Specialist Shërbim Klienti, Dega Lushnje
Nr. i reklamës i Anegino
AA34AR58
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Siguron një eksperiencë të shkëlqyer klienti duke ofruar informacion të plotë dhe cilësor, duke shpjeguar, mbështetur, këshilluar dhe informuar klientët për të gjitha shërbimet/produktet e kompanisë dhe detyrimin e tyre aktual si dhe proçeson aplikimet për produktin e kërkuar.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Siguron zbatimin, respektimin e politikave dhe proçedurave në fuqi lidhur me proçesin e administrimit të kredisë dhe veçanërisht disbursimin fizik të kredisë;
2. Kryen rol kontrollues në disa hallka të proçesit të kredidhënies dhe në proçesin e mirëmbajtjes së kredisë;
3. Përgjegjës për regjistrimin e aplikimeve për kredi në sistem dhe gjenerimin e kërkesës për kredinë për individë që vjen nga telefonatat;
4. Siguron që klientët marrin informacion të plotë dhe cilësor lidhur me kredinë e tyre dhe me kushtet respektive duke shërbyer online; Kryen proçesin e rikonsilimit të balancës së arkës çdo fund dite/fillim dite;
5. Kryen transaksionet e arkave duke dokumentuar çdo veprim me përpikmëri dhe sipas politikave dhe proçedurave në fuqi;
6. Informon klientët gjatë pagesave për kredinë mbi detyrimet e tyre aktive në sistem për të evituar krijimin e detyrimeve me vonesë për diferenca të vogla;
7. Kryen disbursimin fizik të kredive në degë/agjenci, siguron verifikimin e të gjithë personave në kontratë me mjetet e identifikimit, plotësimin dhe firmosjen e të gjithë dokumentacionit të kërkuar nga të gjithë palët sipas proçedurave dhe politikave në fuqi;
8. Kryen lëvrimin e kredisë nëpermjet mjeteve monetare cash ose metodave te tjera te njohura dhe aprovuara nga NOA;
9. Përgjegjës për sigurinë fizike të zyrës sipas proçedurave të Sigurisë në fuqi duke ruajtur konfidencialitetin e kërkuar.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë Universitare;
2. Preferueshëm 2 vjet eksperiencë në shërbim klienti;
3. Aftësi shumë të mira organizative dhe për të punuar i/e pavarur kur performon detyrën;
4. Njohuri të avancuara mbi produktin e kredisë dhe mbi politikat dhe proçedurat e kredidhënies;
5. Aftësi shumë të mira të manaxhimit të të dhënave;
6. Aftësi të demonstruara të manaxhimit me efektivitet të më shumë prioriteteve njëherësh;
7. Aftësi shumë të mira në komunikimin e shkruar, verbal dhe jo verbal;
8. Aftësi të shkëlqyera të punës në grup;
9. Aftësi shumë të mira kompjuterike.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin online në: https://noafin.al/jobs.
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe nje letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 9 Tetor 2019.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një testim me shkrim.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Siguron zbatimin, respektimin e politikave dhe proçedurave në fuqi lidhur me proçesin e administrimit të kredisë dhe veçanërisht disbursimin fizik të kredisë;
2. Kryen rol kontrollues në disa hallka të proçesit të kredidhënies dhe në proçesin e mirëmbajtjes së kredisë;
3. Përgjegjës për regjistrimin e aplikimeve për kredi në sistem dhe gjenerimin e kërkesës për kredinë për individë që vjen nga telefonatat;
4. Siguron që klientët marrin informacion të plotë dhe cilësor lidhur me kredinë e tyre dhe me kushtet respektive duke shërbyer online; Kryen proçesin e rikonsilimit të balancës së arkës çdo fund dite/fillim dite;
5. Kryen transaksionet e arkave duke dokumentuar çdo veprim me përpikmëri dhe sipas politikave dhe proçedurave në fuqi;
6. Informon klientët gjatë pagesave për kredinë mbi detyrimet e tyre aktive në sistem për të evituar krijimin e detyrimeve me vonesë për diferenca të vogla;
7. Kryen disbursimin fizik të kredive në degë/agjenci, siguron verifikimin e të gjithë personave në kontratë me mjetet e identifikimit, plotësimin dhe firmosjen e të gjithë dokumentacionit të kërkuar nga të gjithë palët sipas proçedurave dhe politikave në fuqi;
8. Kryen lëvrimin e kredisë nëpermjet mjeteve monetare cash ose metodave te tjera te njohura dhe aprovuara nga NOA;
9. Përgjegjës për sigurinë fizike të zyrës sipas proçedurave të Sigurisë në fuqi duke ruajtur konfidencialitetin e kërkuar.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë Universitare;
2. Preferueshëm 2 vjet eksperiencë në shërbim klienti;
3. Aftësi shumë të mira organizative dhe për të punuar i/e pavarur kur performon detyrën;
4. Njohuri të avancuara mbi produktin e kredisë dhe mbi politikat dhe proçedurat e kredidhënies;
5. Aftësi shumë të mira të manaxhimit të të dhënave;
6. Aftësi të demonstruara të manaxhimit me efektivitet të më shumë prioriteteve njëherësh;
7. Aftësi shumë të mira në komunikimin e shkruar, verbal dhe jo verbal;
8. Aftësi të shkëlqyera të punës në grup;
9. Aftësi shumë të mira kompjuterike.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj duke plotësuar aplikimin online në: https://noafin.al/jobs.
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe nje letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 9 Tetor 2019.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një testim me shkrim.
Data e aplikimit të fundit : 9 Tetor 2019