BRAND MANAGER
Nr. i reklamës i Anegino
AO31EV73
Industria
Trajnim & Karrierë
Përshkrimi i punës
Partner.al kërkon një Brand Manager në Tiranë, për një kompani distribucioni e cila operon në fushën e Artikujve Shtëpiak dhe të Konsumit, Kozmetikës dhe të Kujdesit personal.
Detyrat & Përgjegjësitë:
1. Merr pjesë në përgatitjen e planit vjetor të Marketingut në përputhje me udhëzimet dhe politikat e kompanisë.
2. Përcakton dhe propozon çmimet optimale të blerjes, është pjesë e diskutimeve dhe vendosjes së çmimeve.
3. Përpiqet të arrijë maksimizimin e efektivitetit të kostove të shitjeve të planifikuara dhe aktiviteteve të ndryshme të marketingut.
4. Identifikon, vlerëson dhe plotëson nevojat e klientëve bazuar në politikën dhe strategjinë fitimprurëse dhe komerciale të kompanisë.
5. Ndërton data bazën për të gjithë pikat e shitjes dhe harton raporte të detajuara Brenda afateve të dhëna.
6. Përkthen strategjitë e markësmarkave në plane konkrete dhe përcakton aktivitetet që nevojiten me objektivat përkatës si dhe hapat e nevojshme për ekzekutim.
7. Përzgjedh dhe propozon furnitorë potencialë që përmbushin kërkesat dhe kushtet e kompanisë.
8. Qëndndron i informuar në zhvillimin e tregut dhe identifikimin e iniciatave të reja.
9. Monitoron prezencën e produkteve dhe siguron mbështetjen e tyre në marketing.
10. Menaxhon dhe promovon zhvillimin e produkteve të reja në bashkëpunim me departamentet e tjera të kompanisë.
11. Vendos marrëdhëniet midids kompanisë dhe klientëve.
12. Identifikon dhe zhvillon masa konkrete për realizimin dhe tejkalimin e objektivave.
13. Kryen analiza të ndryshme strategjike shitjeje, financiare dhe marketing, kërkime tregu dhe konsumatore për të analizuar performancën e markësmarkave të portofolit.
14. Përgjegjës për mbarëvajtjen e kontakteve me partnerët ndërkombëtarë.
15. Raporton te drejtorët e shitjeveeprorët.
Kërkesat për kandidatët :
• Diplomë Universitare në Biznes, Ekonomik, Marketing, Financë.
• Studimet pasuniversitare në fushën e makretingut përbëjnë avantazh.
• Aftësi analititke si në studim tregu, parashikim dhe menaxhim të zinxhirit të furnizimit.
• Eksperienca me brande të mirënjohura ndërkombëtare përbën avantazh.
• Të kenë njohuri në fushën e kozmetikës dhe të kujdesit për veten.
• Aftësi shumë të mira njohëse dhe zotëruese të gjuhës Angleze, në komunikim verbal dhe të shkruar (nivel i avancuar).
• Aftësi përdoruese të një niveli të avancuar të paketës MS Office. Njohja e programeve të “Graphic Design” përbën avantazh.
• Të zotërojë programin “Financa 5”.
• Të ketë jo më pak se 3 vite pune eksperiencë në shitjemarketing,
• Të zotërojë patentë të klasit B
• Preferohet të jetë në moshë mbi 30 vjeç.
Detyrat & Përgjegjësitë:
1. Merr pjesë në përgatitjen e planit vjetor të Marketingut në përputhje me udhëzimet dhe politikat e kompanisë.
2. Përcakton dhe propozon çmimet optimale të blerjes, është pjesë e diskutimeve dhe vendosjes së çmimeve.
3. Përpiqet të arrijë maksimizimin e efektivitetit të kostove të shitjeve të planifikuara dhe aktiviteteve të ndryshme të marketingut.
4. Identifikon, vlerëson dhe plotëson nevojat e klientëve bazuar në politikën dhe strategjinë fitimprurëse dhe komerciale të kompanisë.
5. Ndërton data bazën për të gjithë pikat e shitjes dhe harton raporte të detajuara Brenda afateve të dhëna.
6. Përkthen strategjitë e markësmarkave në plane konkrete dhe përcakton aktivitetet që nevojiten me objektivat përkatës si dhe hapat e nevojshme për ekzekutim.
7. Përzgjedh dhe propozon furnitorë potencialë që përmbushin kërkesat dhe kushtet e kompanisë.
8. Qëndndron i informuar në zhvillimin e tregut dhe identifikimin e iniciatave të reja.
9. Monitoron prezencën e produkteve dhe siguron mbështetjen e tyre në marketing.
10. Menaxhon dhe promovon zhvillimin e produkteve të reja në bashkëpunim me departamentet e tjera të kompanisë.
11. Vendos marrëdhëniet midids kompanisë dhe klientëve.
12. Identifikon dhe zhvillon masa konkrete për realizimin dhe tejkalimin e objektivave.
13. Kryen analiza të ndryshme strategjike shitjeje, financiare dhe marketing, kërkime tregu dhe konsumatore për të analizuar performancën e markësmarkave të portofolit.
14. Përgjegjës për mbarëvajtjen e kontakteve me partnerët ndërkombëtarë.
15. Raporton te drejtorët e shitjeveeprorët.
Kërkesat për kandidatët :
• Diplomë Universitare në Biznes, Ekonomik, Marketing, Financë.
• Studimet pasuniversitare në fushën e makretingut përbëjnë avantazh.
• Aftësi analititke si në studim tregu, parashikim dhe menaxhim të zinxhirit të furnizimit.
• Eksperienca me brande të mirënjohura ndërkombëtare përbën avantazh.
• Të kenë njohuri në fushën e kozmetikës dhe të kujdesit për veten.
• Aftësi shumë të mira njohëse dhe zotëruese të gjuhës Angleze, në komunikim verbal dhe të shkruar (nivel i avancuar).
• Aftësi përdoruese të një niveli të avancuar të paketës MS Office. Njohja e programeve të “Graphic Design” përbën avantazh.
• Të zotërojë programin “Financa 5”.
• Të ketë jo më pak se 3 vite pune eksperiencë në shitjemarketing,
• Të zotërojë patentë të klasit B
• Preferohet të jetë në moshë mbi 30 vjeç.
- Duhet të ketë patentë makine.
Data e aplikimit të fundit : 20 Dhjetor 2017