajnon të gjithë punonjësit për punën në arkë;
-Kujdeset për higjenën e dyqanit dhe zbatimin e rregullores së punës nga stafi;
-Përgatit raporte periodike javore tek drejtuesit në mungesë të menaxherit.
Kërkesat për këtë pozicion janë:
-Përvojë e mëparshme në Retail Store (Eksperienca në Fashion Retail është avantazh);
-I/e orientuar drejt shërbimit ndaj klientit dhe arritjes së rezultateve;
-Të zotëroj gjuhën Angleze;
-Të zotërojë shumë mirë paketën MS Office (Word-Excel);
-Të shfaq aftësi të mira planifikuese, koordinuese dhe komunikuese;
-Të ketë disponibilitet për të udhëtuar sipas nevojës.
Si të aplikoni:
Për të aplikuar për këtë mundësi punësimi, ju lutemi dërgoni aplikimin tuaj duke ndjekur linkun:
https://aplikim.eppc.al
Ju do të kontaktoheni vetëm në qoftë se CV-ja juaj do të kualifikohet.
Data e aplikimit të fundit : 1 Nëntor 2022