Menaxher Marketingu Qendra Tregtare Toptani
Nr. i reklamës i Anegino
AS93BR46
Industria
Ndërtim
Përshkrimi i punës
PERSHKRIM I SHKURTER I KOMPANISE
Gener 2 është një kompani shqiptare me një gamë të gjerë dhe të diversifikuar biznesi. Portofoli kryesor i veprimtarive te Gener 2 konsiston në ndërtimin e objekteve rezidenciale, komerciale dhe industriale si edhe infrastrukturë dhe ndërtim rrugësh. Pjesë e rëndesishme e portofolit të investimeve të Gener 2 janë dhe Njësitë tregtare si: Qëndra Tregtare Toptani, ABA Business Center dhe COIN, ABA 21 Fine Restaurant, Fusion Dining & Cocktails.
TITULLI I POZICIONIT TE PUNES
Menaxher Marketingu Qendra Tregtare Toptani
DETYRAT KRYESORE
Pervoje dhe njohje te mire ne tregun retail;
Te planifikoje dhe menaxhoje buxhetin;
Te njohe promocionet, menyrat e marketingut;
Te menaxhoje marredheniet me sponsore te ndryshem dhe me publikun;
Te perpiloje dhe ekzekutoje planin e komunikimit te sektorit retail;
Perpilon, analizon dhe raporton trendet e komunikimit tek menaxhimi si dhe performancen e fushatave te komunikimit;
Zhvillon dhe implementon fushata marketing;
Perpilon, analizon dhe raporton performancen e fushatave te marketingut;
Analizon dhe raporton mbi performancen dhe eficiencen e marketingut online;
Integron fushatat online me fushatat ne terren dhe cdo tjeter ne menyre alternative;
Analizon dhe zhvillon kanalet e brendshme te komunikimit (sinjalistikat, broshurat, stafi i komunikimit, menyrat e komunikimit me kliente dhe pale te treta);
Analizon dhe zhvillon programe loyalty per mirembajtjen e klienteles (konsumatore, b2b, pale te treta);
Te analizoje tregun dhe treguesit e industrise dhe te identifikoje trendet e reja;
Te analizoje sezonalitetin e industrise dhe te identifikoje oportunitetet promocionale;
Suporton menaxherin e PR dhe Komunikimit me kerkime dhe analiza te aktivitetit, bazuar mbi nje plan vjetor per zhvillimin e komunikimit;
Bashkepunon dhe koordinon punen me agjensite promocionale per te arritur objektivat e marketingut dhe komunikimit te sektorit retail ne kohe dhe ne buxhet, sipas standardeve me te larta te industries;
Zhvillon, menaxhon dhe koordinon marredheniet me partneret tregtare, furnitoret, agjensite, sponsorat, investitoret, menaxhimin dhe cdo grup tjeter, per te garantuar zhvillimin dhe ruajtjen e imazhit te krijuar.
KRITERET KRYESORE
Arsim i larte (preferohet menaxhim biznesi, marketing, shkenca sociale, ekonomi)
Eksperience 3-5 vite menaxher marketing ne sektorin retail, produkte konsumi, hoteleri;
Te kete kryer trajnime ne fushen e marketingut per sektorin retail;
Aftesi ne tregti dhe sipermarrje;
Njohje te tregut retail ne Shqiperi dhe jashte shqiperise;
Eksperience ne menaxhimin e projekteve;
Eksperience me buxhetet;
Aftesi te shkelqyera komunikimi ne Shqip dhe Anglisht (gjuhet shtese jane plus);
Te kujdesshem me detajet dhe kurimin e tyre;
Aftesi per te punuar dhe organizuar punen ne grup (shume e rendesishme);
Aftesi per te punuar pa supervizim;
Aftesi raportuese
Te gjithe te interesuarit, jane te lutur qe te dergojne CV nepermjet Anegino!
Afati i fundit i aplikimit eshte data 12 Mars 2018, ora 17:00.
* Vetem kandidatet e perzgjedhur do te kontaktohen.
