RTA - Real Time Adherence
Nr. i reklamës i Anegino
AA56ID29
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
ACCA19 Shkoder eshte ne kerkim te RTA - Real Time Adherence.
Qëllimi i ketij pozicioni eshte te merret me detyrat e lidhura me zbatimin e afatit, pjesemarrjes dhe produktivitetit ne kohe reale.
Detyrat kryesore:
• Perpunimi dhe miratimi (ne konsultim me WFM) me e-mail dhe kerkesat brenda tek WFM lidhur me ndryshimet (e preferuara) ne orarin e publikuar.
• Perpunimi i arritjeve te perjashtimeve ne orarin e CSR.
• Perpunimi dhe funksionalizimi i ndryshimeve ne orar, ne konsultim me Menaxhimin Intraday WFM dhe te informoje kur kerkohen CSR-te ose Mbikeqyresit Operacionale per keto ndryshime.
• Kryerjen e te gjitha detyrave te tjera te caktuara
Kriteret:
• Diplome Bachelor ne deget: Menaxhim Biznes, Ekonomik, Logjistike, Komunikim, Matematike
• Njohuri te gjuhes Angleze (niveli B2)
• Aftesi matematikore dhe analitike
• Aftesi të mira komunikimi
• Shkathtesi dhe bashkepunim
• Aftesi dhe njohuri e përparuar ne MS Office (Word, Excel dhe Outlook) dhe Windows / Mac OS X
• Eksperience me sistemet WFM, mundesisht NICE IEX 6.4 ose InVision, llogaritjet specifike, procedurat, mjetet etj.
• Aftesi per te organizuar dhe koordinuar detyrat/punen
• Pergjegjes dhe kreativ.
• Te kene pasur eksperience te meparshme ne contact center, mundesisht Inbound.
Adresa: Rruga Studenti, 4001, Shkoder
Orari: 08:00-21.00, Full-time (E hene –E Diel)
JU LUTEM DERGONI CV NE ANEGINO
Qëllimi i ketij pozicioni eshte te merret me detyrat e lidhura me zbatimin e afatit, pjesemarrjes dhe produktivitetit ne kohe reale.
Detyrat kryesore:
• Perpunimi dhe miratimi (ne konsultim me WFM) me e-mail dhe kerkesat brenda tek WFM lidhur me ndryshimet (e preferuara) ne orarin e publikuar.
• Perpunimi i arritjeve te perjashtimeve ne orarin e CSR.
• Perpunimi dhe funksionalizimi i ndryshimeve ne orar, ne konsultim me Menaxhimin Intraday WFM dhe te informoje kur kerkohen CSR-te ose Mbikeqyresit Operacionale per keto ndryshime.
• Kryerjen e te gjitha detyrave te tjera te caktuara
Kriteret:
• Diplome Bachelor ne deget: Menaxhim Biznes, Ekonomik, Logjistike, Komunikim, Matematike
• Njohuri te gjuhes Angleze (niveli B2)
• Aftesi matematikore dhe analitike
• Aftesi të mira komunikimi
• Shkathtesi dhe bashkepunim
• Aftesi dhe njohuri e përparuar ne MS Office (Word, Excel dhe Outlook) dhe Windows / Mac OS X
• Eksperience me sistemet WFM, mundesisht NICE IEX 6.4 ose InVision, llogaritjet specifike, procedurat, mjetet etj.
• Aftesi per te organizuar dhe koordinuar detyrat/punen
• Pergjegjes dhe kreativ.
• Te kene pasur eksperience te meparshme ne contact center, mundesisht Inbound.
Adresa: Rruga Studenti, 4001, Shkoder
Orari: 08:00-21.00, Full-time (E hene –E Diel)
JU LUTEM DERGONI CV NE ANEGINO
Data e aplikimit të fundit : 27 Shtator 2019