ASISTENTE DEGE - DEGA ELBASAN
Nr. i reklamës i Anegino
AC51GK72
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Agro & Social Fund sh.p.k ofron kredi për biznesin e vogël dhe të vetëpunësuarit në zonat rurale dhe gjysmë-urbane ku ka hapur degë të saj. Agro & Social Fund sh.p.k synon që të sigurojë kredi të cilat përmirësojnë jetën e të varfërve, krijojnë mundësi punësimi dhe nxisin zhvillimin e ekonomisë lokale.
PËRGJEGJËSITË KRYESORE TË POZICIONIT:
• Të komunikojë dhe të informojë klientët/klientët potencial rreth produkteve dhe shërbimeve të kompanisë si dhe të mbajë saktë të gjithë informacionin e nevojshëm prej tyre.
• Të jetë person kontakti për zyrën.
• Të koordinojë dhe të sigurojë që realizohen në kohë të gjitha aktivitetet dhe dokumentacioni përkatës për klientët që janë pjesë e projekteve të veçanta.
• Të realizojë pyetësore të ndryshëm me klientët dhe të hedh të dhënat e tyre në programet përkatëse.
• Të përshkruajë histori të shkurtra klientësh.
• Të ndihmojë gjatë procesit të kredidhënies; në aplikim, procesim të të dhënave të klientit në sistemin e kredisë të ASF dhe në disbursim.
• Të ndihmojë në mirëmbajtjen e dosjeve të klientëve dhe në inventarizimin e dokumentacionit fizik dhe elektronik.
• Të ndihmojë Manaxherin e Deges dhe të regjistroje të dhena për” Sistemin e mbylljes ditore”
• Të përgatisë saktë dhe në kohë raporte sipas kërkesës së Manaxherit të Degës.
KERKESAT E PUNËS DHE KUALIFIKIME:
• Të jetë i/e aftë të ofrojë një cilësi të lartë të shërbimit ndaj klientit
• Të ketë aftësi shumë të mira komunikuese - në të shkruar dhe në të folur
• Të ketë aftësi të punojë në grup dhe të mbështesë të tjerët
• Të jetë i/e organizuar dhe korrekt
• Të pergatisë sakte dhe në kohë raporte sipas kërkesës
• Të ketë njohuri shumë te mira të programeve kompjuterike excel dhe word
Aplikantët e interesuar duhet të dorëzojnë: Kopje të CV-së & Letër interesi
Data e mbylljes së aplikimeve është: 31 Maj 2019 ora 17:00
Vetëm aplikantët e përzgjedhur do të kontaktohen.
PËRGJEGJËSITË KRYESORE TË POZICIONIT:
• Të komunikojë dhe të informojë klientët/klientët potencial rreth produkteve dhe shërbimeve të kompanisë si dhe të mbajë saktë të gjithë informacionin e nevojshëm prej tyre.
• Të jetë person kontakti për zyrën.
• Të koordinojë dhe të sigurojë që realizohen në kohë të gjitha aktivitetet dhe dokumentacioni përkatës për klientët që janë pjesë e projekteve të veçanta.
• Të realizojë pyetësore të ndryshëm me klientët dhe të hedh të dhënat e tyre në programet përkatëse.
• Të përshkruajë histori të shkurtra klientësh.
• Të ndihmojë gjatë procesit të kredidhënies; në aplikim, procesim të të dhënave të klientit në sistemin e kredisë të ASF dhe në disbursim.
• Të ndihmojë në mirëmbajtjen e dosjeve të klientëve dhe në inventarizimin e dokumentacionit fizik dhe elektronik.
• Të ndihmojë Manaxherin e Deges dhe të regjistroje të dhena për” Sistemin e mbylljes ditore”
• Të përgatisë saktë dhe në kohë raporte sipas kërkesës së Manaxherit të Degës.
KERKESAT E PUNËS DHE KUALIFIKIME:
• Të jetë i/e aftë të ofrojë një cilësi të lartë të shërbimit ndaj klientit
• Të ketë aftësi shumë të mira komunikuese - në të shkruar dhe në të folur
• Të ketë aftësi të punojë në grup dhe të mbështesë të tjerët
• Të jetë i/e organizuar dhe korrekt
• Të pergatisë sakte dhe në kohë raporte sipas kërkesës
• Të ketë njohuri shumë te mira të programeve kompjuterike excel dhe word
Aplikantët e interesuar duhet të dorëzojnë: Kopje të CV-së & Letër interesi
Data e mbylljes së aplikimeve është: 31 Maj 2019 ora 17:00
Vetëm aplikantët e përzgjedhur do të kontaktohen.
Data e aplikimit të fundit : 10 Qershor 2019