Oficer i Mbledhjes së Kredive në Vonesë, Njësia e Kredisë për Individë
Nr. i reklamës i Anegino
AH35YV87
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qëllimi i punës:
Siguron cilësi të lartë të portofolit të kredisë duke kryer mbledhjen e hershme dhe intensive të kredive dhe manaxhimin e vonesave me fokus normalizimin e pagesave të kredisë duke u fokusuar në negocimin me klientët.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Përgjegjës për manaxhimin e portofolit të tij në vonesë dhe arritjen e objektivave mujore/vjetore nëpërmjet negociimit të marrëveshjeve për pagesë, propozime për rifinancim dhe/ose ristrukturime;
2. Siguron saktësinë e informacionit për klientin, bashkëhuamarrësin e garantorët, evidenton në mënyrë të vazhdueshme ndryshimet e informacionit në Procesverbalin e marrjes në dorezim dhe në sistem;
3. Takon rregullisht dhe në mënyrë frekuente, sipas strategjisë së miratuar, klientët në portofolin e tij me të cilët zhvillon dhe mban marrëdhënie, negocion, ndjek, përdor në vazhdimësi metoda pune të efektshme me qëllim pagesën e detyrimit dhe krijimin e kushteve për vazhdimin e bashkëpunimit të klientit me NOA;
4. Evidenton arsyet e delinkuencës dhe propozon zgjidhje efikase;
5. Negocion pagesa të kësteve me klientë në vonesë;
6. Shpjegon klientëve nëpërmjet telefonit ose gjatë takimeve pasojat e vonesave dhe ofron zgjidhje alternative me qëllim stabilizimin e situatës;
7. Kryen analizën financiare të situatës aktuale të klientit dhe propozon ristrukturime apo riskedulime të kredisë;
8. Respekton politikën në fuqi për faljen e gjobave;
9. Raporton në Komitetin e Delinkuencës dhe në Njësinë e Mbledhjes së Kredive lidhur me përpjekjet e kryera dhe rezultatet e arritura për:
- zgjidhjen e kredive në vonesë;
- mbledhjen dhe organizimin e informacionit të duhur në lidhje me mashtrimet, pagesat, humbjet, etj.
10. Jep referenca të përgjegjegjshme për rastet në Komitet Kredie nëse ka informacion;
11. Raporton dhe zbaton instruksionet e dhëna nga Drejtori i Njësisë;
12. Zbaton në mënyrë korrekte politikat dhe procedurat e vendosura nga Kompania dhe që jane pjesë e realizimit te detyrave dhe përgjegjësive të tij.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë universitare e preferueshme në Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi, Juridik ose në fusha të tjera të ngjashme;
2. E preferueshme 2 vjet eksperiencë që lidhet me aktivitetet e menaxhimit të kredive me probleme;
3. Aftësi të provuara negocimi;
4. Aftësi të mira analitike;
5. Aftësi të shkëlqyera komunikimi (verbale, në të shkruar dhe në dëgjim aktiv);
6. Profil i orientuar në mënyrë të shkëlqyer drejt objektivit;
7. Aftësi të zhvilluara për të negociuar;
8. Aftësi shumë të mira për të kryer analiza të të ardhurave për të vlerësuar kapacitetin e klientit;
9. Aftësi për të menduar në një mënyrë kritike;
10. Aftësi për vendimmarrje.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj nëpërmjet Anegino
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe nje letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 21 Janar 2019.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një testim me shkrim.
Siguron cilësi të lartë të portofolit të kredisë duke kryer mbledhjen e hershme dhe intensive të kredive dhe manaxhimin e vonesave me fokus normalizimin e pagesave të kredisë duke u fokusuar në negocimin me klientët.
Detyrat dhe Përgjegjësitë e pozicionit:
1. Përgjegjës për manaxhimin e portofolit të tij në vonesë dhe arritjen e objektivave mujore/vjetore nëpërmjet negociimit të marrëveshjeve për pagesë, propozime për rifinancim dhe/ose ristrukturime;
2. Siguron saktësinë e informacionit për klientin, bashkëhuamarrësin e garantorët, evidenton në mënyrë të vazhdueshme ndryshimet e informacionit në Procesverbalin e marrjes në dorezim dhe në sistem;
3. Takon rregullisht dhe në mënyrë frekuente, sipas strategjisë së miratuar, klientët në portofolin e tij me të cilët zhvillon dhe mban marrëdhënie, negocion, ndjek, përdor në vazhdimësi metoda pune të efektshme me qëllim pagesën e detyrimit dhe krijimin e kushteve për vazhdimin e bashkëpunimit të klientit me NOA;
4. Evidenton arsyet e delinkuencës dhe propozon zgjidhje efikase;
5. Negocion pagesa të kësteve me klientë në vonesë;
6. Shpjegon klientëve nëpërmjet telefonit ose gjatë takimeve pasojat e vonesave dhe ofron zgjidhje alternative me qëllim stabilizimin e situatës;
7. Kryen analizën financiare të situatës aktuale të klientit dhe propozon ristrukturime apo riskedulime të kredisë;
8. Respekton politikën në fuqi për faljen e gjobave;
9. Raporton në Komitetin e Delinkuencës dhe në Njësinë e Mbledhjes së Kredive lidhur me përpjekjet e kryera dhe rezultatet e arritura për:
- zgjidhjen e kredive në vonesë;
- mbledhjen dhe organizimin e informacionit të duhur në lidhje me mashtrimet, pagesat, humbjet, etj.
10. Jep referenca të përgjegjegjshme për rastet në Komitet Kredie nëse ka informacion;
11. Raporton dhe zbaton instruksionet e dhëna nga Drejtori i Njësisë;
12. Zbaton në mënyrë korrekte politikat dhe procedurat e vendosura nga Kompania dhe që jane pjesë e realizimit te detyrave dhe përgjegjësive të tij.
Kërkesat për pozicionin:
1. Diplomë universitare e preferueshme në Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi, Juridik ose në fusha të tjera të ngjashme;
2. E preferueshme 2 vjet eksperiencë që lidhet me aktivitetet e menaxhimit të kredive me probleme;
3. Aftësi të provuara negocimi;
4. Aftësi të mira analitike;
5. Aftësi të shkëlqyera komunikimi (verbale, në të shkruar dhe në dëgjim aktiv);
6. Profil i orientuar në mënyrë të shkëlqyer drejt objektivit;
7. Aftësi të zhvilluara për të negociuar;
8. Aftësi shumë të mira për të kryer analiza të të ardhurave për të vlerësuar kapacitetin e klientit;
9. Aftësi për të menduar në një mënyrë kritike;
10. Aftësi për vendimmarrje.
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin tuaj nëpërmjet Anegino
Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe nje letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datë 21 Janar 2019.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një testim me shkrim.
Data e aplikimit të fundit : 22 Janar 2019