Kompania Albchrome kërkon të punësojë një Arshivist/e, I/E cila do të punojë me orar të pjesshmëm pranë zyrarave qëndrore në Tiranë
Nr. i reklamës i Anegino
AR73PK31
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Funksioni bazë dhe qëllimi i përgjegjësive:
• Siguron, menaxhon, ruan dokumenta dhe materiale të tjera të
kompanisë që kanë rëndësi historike.
Detyrat dhe Përgjegjësitë:
Arshivisti/ja punon pranë zyrave qëndrore nën supervizimin e
Recepsionistes dhe Departamentit të Burimeve Njerëzore dhe kryen këto
detyra:
• Ideon dhe mirëmbanë sistemin e arkivimit dhe është përgjegjës/e për
organizimin dhe administrimin e arkivës;
• Identifikikon, ndan dhe sistemon dokumentë të kompanisë sipas
departamenteve dhe projekteve, sipas rëndësisë historike.
• Bazuar në udhëzime të qarta nga Departamentet ai/ajo shqyrton
dokumentë, duke përfshirë edhe dokumentë elektronik, të cilat duhen
arkivuar;
• Asiston ne ngritjen dhe mirëmbajtjen e një librarie reference elektronike;
• Shqyrton dokumentë të vjetër të ndodhura në Departamente të ndryshme
dhe i arkivon sipas udhëzimeve nga Departamentet;
• Pikë kontakti për kërkesa për dokumentacion të arkivuar;
• Suport për stafin në mënyrën e protokollimit dhe arshivimit të dokumentave.
• Protokollimi i të gjithë dokumentave hyrëse dhe dalëse sipas
procedurës së protokollimit.
• Kryen funksione të tjera të përcaktuara nga Përgjegjësit e
Departamenteve dhe Administratori i Përgjithshëm.
Kualifikimet dhe Aftësitë e Kërkuara:
• Edukimi: Diplomë Universitare; Përbën përparësi nëse është diplomuar
në master profesional në drejtimin “Arkivistikë”.
• Eksperience Pune: Eksperience pune në pozicione të ngjashme jo më
pak se 5 vjet;
Aftësi:
• Aftësi të shkëlqyera organizative, sistematike dhe i/e rregullt;
• Aftësi të shkëlqyera komunikuese;
• Afësi të shkëlqyera analitike;
• Aftësi shumë të mira ndërpersonale;
• Aftësi shumë të mira për të ruajtur informacionin konfidencial;
• Aftësi për të koordinuar punën dhe projektet përkatëse;
• Ndjenjë Përgjegjësie;
• Njohuri shumë të mira kompiuterike, sidomos paketën MS Office;
• Aftësi për të punuar në grup dhë për të marë iniciativë.
• Procedura e aplikimit për këtë vënd pune:
Për te aplikuar për këtë pozicion, ju lutem dorëzoni dokumentet e
poshtëpërmëndura përpara datës 09 Qershor 2013:
• CV të Detajuar;
• Letër Interesi,
• Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë
tuaj në Anegino.
• Siguron, menaxhon, ruan dokumenta dhe materiale të tjera të
kompanisë që kanë rëndësi historike.
Detyrat dhe Përgjegjësitë:
Arshivisti/ja punon pranë zyrave qëndrore nën supervizimin e
Recepsionistes dhe Departamentit të Burimeve Njerëzore dhe kryen këto
detyra:
• Ideon dhe mirëmbanë sistemin e arkivimit dhe është përgjegjës/e për
organizimin dhe administrimin e arkivës;
• Identifikikon, ndan dhe sistemon dokumentë të kompanisë sipas
departamenteve dhe projekteve, sipas rëndësisë historike.
• Bazuar në udhëzime të qarta nga Departamentet ai/ajo shqyrton
dokumentë, duke përfshirë edhe dokumentë elektronik, të cilat duhen
arkivuar;
• Asiston ne ngritjen dhe mirëmbajtjen e një librarie reference elektronike;
• Shqyrton dokumentë të vjetër të ndodhura në Departamente të ndryshme
dhe i arkivon sipas udhëzimeve nga Departamentet;
• Pikë kontakti për kërkesa për dokumentacion të arkivuar;
• Suport për stafin në mënyrën e protokollimit dhe arshivimit të dokumentave.
• Protokollimi i të gjithë dokumentave hyrëse dhe dalëse sipas
procedurës së protokollimit.
• Kryen funksione të tjera të përcaktuara nga Përgjegjësit e
Departamenteve dhe Administratori i Përgjithshëm.
Kualifikimet dhe Aftësitë e Kërkuara:
• Edukimi: Diplomë Universitare; Përbën përparësi nëse është diplomuar
në master profesional në drejtimin “Arkivistikë”.
• Eksperience Pune: Eksperience pune në pozicione të ngjashme jo më
pak se 5 vjet;
Aftësi:
• Aftësi të shkëlqyera organizative, sistematike dhe i/e rregullt;
• Aftësi të shkëlqyera komunikuese;
• Afësi të shkëlqyera analitike;
• Aftësi shumë të mira ndërpersonale;
• Aftësi shumë të mira për të ruajtur informacionin konfidencial;
• Aftësi për të koordinuar punën dhe projektet përkatëse;
• Ndjenjë Përgjegjësie;
• Njohuri shumë të mira kompiuterike, sidomos paketën MS Office;
• Aftësi për të punuar në grup dhë për të marë iniciativë.
• Procedura e aplikimit për këtë vënd pune:
Për te aplikuar për këtë pozicion, ju lutem dorëzoni dokumentet e
poshtëpërmëndura përpara datës 09 Qershor 2013:
• CV të Detajuar;
• Letër Interesi,
• Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë
tuaj në Anegino.
Data e aplikimit të fundit : 30 Qershor 2013