MENAXHER RAJONAL PER MENAXHIMIN E PORTOFOLIT NE RISK (RAJONI I QENDRES)
Nr. i reklamës i Anegino
AA33BP97
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Ky pozicion ka per qellim drejtimin, manaxhimin dhe kontrollin e aktivitetit te menaxhereve te portofolit ne deget e rajonit perkates. Objektivi kryesor i ketij roli eshte ruajtja e cilesise se protofolit te kredise duke siguruar stabiliet afatgjate, ruajtje te normave te kredive joperformuese si dhe trajnimin i Menaxhereve te Portofolit me qellim arritjen e objektivave te caktuar.
Detyrat Kryesore:
1. Drejton, organizon dhe siguron suport teknik e profesional per Menaxheret e Portofolit te alokuar ne deget e zones per te cilen pergjigjet.
2. Mbikeqyr dhe monitoron punen per ndjekjen e portofolit, organizon e nderton strategji e plane veprimi se bashku me bashkepunetoret per realizimin e objektivave mujore dhe vjetore te arketimeve nga ky portofol.
3. Kontrollon punen e Menaxhereve te Portofolit dhe siguron qe ata veprojne ne perputhje me politikat, procedurat dhe etiken profesionale te kompanise.
4. Viziton deget ku jane te perqendruar Menaxheret e portofolit si dhe viziton klientet te ndryshem per te siguruar arritjen e objektivave.
5. Kontrollon nepermjet Sistemit SASPO ecurine dhe progresin e degeve si dhe pergatit raporte me qellim analizen e progresit ne deget per te cilat eshte pergjegjes.
6. Sherben si autoritet negociues me klientet, ashtu sic parashikohet ne proceduren e menaxhimit te PAR.
7. Kryen vleresimin e performances se Menaxhereve te Portofolit.
8. Eshte pjese e rekrutimit te burimeve njerezore ne rajonin e tij.
9. Koordinon dhe bashkepunon me funksione te tjera ne NOA (ne departamentin e Menaxhimit te PAR ose jashte tij) ne lidhje me zgjidhjen e ceshtjeve qe kerkojne nderhyrjen e tyre.
10. Vlereson proceset aktuale, zhvillimet e tjera te institucionit si dhe zhvillimet ligjore ne vend, dhe ne bashkepunim me drejtuesit e departamentit te PAR, percakton ato procese qe kane nevojen per ridisenjim.
11. Lehteson komunikimin midis strukturave te brendshme dhe ato jashte kompanise me qellim pershpejtimin e procedurave ligjore ne rastet e nevojshme. Bashkepunon ngushte me te gjitha strukturat e nevojshme ne kompani.
12. Kryen detyra te tjera qe mund te ngarkohen nga eprori.
Kualifikimet:
Për të performuar këtë punë me sukses, një individ duhet të jetë I aftë për të performuar cdo detyrë esenciale në mënyrë të kënaqshme.Kërkesat e listuara më poshtë janë permbledhje e njohurive ,aftësive dhe /ose të kapaciteteve të kërkuara.
Edukimi dhe /ose Eksperienca
Diplome Universiteti ne deget Ekonomik, Juridik.
Diplome e nje dege tjeter ne rast te eksperiences ne kete profil mbi 2 vjet ne sektorin bankar.
Te jete i akredituar sipas legjislacionit ne fuqi per te praktikuar profesionin.
Aftësitë Gjuhësorë
Shqip – niveli shkelqyer
Anglisht – Niveli mesatar
Aftësitë Kompjuterike
Excel, Word, Programe të Dhënash, Programe interneti,
Te tjera:
Patente e klasit B
Detyrat Kryesore:
1. Drejton, organizon dhe siguron suport teknik e profesional per Menaxheret e Portofolit te alokuar ne deget e zones per te cilen pergjigjet.
2. Mbikeqyr dhe monitoron punen per ndjekjen e portofolit, organizon e nderton strategji e plane veprimi se bashku me bashkepunetoret per realizimin e objektivave mujore dhe vjetore te arketimeve nga ky portofol.
3. Kontrollon punen e Menaxhereve te Portofolit dhe siguron qe ata veprojne ne perputhje me politikat, procedurat dhe etiken profesionale te kompanise.
4. Viziton deget ku jane te perqendruar Menaxheret e portofolit si dhe viziton klientet te ndryshem per te siguruar arritjen e objektivave.
5. Kontrollon nepermjet Sistemit SASPO ecurine dhe progresin e degeve si dhe pergatit raporte me qellim analizen e progresit ne deget per te cilat eshte pergjegjes.
6. Sherben si autoritet negociues me klientet, ashtu sic parashikohet ne proceduren e menaxhimit te PAR.
7. Kryen vleresimin e performances se Menaxhereve te Portofolit.
8. Eshte pjese e rekrutimit te burimeve njerezore ne rajonin e tij.
9. Koordinon dhe bashkepunon me funksione te tjera ne NOA (ne departamentin e Menaxhimit te PAR ose jashte tij) ne lidhje me zgjidhjen e ceshtjeve qe kerkojne nderhyrjen e tyre.
10. Vlereson proceset aktuale, zhvillimet e tjera te institucionit si dhe zhvillimet ligjore ne vend, dhe ne bashkepunim me drejtuesit e departamentit te PAR, percakton ato procese qe kane nevojen per ridisenjim.
11. Lehteson komunikimin midis strukturave te brendshme dhe ato jashte kompanise me qellim pershpejtimin e procedurave ligjore ne rastet e nevojshme. Bashkepunon ngushte me te gjitha strukturat e nevojshme ne kompani.
12. Kryen detyra te tjera qe mund te ngarkohen nga eprori.
Kualifikimet:
Për të performuar këtë punë me sukses, një individ duhet të jetë I aftë për të performuar cdo detyrë esenciale në mënyrë të kënaqshme.Kërkesat e listuara më poshtë janë permbledhje e njohurive ,aftësive dhe /ose të kapaciteteve të kërkuara.
Edukimi dhe /ose Eksperienca
Diplome Universiteti ne deget Ekonomik, Juridik.
Diplome e nje dege tjeter ne rast te eksperiences ne kete profil mbi 2 vjet ne sektorin bankar.
Te jete i akredituar sipas legjislacionit ne fuqi per te praktikuar profesionin.
Aftësitë Gjuhësorë
Shqip – niveli shkelqyer
Anglisht – Niveli mesatar
Aftësitë Kompjuterike
Excel, Word, Programe të Dhënash, Programe interneti,
Te tjera:
Patente e klasit B
Data e aplikimit të fundit : 17 Maj 2013