* Të gjithë aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet sipas ligjit Nr. 9887 të vendosur nga Parlamenti i Shqipërisë mbi “Mbrojtjen e të dhënave personale
Gener 2 është një kompani shqiptare me një gamë të gjerë dhe të diversifikuar biznesi. Portofoli kryesor i veprimtarive te Gener 2 konsiston në ndërtimin e objekteve rezidenciale, komerciale dhe industriale si edhe infrastrukturë dhe ndërtim rrugësh. Pjesë e rëndesishme e portofolit të investimeve të Gener 2 janë dhe Njësitë tregtare si: Qëndra Tregtare Toptani, ABA Business Center dhe COIN, ABA 21 Fine Restaurant, Fusion Dining & Cocktails.
TITULLI I POZICIONIT TE PUNES
Menaxher Marketingu Qendra Tregtare Toptani
DETYRAT KRYESORE
Pervoje dhe njohje te mire ne tregun retail;
Te planifikoje dhe menaxhoje buxhetin;
Te njohe promocionet, menyrat e marketingut;
Te menaxhoje marredheniet me sponsore te ndryshem dhe me publikun;
Te perpiloje dhe ekzekutoje planin e komunikimit te sektorit retail;
Perpilon, analizon dhe raporton trendet e komunikimit tek menaxhimi si dhe performancen e fushatave te komunikimit;
Zhvillon dhe implementon fushata marketing;
Perpilon, analizon dhe raporton performancen e fushatave te marketingut;
Analizon dhe raporton mbi performancen dhe eficiencen e marketingut online;
Integron fushatat online me fushatat ne terren dhe cdo tjeter ne menyre alternative;
Analizon dhe zhvillon kanalet e brendshme te komunikimit (sinjalistikat, broshurat, stafi i komunikimit, menyrat e komunikimit me kliente dhe pale te treta);
Analizon dhe zhvillon programe loyalty per mirembajtjen e klienteles (konsumatore, b2b, pale te treta);
Te analizoje tregun dhe treguesit e industrise dhe te identifikoje trendet e reja;
Te analizoje sezonalitetin e industrise dhe te identifikoje oportunitetet promocionale;
Suporton menaxherin e PR dhe Komunikimit me kerkime dhe analiza te aktivitetit, bazuar mbi nje plan vjetor per zhvillimin e komunikimit;
Bashkepunon dhe koordinon punen me agjensite promocionale per te arritur objektivat e marketingut dhe komunikimit te sektorit retail ne kohe dhe ne buxhet, sipas standardeve me te larta te industries;
Zhvillon, menaxhon dhe koordinon marredheniet me partneret tregtare, furnitoret, agjensite, sponsorat, investitoret, menaxhimin dhe cdo grup tjeter, per te garantuar zhvillimin dhe ruajtjen e imazhit te krijuar.
KRITERET KRYESORE
Arsim i larte (preferohet menaxhim biznesi, marketing, shkenca sociale, ekonomi)
Eksperience 3-5 vite menaxher marketing ne sektorin retail, produkte konsumi, hoteleri;
Te kete kryer trajnime ne fushen e marketingut per sektorin retail;
Aftesi ne tregti dhe sipermarrje;
Njohje te tregut retail ne Shqiperi dhe jashte shqiperise;
Eksperience ne menaxhimin e projekteve;
Eksperience me buxhetet;
Aftesi te shkelqyera komunikimi ne Shqip dhe Anglisht (gjuhet shtese jane plus);
Te kujdesshem me detajet dhe kurimin e tyre;
Aftesi per te punuar dhe organizuar punen ne grup (shume e rendesishme);
Aftesi per te punuar pa supervizim;
Aftesi raportuese
Te gjithe te interesuarit, jane te lutur qe te dergojne CV nepermjet Anegino!
Afati i fundit i aplikimit eshte data 12 Mars 2018, ora 17:00.
* Vetem kandidatet e perzgjedhur do te kontaktohen.
* Të gjithë aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet sipas ligjit Nr. 9887 të vendosur nga Parlamenti i Shqipërisë mbi “Mbrojtjen e të dhënave personale
Data e aplikimit të fundit : 13 Mars 2018