Jupiter Computer Systems Tirane, kërkon Asistente e CEO-s së Kompanisë
Nr. i reklamës i Anegino
AZ62EW77
Industria
Teknologji
Përshkrimi i punës
Kritere të vecanta:
• Të jetë e moshës 25-35 vjeçe.
• Të ketë mbaruar fak. e ekonomisë tek universiteti i Tiranës.
• Të njohë shumë mirë gjuhën Italiane dhe atë Angleze.
• Të ketë 2 vjet eksperienca të ngjashme pune në një kompanitë e njohura në vend.
• Të ketë lejë drejtimi automjeti.
• Të njohë shumë mirë programet bazë të Office 2003 dhe 2007.
Kritere të përgjithshme:
• Të jetë e komunikueshme dhe e paraqitshme.
• Të jetë e aftë dhe e gatshme për një ambient pune ne grup.
• Të ketë mundësisht njohuri të tregut si dhe të produkteve te IT-së.
• Të ketë mundësisht njohuri të programit Financa 5.
Pershkrimi i punes se Asistentes se Administratorit:
Asiston administratorin në katër funksione bazë:
• Marketing
• Komunikimit te brendshëm dhe të jashtëm të kompanisë
• Burime njërëzore
• Asistencë në menaxhimin e kanalit të shitjes me pakicë
Një përshkrim më i detajuar i funksioneve:
1. Marketing
Asiston administratorin në hartimin dhe ekzekutimin e një plani te marketingut :
• Nëpërmjet flete palosjeve ,TV,radio, websiteve, facebook, etj
• Mbikqyr konceptin/ dizenjimin/ prodhimin e ketyre materialeve
• Punon me shtypin lokal per te publikuar njoftime sipas nevojes
• Përmirësimin, shtimin, te database –it te klienteve dhe rifreskimi i informacionit qe ju dergohet atyre
2. Komunikimit te brendshëm dhe të jashtëm të kompanisë
Asiston administratorin në :
• Mbajtjen e korrespodencës me klientet nëpërmjet Skype, emaile, kontakte etj.
• Hallke baze lidhese ndermjet administratorit dhe dep. te tjera te kompanise.
• Koordinim i informacionit ndermjet strukturave te brendshme dhe te jashtme.
• Mbajtje dhe administrim i arkives dhe dokumentacionit qarkullues
• Pergatitje dhe administrim i evidencave te ndryshme
3. Burime njërëzore
Asiston administratorin në manaxhimin e burimeve njerëzore:
• Përgjedhje dhe rekrutim të personelit që merren rishtaz,
• Kontroll , motim dhe vlerësim periodik të punonjësve,
• Hartimin dhe rifreskimin e dosjeve të secilit punonjës,
• Ndjekja e pagesave të pagave, shpërblimeve të punonjësve,
4. Asistenca në menaxhimin e kanalit të shitjes me pakicë
Asiston administratorin në manaxhimin e kanalit të shitjes me pakicë:
• Ushtron kontroll periodik në pikat e shitjes me pakicë,
• Ndjek, nxit dhe dokumenton procesin e shitjes në zingjirin e dyqaneve te Jupitercs,
• Evidenton, raporton dhe ndihmon në zgjidhjen e cfarëdolloj problemi te ketij kanali.
• Pergatitje dhe administrim i evidencave dhe llogarive te ndryshme te kanalit,
• Mbajtje dhe administrim i arkives dhe dokumentacionit qarkullues që lidhet me ktë kanal,
• Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë tuaj në Anegino.
• Rezymeja juaj në Anegino duhet të shoqërohet me fotografinë tuaj.
• Vetem CV-të e përgjedhura do të kontaktohen,
Ju Faleminderit.
• Të jetë e moshës 25-35 vjeçe.
• Të ketë mbaruar fak. e ekonomisë tek universiteti i Tiranës.
• Të njohë shumë mirë gjuhën Italiane dhe atë Angleze.
• Të ketë 2 vjet eksperienca të ngjashme pune në një kompanitë e njohura në vend.
• Të ketë lejë drejtimi automjeti.
• Të njohë shumë mirë programet bazë të Office 2003 dhe 2007.
Kritere të përgjithshme:
• Të jetë e komunikueshme dhe e paraqitshme.
• Të jetë e aftë dhe e gatshme për një ambient pune ne grup.
• Të ketë mundësisht njohuri të tregut si dhe të produkteve te IT-së.
• Të ketë mundësisht njohuri të programit Financa 5.
Pershkrimi i punes se Asistentes se Administratorit:
Asiston administratorin në katër funksione bazë:
• Marketing
• Komunikimit te brendshëm dhe të jashtëm të kompanisë
• Burime njërëzore
• Asistencë në menaxhimin e kanalit të shitjes me pakicë
Një përshkrim më i detajuar i funksioneve:
1. Marketing
Asiston administratorin në hartimin dhe ekzekutimin e një plani te marketingut :
• Nëpërmjet flete palosjeve ,TV,radio, websiteve, facebook, etj
• Mbikqyr konceptin/ dizenjimin/ prodhimin e ketyre materialeve
• Punon me shtypin lokal per te publikuar njoftime sipas nevojes
• Përmirësimin, shtimin, te database –it te klienteve dhe rifreskimi i informacionit qe ju dergohet atyre
2. Komunikimit te brendshëm dhe të jashtëm të kompanisë
Asiston administratorin në :
• Mbajtjen e korrespodencës me klientet nëpërmjet Skype, emaile, kontakte etj.
• Hallke baze lidhese ndermjet administratorit dhe dep. te tjera te kompanise.
• Koordinim i informacionit ndermjet strukturave te brendshme dhe te jashtme.
• Mbajtje dhe administrim i arkives dhe dokumentacionit qarkullues
• Pergatitje dhe administrim i evidencave te ndryshme
3. Burime njërëzore
Asiston administratorin në manaxhimin e burimeve njerëzore:
• Përgjedhje dhe rekrutim të personelit që merren rishtaz,
• Kontroll , motim dhe vlerësim periodik të punonjësve,
• Hartimin dhe rifreskimin e dosjeve të secilit punonjës,
• Ndjekja e pagesave të pagave, shpërblimeve të punonjësve,
4. Asistenca në menaxhimin e kanalit të shitjes me pakicë
Asiston administratorin në manaxhimin e kanalit të shitjes me pakicë:
• Ushtron kontroll periodik në pikat e shitjes me pakicë,
• Ndjek, nxit dhe dokumenton procesin e shitjes në zingjirin e dyqaneve te Jupitercs,
• Evidenton, raporton dhe ndihmon në zgjidhjen e cfarëdolloj problemi te ketij kanali.
• Pergatitje dhe administrim i evidencave dhe llogarive te ndryshme te kanalit,
• Mbajtje dhe administrim i arkives dhe dokumentacionit qarkullues që lidhet me ktë kanal,
• Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë tuaj në Anegino.
• Rezymeja juaj në Anegino duhet të shoqërohet me fotografinë tuaj.
• Vetem CV-të e përgjedhura do të kontaktohen,
Ju Faleminderit.
Data e aplikimit të fundit : 6 Janar 2014