Zv Drejtor i Departamentit Support
Nr. i reklamës i Anegino
AU75KU18
Industria
Teknologji
Përshkrimi i punës
ABISSNET kryen veprimtarinë e saj në fushën e telekomunikimit, duke ofruar shërbime të internetit dhe telefonisë fikse për klientët e saj, në të gjithë territorin e Shqipërisë.
Detyrat/Pergjegjësitë
Garanton zbatimin e standarteve dhe procedurave te sherbimit te mbeshtetjes teknike ndaj klienteve te shoqerise.
Kontrollon punen dhe permbushjen e pergjegjesive te stafit te help desk.
Kryen biseda te drejtperdrejta me klientet e shoqerise qe paraqiten prane zyrave.
Pergatit raporte ditore dhe mujore ne lidhje me ankesat,problemet etj.
Kualifikime/ Kërkesa:
Te kete perfunduar Fakultetin e Ekonomise preferohet Administrim Biznes ose UPT preferohet Telekomunikacion.
Te kete eksperience ne kete fushe minimum 3 vite .
Njohuri shume te mira te gjuhes agleze.
Aftesi drejtuese dhe te punes ne grup.
Person energjik dhe me iniciative.
Detyrat/Pergjegjësitë
Garanton zbatimin e standarteve dhe procedurave te sherbimit te mbeshtetjes teknike ndaj klienteve te shoqerise.
Kontrollon punen dhe permbushjen e pergjegjesive te stafit te help desk.
Kryen biseda te drejtperdrejta me klientet e shoqerise qe paraqiten prane zyrave.
Pergatit raporte ditore dhe mujore ne lidhje me ankesat,problemet etj.
Kualifikime/ Kërkesa:
Te kete perfunduar Fakultetin e Ekonomise preferohet Administrim Biznes ose UPT preferohet Telekomunikacion.
Te kete eksperience ne kete fushe minimum 3 vite .
Njohuri shume te mira te gjuhes agleze.
Aftesi drejtuese dhe te punes ne grup.
Person energjik dhe me iniciative.
Data e aplikimit të fundit : 8 Shkurt 2013