ABCom kërkon profesionistë me eksperiencë për pozicionin "Menaxher Dege”, në qytetin e Korces
Nr. i reklamës i Anegino
AS14LR34
Industria
Teknologji
Përshkrimi i punës
Përgjegjësitë:
· Planifikon, zhvillon dhe implementon strategjine operacionale per degen e Korces, sipas buxhetit te aprovuar paraprakisht.
· Monitoron dhe raporton mbi operacionet ditore, zhvillimin e planeve paraprake te punes dhe arritjeve te deges.
· Menaxhon dhe motivon stafin e deges.
· Menaxhon, kontrollon/monitoron shpenzimet sipas buxhetit te aprovuar.
· Ndervepron ngushte me te gjithe menaxheret e qendres, per te kuptuar dhe zbatuar te gjitha nevojat dhe objektivat e biznesit.
· Mundeson qe aktiviteti i deges te jete ne perputhje te plote me politikat e kompanise, ato te kualitetit, te sigurise ne pune, si edhe me legjislacionin ne fuqi.
· Motivon dhe vlereson stafin e tij duke synuar te ndertoje nje ekip performant dhe profesional.
· Pergjegjesi edhe Marredhenie me administraten Publike dhe Fiskale
Profili:
· Diplomë Universitare ne Fakultetin Ekonomik/Administrim Biznesi.
· Eksperience ne fushen e telekomunikacionit
· Aftesi shume te mira organizative, menaxhuese dhe raportuese
· Aftësi të shkëlqyera komunikimi dhe nderveprimi
· Aftësi të shkëlqyera analitike dhe zgjidhje te problemeve
· Sens i lartë përgjegjshmërie
· Nivel shumë i mirë i gjuhës angleze
· Do të konsiderohet avantazh Eksperienca pune të mëparshme në menaxhim.
· Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë tuaj në Anegino.
Të nderuar kandidatë, ABCom është një kompani që ofron mundësi të shkëlqyera promovimi dhe karriere. Kjo mund të jetë mundësia juaj.
· Planifikon, zhvillon dhe implementon strategjine operacionale per degen e Korces, sipas buxhetit te aprovuar paraprakisht.
· Monitoron dhe raporton mbi operacionet ditore, zhvillimin e planeve paraprake te punes dhe arritjeve te deges.
· Menaxhon dhe motivon stafin e deges.
· Menaxhon, kontrollon/monitoron shpenzimet sipas buxhetit te aprovuar.
· Ndervepron ngushte me te gjithe menaxheret e qendres, per te kuptuar dhe zbatuar te gjitha nevojat dhe objektivat e biznesit.
· Mundeson qe aktiviteti i deges te jete ne perputhje te plote me politikat e kompanise, ato te kualitetit, te sigurise ne pune, si edhe me legjislacionin ne fuqi.
· Motivon dhe vlereson stafin e tij duke synuar te ndertoje nje ekip performant dhe profesional.
· Pergjegjesi edhe Marredhenie me administraten Publike dhe Fiskale
Profili:
· Diplomë Universitare ne Fakultetin Ekonomik/Administrim Biznesi.
· Eksperience ne fushen e telekomunikacionit
· Aftesi shume te mira organizative, menaxhuese dhe raportuese
· Aftësi të shkëlqyera komunikimi dhe nderveprimi
· Aftësi të shkëlqyera analitike dhe zgjidhje te problemeve
· Sens i lartë përgjegjshmërie
· Nivel shumë i mirë i gjuhës angleze
· Do të konsiderohet avantazh Eksperienca pune të mëparshme në menaxhim.
· Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë tuaj në Anegino.
Të nderuar kandidatë, ABCom është një kompani që ofron mundësi të shkëlqyera promovimi dhe karriere. Kjo mund të jetë mundësia juaj.
Data e aplikimit të fundit : 19 Maj 2012