Menaxher Sektori (Karta Ekstra, Karte Klienti)
Nr. i reklamës i Anegino
AH95TU96
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Klienti ynë, Nexuscom Ballkan, kërkon të punësojë një Menaxher Sektori për Kartën Extra.
Përshkrim i Përgjithshëm
Puna konsiston në zgjerimin dhe garantimin e mirëfunksionimit të të gjithë rrjetit si nga ana komerciale ashtu edhe nga ana teknike, e cila konsiston në kontrollimin frekuent të funksionimit të rrjetit, xhirove financiare si dhe në zgjidhjen e problematikave. Pozicioni kërkon gjithashtu edhe identifikimin, kontaktimin dhe mbylljen e negociatave me klientë të rinj për tu përfshirë në rrjet në mënyrë që të garantohet një ecuri sektoriale afatgjatë.
Përgjegjësitë Kryesore
• Garanton ndjekjen e përditshme të rrjetit duke nxitur dyqanet për shpërndarjen e kartës dhe ngarkimin e pikëve për çdo blerje.
• Klasifikon nevojat e konsumatorëve në bazë të tipologjive të bizneseve që i plotësojnë këto nevoja me qëllim zgjerimin e rrjetit me bizneset e reja.
• Ofron produktin & shërbimin sipas nevojave të klientit, me qëllim arritjen e objektivave si shitje pikësh, lidhje kontratash dhe shpërndarje kartash.
• Garanton mbulimin territorial, shtrirjen e rrjetit në të gjithë klientët potencial dhe në të gjitha zonat e kërkuara.
• Menaxhon efektivisht ekipin e Rrjetit të Kartës Extra.
• Zbaton planin marketing për bizneset duke ruajtur gjatë gjithë kohës objektivat buxhetore dhe të fitimit në përputhje me politikën e Kompanisë.
Kualifikimet dhe aftësitë
• Të ketë mbaruar arsimin e lartë, niveli master, mundësisht në shkenca ekonomike.
• Të ketë 2 vjet përvojë pune të mëparshme në pozicione menaxheriale dhe shitje, preferohen kandidatë që kanë pasur eksperienca pune me kartat e fidelizimit.
• Të ketë aftësi të forta kompjuterike.
• Të ketë aftësi shumë të mira komunikimi.
• Të ketë aftësi të forta në marketing dhe shitje.
Kushtet e Punës
• Pozicioni shpërblehet me pagë bazë plus përqindje.
• Ofrohen mundësi karriere brenda Grupit.
• Kandidatët duhet të jenë komod me punën në terren.
• Kandidatët duhet të jenë fleksibël me oraret.
Përshkrim i Përgjithshëm
Puna konsiston në zgjerimin dhe garantimin e mirëfunksionimit të të gjithë rrjetit si nga ana komerciale ashtu edhe nga ana teknike, e cila konsiston në kontrollimin frekuent të funksionimit të rrjetit, xhirove financiare si dhe në zgjidhjen e problematikave. Pozicioni kërkon gjithashtu edhe identifikimin, kontaktimin dhe mbylljen e negociatave me klientë të rinj për tu përfshirë në rrjet në mënyrë që të garantohet një ecuri sektoriale afatgjatë.
Përgjegjësitë Kryesore
• Garanton ndjekjen e përditshme të rrjetit duke nxitur dyqanet për shpërndarjen e kartës dhe ngarkimin e pikëve për çdo blerje.
• Klasifikon nevojat e konsumatorëve në bazë të tipologjive të bizneseve që i plotësojnë këto nevoja me qëllim zgjerimin e rrjetit me bizneset e reja.
• Ofron produktin & shërbimin sipas nevojave të klientit, me qëllim arritjen e objektivave si shitje pikësh, lidhje kontratash dhe shpërndarje kartash.
• Garanton mbulimin territorial, shtrirjen e rrjetit në të gjithë klientët potencial dhe në të gjitha zonat e kërkuara.
• Menaxhon efektivisht ekipin e Rrjetit të Kartës Extra.
• Zbaton planin marketing për bizneset duke ruajtur gjatë gjithë kohës objektivat buxhetore dhe të fitimit në përputhje me politikën e Kompanisë.
Kualifikimet dhe aftësitë
• Të ketë mbaruar arsimin e lartë, niveli master, mundësisht në shkenca ekonomike.
• Të ketë 2 vjet përvojë pune të mëparshme në pozicione menaxheriale dhe shitje, preferohen kandidatë që kanë pasur eksperienca pune me kartat e fidelizimit.
• Të ketë aftësi të forta kompjuterike.
• Të ketë aftësi shumë të mira komunikimi.
• Të ketë aftësi të forta në marketing dhe shitje.
Kushtet e Punës
• Pozicioni shpërblehet me pagë bazë plus përqindje.
• Ofrohen mundësi karriere brenda Grupit.
• Kandidatët duhet të jenë komod me punën në terren.
• Kandidatët duhet të jenë fleksibël me oraret.
Data e aplikimit të fundit : 18 Maj 2015