Specialiste Burimesh Njerezore!
Nr. i reklamës i Anegino
AS58AI16
Industria
Tregti
Përshkrimi i punës
Detyrat:
1. Kryen kontrolle dhe kontakte te shpeshta me stafin.
o Kontrollon per prezencen e stafit ne oraret e duhura.
o Kontrollon listeprezencat e komunikuar, kontrollon per plotesimin e duhur ditor te orareve te ardhjes dhe largimit te punonjesve, kontrollon koheshenuesit elektronik.
o Asiston inxhinieret e zyres lidhur me ndjekjen e procedurave te Burimeve Njerezore.
o Mbikqyr, supervizon, asiston ndaj detyrave te stafit te dep. te burimeve njerzore si recepsion, asistente ekzekutivi, shofer, korrier,
o Mbeshtet stafin administrativ dhe grupet e ndryshme te punes.
2. Permbush detyra administrative sakte dhe ne kohe
o Pergatit listprezencat dhe I komunikon Departamentit te Finances.
o Ploteson cdo muaj regjistrin e punonjesve.
o Updaton here pas here te dhenat e punonjesve ne databasen perkatese.
o Pregatit vertetimet e pagave/ referencat.
o Mbikqyr deklarimet e punonjesve te rinj (hyrje/daljet).
o Perkthen materiale te ndryshme.
o Kryen raportime ne kohe per personnel report.
o Kontrollon raportimet per shpenzime telefonie fiks dhe mobile, kancelari.
o Koordinon aktivitete te ndryshme.
o Kryerja e detyrave te tjera te caktuara nga Manaxheri.
3. Ndjek te gjitha etapat e procedures se rekrutimit.
o Monitoron botimet e njoftimeve per vende vakante ne site-n e kompanise, ne sitet bashkepunuese si duapune.al, njoftime.com, ikub.al si dhe ne gazeta te ndryshme.
o Updaton dhe sistemo databasen e CV-ve, kryen selektrimet paraprake te CV-ve
o Eshte pjese e procesit te intervistimit dhe vleresimit te testimit.
o Kujdeset per plotesimin e dosjes se personelit te ri, per hapjen e userit, dhenien ne perdorim te aseteve, duke I percjelle me procesverbale perkatese si dhe duke i ruajtur ne forme elektronike.
o Pergatit kontraten e punonjesve, emerimet perkatese.
o Ploteson dokumentat e largimit te punonjesve.
o Ben njoftimet perkatese per punonjesit e rinj.
Kualifikimet e nevojshme:
o Të ketë diplomë universitare fakulteti Ekonomik dega Menaxhim.
o Preferohen me eksperiencë pune minimalisht 2 vjet ne kete fushe.
o Të njohë shumë mirë programet finaciare.
o Të njohë programet bazë të kompjuterit.
o Të ketë aftësi shumë të mira të menaxhimit të burimeve njerëzore.
o Preferohet mosha 26-32 vjece.
o Pagesa është në nivelet e tregut për pozicione të ngjashme.
Vetem aplikantet e perzgjedhura do te njoftohen per interviste.
SUKSESE!
1. Kryen kontrolle dhe kontakte te shpeshta me stafin.
o Kontrollon per prezencen e stafit ne oraret e duhura.
o Kontrollon listeprezencat e komunikuar, kontrollon per plotesimin e duhur ditor te orareve te ardhjes dhe largimit te punonjesve, kontrollon koheshenuesit elektronik.
o Asiston inxhinieret e zyres lidhur me ndjekjen e procedurave te Burimeve Njerezore.
o Mbikqyr, supervizon, asiston ndaj detyrave te stafit te dep. te burimeve njerzore si recepsion, asistente ekzekutivi, shofer, korrier,
o Mbeshtet stafin administrativ dhe grupet e ndryshme te punes.
2. Permbush detyra administrative sakte dhe ne kohe
o Pergatit listprezencat dhe I komunikon Departamentit te Finances.
o Ploteson cdo muaj regjistrin e punonjesve.
o Updaton here pas here te dhenat e punonjesve ne databasen perkatese.
o Pregatit vertetimet e pagave/ referencat.
o Mbikqyr deklarimet e punonjesve te rinj (hyrje/daljet).
o Perkthen materiale te ndryshme.
o Kryen raportime ne kohe per personnel report.
o Kontrollon raportimet per shpenzime telefonie fiks dhe mobile, kancelari.
o Koordinon aktivitete te ndryshme.
o Kryerja e detyrave te tjera te caktuara nga Manaxheri.
3. Ndjek te gjitha etapat e procedures se rekrutimit.
o Monitoron botimet e njoftimeve per vende vakante ne site-n e kompanise, ne sitet bashkepunuese si duapune.al, njoftime.com, ikub.al si dhe ne gazeta te ndryshme.
o Updaton dhe sistemo databasen e CV-ve, kryen selektrimet paraprake te CV-ve
o Eshte pjese e procesit te intervistimit dhe vleresimit te testimit.
o Kujdeset per plotesimin e dosjes se personelit te ri, per hapjen e userit, dhenien ne perdorim te aseteve, duke I percjelle me procesverbale perkatese si dhe duke i ruajtur ne forme elektronike.
o Pergatit kontraten e punonjesve, emerimet perkatese.
o Ploteson dokumentat e largimit te punonjesve.
o Ben njoftimet perkatese per punonjesit e rinj.
Kualifikimet e nevojshme:
o Të ketë diplomë universitare fakulteti Ekonomik dega Menaxhim.
o Preferohen me eksperiencë pune minimalisht 2 vjet ne kete fushe.
o Të njohë shumë mirë programet finaciare.
o Të njohë programet bazë të kompjuterit.
o Të ketë aftësi shumë të mira të menaxhimit të burimeve njerëzore.
o Preferohet mosha 26-32 vjece.
o Pagesa është në nivelet e tregut për pozicione të ngjashme.
Vetem aplikantet e perzgjedhura do te njoftohen per interviste.
SUKSESE!
Data e aplikimit të fundit : 12 Nëntor 2015