Specialist për Live Chat
Nr. i reklamës i Anegino
AR15DK60
Industria
Media dhe Publicitet
Përshkrimi i punës
Specialist për Live Chat
Si një kompani e re bastesh në Shqipëri kemi hapur vendin vakant Specialist për Live Chat
Përgjegjësitë kryesore:
• Ndihmon në formulimin e objektivave për individët dhe ekipet;
• Menaxhon KPI-të për individët dhe ekipet, I mban të përditsuara dhe jep mbështetjen kur është e nevojshme
• Rekruton dhe mikëpret në grup punonjësit e rinj;
• I përgjigjet pyetjeve të stafit dhe ofron udhëzime e komente;
• Parashikon përshkallëzimin dhe merr përsipër telefonatat kur është e nevojshme;
• Harton mënyra për të përmirësuar procedurat dhe për të mbajtur stafin e motivuar;
• Vlerëson performancën me mënyrat kryesore të tilla si braktisja e telefonatës, telefonatat në pritje etj.;
• Siguron respektimin e politikave të pjesëmarrjes në punë, vendos procedura etj.;
• Mban të informuar drejtuesit mbi çështjet dhe problematikat;
• Punon ngushtë me ekipet e tjera (Marketing, ekipet e IT-së) për të siguruar shërbim të qetë për klientët në çdo kohë;
• Përgatit rezultatet mujore / vjetore dhe raportet e performancës;
Kërkesat:
• Përvojë ekzekutive në shërbimin e klientit 2+ vjet;
• Rrjedhshmëri në të folur të gjuhës shqipe;
• Përvojë menaxhimi në ekip;
• Njohuri të përdorimit të Excel-it;
• Ofrimi i përvojave në CRM;
• Aftësi të shkëlqyera komunikuese në anglisht;
• Aftësi të shkëlqyera të shkruarit në kompjuter;
• Krijues, i shkathët dhe shumë i organizuar;
• Njohuri mbi mënyrën e operimeve të basteve është një plus.
Të gjithë të interesuarit janë të lutur të dergojnë CV-të e tyre në gjuhën angleze nëpërmjet Anegino!
Si një kompani e re bastesh në Shqipëri kemi hapur vendin vakant Specialist për Live Chat
Përgjegjësitë kryesore:
• Ndihmon në formulimin e objektivave për individët dhe ekipet;
• Menaxhon KPI-të për individët dhe ekipet, I mban të përditsuara dhe jep mbështetjen kur është e nevojshme
• Rekruton dhe mikëpret në grup punonjësit e rinj;
• I përgjigjet pyetjeve të stafit dhe ofron udhëzime e komente;
• Parashikon përshkallëzimin dhe merr përsipër telefonatat kur është e nevojshme;
• Harton mënyra për të përmirësuar procedurat dhe për të mbajtur stafin e motivuar;
• Vlerëson performancën me mënyrat kryesore të tilla si braktisja e telefonatës, telefonatat në pritje etj.;
• Siguron respektimin e politikave të pjesëmarrjes në punë, vendos procedura etj.;
• Mban të informuar drejtuesit mbi çështjet dhe problematikat;
• Punon ngushtë me ekipet e tjera (Marketing, ekipet e IT-së) për të siguruar shërbim të qetë për klientët në çdo kohë;
• Përgatit rezultatet mujore / vjetore dhe raportet e performancës;
Kërkesat:
• Përvojë ekzekutive në shërbimin e klientit 2+ vjet;
• Rrjedhshmëri në të folur të gjuhës shqipe;
• Përvojë menaxhimi në ekip;
• Njohuri të përdorimit të Excel-it;
• Ofrimi i përvojave në CRM;
• Aftësi të shkëlqyera komunikuese në anglisht;
• Aftësi të shkëlqyera të shkruarit në kompjuter;
• Krijues, i shkathët dhe shumë i organizuar;
• Njohuri mbi mënyrën e operimeve të basteve është një plus.
Të gjithë të interesuarit janë të lutur të dergojnë CV-të e tyre në gjuhën angleze nëpërmjet Anegino!
Data e aplikimit të fundit : 19 Mars 2018