JUNIOR OFFICE COORDINATOR | Koordinatore Zyre
Nr. i reklamës i Anegino
AG17MG11
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Auto1 Group është Lidernë Europë për blerjen dhe shitjen online të makinave të përdorura.
Për selinë e saj në Tiranë Auto1 Group po kërkon " Junior Office Manager” koordinon dhe organizon të gjitha veprimtaritë e zyres si dhe jep suport departamenteve te ndryshme.
Detyrat:
• Kerkim i tregut për mallra dhe shërbime);
• Menaxhimi i marrëdhënieve me furnizuesit dhe porosive);
• Rregjistrimi i te dhenave (portal, porosive dhe faturave);
• Arkivimi i dokumentave (kontratave të blerjes etj);
• Organizimi i udhëtimeve dhe trasferimeve si dhe menaxhimi i buxhetit;
• Menaxhimi i zyrës (riorganizimi i sallave të mbledhjeve);
• Shërbime të përgjithshme të jashtme (përcjellja e postës etj.)
• Background juridik perben avantazh
Kerkesat:
• Zotërim i mirë i gjuhës italiane dhe angleze;
• Përvoja e mëparshme mundësisht në sektor të paktën 2 vjet
• Profesionalizëm, saktësi, besueshmëri dhe vëmendje e lartë ndaj detajeve;
• Përdorimi i shpejtë dhe i saktë i kompjuterit dhe emailit;
• Rezistencë ndaj stresit.
Cfare ofrojme:
• Kontrate e rregullt pune sipas legjislacionit ne fuqi;
• Paga ne varesi te përvojës se punes;
• Mjedisi energjik, i ri dhe informal;
• Mundësi konkrete për rritje profesionale në një kontekst shumë meritokratik dhe ndërkombëtar.
Orari: Me kohë të plote 09:00-18:00 nga e hena ne te premte,
Vendi i punës: Bulevardi "Gjergj Fishta", Qendra Alpas mbas kompleksit Delijorgji, Tiranë
Për selinë e saj në Tiranë Auto1 Group po kërkon " Junior Office Manager” koordinon dhe organizon të gjitha veprimtaritë e zyres si dhe jep suport departamenteve te ndryshme.
Detyrat:
• Kerkim i tregut për mallra dhe shërbime);
• Menaxhimi i marrëdhënieve me furnizuesit dhe porosive);
• Rregjistrimi i te dhenave (portal, porosive dhe faturave);
• Arkivimi i dokumentave (kontratave të blerjes etj);
• Organizimi i udhëtimeve dhe trasferimeve si dhe menaxhimi i buxhetit;
• Menaxhimi i zyrës (riorganizimi i sallave të mbledhjeve);
• Shërbime të përgjithshme të jashtme (përcjellja e postës etj.)
• Background juridik perben avantazh
Kerkesat:
• Zotërim i mirë i gjuhës italiane dhe angleze;
• Përvoja e mëparshme mundësisht në sektor të paktën 2 vjet
• Profesionalizëm, saktësi, besueshmëri dhe vëmendje e lartë ndaj detajeve;
• Përdorimi i shpejtë dhe i saktë i kompjuterit dhe emailit;
• Rezistencë ndaj stresit.
Cfare ofrojme:
• Kontrate e rregullt pune sipas legjislacionit ne fuqi;
• Paga ne varesi te përvojës se punes;
• Mjedisi energjik, i ri dhe informal;
• Mundësi konkrete për rritje profesionale në një kontekst shumë meritokratik dhe ndërkombëtar.
Orari: Me kohë të plote 09:00-18:00 nga e hena ne te premte,
Vendi i punës: Bulevardi "Gjergj Fishta", Qendra Alpas mbas kompleksit Delijorgji, Tiranë
Data e aplikimit të fundit : 25 Janar 2022