Kompania “Mon Chéri” Kerkon te punosoje MENAXHER/E
Nr. i reklamës i Anegino
AG24VM74
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Të punosh në “Mon Cheri” është si të punosh me miqtë e tu. Ne kuptojmë, respektojmë, vlerësojmë dhe përfshijmë njerëz të ndryshëm. Ne besojmë në komunikimin e mirë dhe nxisim informimin e njëri-tjetrit dhe klimën harmonike në vendin e punës. Ne synojmë që të ndërtojmë një skuadër të qendrueshme, me lojtarë që e vlerësojnë punën dhe duan të bashkëpunojnë me ne për një kohë të gjatë.
Ne ofrojmë për punonjësit tanë:
Kontratë pune te Rregullt
Sigurime shoqerore dhe shëndetësore
Pagesë konkurruese
Kushte te mira pune
Rritje e përfitimeve sipas vjetërsisë në punë
PËRGJEGJËSITË KRYESORE:
•Hartimin dhe zhvillimin e planeve strategjike dhe operative per stafin e njesise, zbatimin dhe manaxhimin e tyre me rezultate matese.
•Kontrollon dhe manaxhon nivelin e stafit ne njesi duke garantuar zhvillimin professional te stafit
•Perdor ne menyre efikase te gjitha mjetet operative ne dispozicion per te komunikuar dhe siguruar nje mbarvajtje maksimale te proceseve operacionale ne njesi
•Drejton stafin ne kryerjen e te gjitha proceseve operacionale ditore.
•Siguron dhe mbikqyr, ne baze ditore, punonjesit ne menyre qe te ofrohet sherbim i shkelqyer ne vazhdimesi drejt konsumatorit.
•Planifikon, organizon dhe zhvillon mbledhjet Javore me Stafin e njesise.
•Eshte present , kontrollon dhe manaxhon procese operacionale periodike te vendosura nga rregullorja e kompanise (inventor, mbledhje, kontrolle te skeduluara etj).
KËRKESAT E PROFILIT:
•Te jete ne moshen 30–40 vjec.
•Diplomë të shkollës së lartë, përbën avantazh Menaxhimi ose Ekonomiku/Marketing;
•Experience jo me pak se 3 vjet ne sherbimin me klientin ne sektorin e ushqimit dhe pijeve
•Aftesi te larta per te manaxhuar ne menyre efektive proceset operacionale te njesise
•Aftesi te larte per te manaxhuar situate te ndryshme ne te njejten kohe
•Aftesi te larta te lidershipit dhe aftesi motivuese.
•Aftesi te larte te komunikimit dhe manaxhimit te burimeve njerzore dhe nderveprimit me to.
•Njohuri shume te mira per teknikat e sherbimit te klientit.
•Njohje shume e mire e praktikave dhe procedurave mbikqyrese ne mbjedisin klient-sherbim.
•Aftesi shume te mira organizative, operacionale dhe planifikuese.
•Aftesi te larte per zgjidhjen e problemeve, per te manaxhuar dhe drejtuar ne ngarkese pune dhe stresi.
•Aftesi te larte per te komunikuar ne menyre te qarte dhe koncize, me goje dhe me shkrim.
•Aftesi shume te mira trajnuese.
•Aftesi te larte per te trajtuar dhe ruajtur informacionet konfidenciale dhe qeshtje te ndjeshme.
•Aftesi te mira te perdorimit te kompjuterit dhe te nivelit analitik per raporte financiare dhe manaxhuese.
•Të zotëroj një gjuhë të huaj (Anglisht);
Ne ofrojmë për punonjësit tanë:
Kontratë pune te Rregullt
Sigurime shoqerore dhe shëndetësore
Pagesë konkurruese
Kushte te mira pune
Rritje e përfitimeve sipas vjetërsisë në punë
PËRGJEGJËSITË KRYESORE:
•Hartimin dhe zhvillimin e planeve strategjike dhe operative per stafin e njesise, zbatimin dhe manaxhimin e tyre me rezultate matese.
•Kontrollon dhe manaxhon nivelin e stafit ne njesi duke garantuar zhvillimin professional te stafit
•Perdor ne menyre efikase te gjitha mjetet operative ne dispozicion per te komunikuar dhe siguruar nje mbarvajtje maksimale te proceseve operacionale ne njesi
•Drejton stafin ne kryerjen e te gjitha proceseve operacionale ditore.
•Siguron dhe mbikqyr, ne baze ditore, punonjesit ne menyre qe te ofrohet sherbim i shkelqyer ne vazhdimesi drejt konsumatorit.
•Planifikon, organizon dhe zhvillon mbledhjet Javore me Stafin e njesise.
•Eshte present , kontrollon dhe manaxhon procese operacionale periodike te vendosura nga rregullorja e kompanise (inventor, mbledhje, kontrolle te skeduluara etj).
KËRKESAT E PROFILIT:
•Te jete ne moshen 30–40 vjec.
•Diplomë të shkollës së lartë, përbën avantazh Menaxhimi ose Ekonomiku/Marketing;
•Experience jo me pak se 3 vjet ne sherbimin me klientin ne sektorin e ushqimit dhe pijeve
•Aftesi te larta per te manaxhuar ne menyre efektive proceset operacionale te njesise
•Aftesi te larte per te manaxhuar situate te ndryshme ne te njejten kohe
•Aftesi te larta te lidershipit dhe aftesi motivuese.
•Aftesi te larte te komunikimit dhe manaxhimit te burimeve njerzore dhe nderveprimit me to.
•Njohuri shume te mira per teknikat e sherbimit te klientit.
•Njohje shume e mire e praktikave dhe procedurave mbikqyrese ne mbjedisin klient-sherbim.
•Aftesi shume te mira organizative, operacionale dhe planifikuese.
•Aftesi te larte per zgjidhjen e problemeve, per te manaxhuar dhe drejtuar ne ngarkese pune dhe stresi.
•Aftesi te larte per te komunikuar ne menyre te qarte dhe koncize, me goje dhe me shkrim.
•Aftesi shume te mira trajnuese.
•Aftesi te larte per te trajtuar dhe ruajtur informacionet konfidenciale dhe qeshtje te ndjeshme.
•Aftesi te mira te perdorimit te kompjuterit dhe te nivelit analitik per raporte financiare dhe manaxhuese.
•Të zotëroj një gjuhë të huaj (Anglisht);
Data e aplikimit të fundit : 3 Qershor 2016