Hotel MonarC shpall vendin vakant per recepsionist dhe kamarier bari .
Nr. i reklamës i Anegino
AF72UI86
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Puna do te jete e alternuar, ku tre dite do jete ne bar ( kamarier bari) dhe tre dite ne recepsion (recepsionist).
Detyrat/Pergjegjësitë
-Mirepritja dhe takimi me klientet;
-Marrja e te dhenave te klientit per sherbimin per te cilin eshte i interesuar;
-Kujdeset per t’i dhene klientit informacionin e nevojshem lidhur me dhomat, cmimet, -sherbimet e tjera, qe ofron Hoteli
-I komunikon Klientit menyren e pageses, si kesh, transferte bankare apo karte krediti, po qe se ekzistojne mundesit teknike te Hotelit.
-Tregon vemendje per faturen e klientit, e cila duhet te jete e sakte, me te gjitha shpenzimet, qe ai ka bere gjate qendrimit te tij ne hotel.
-Pergatit faturen ne momentin e largimit, duke u siguruar per te gjitha shpenzimet (bar, r-estorant, internet, telefon etj.), Falenderon klientin per qendrimin e tij dhe e fton ate, te vije perseri.
-Ne cdo moment duhet te kete nje komunikim dhe paraqitje sa me profesionale me klientet, t’i informoje ata per te gjitha tipet e dhomave dhe sherbimet qe ofron Hoteli
-Pregatitja e tavolinave për shërbim nga ana e pastërtisë si dhe ajo teknike.Uniforma e tij të jetë e rregullt dhe pastër.
-Të jetë i vëmendshëm ndaj ardhjes së klientëve dhe kërkesave të tyre .
-Të mbajë ambientin e shërbimit si tavolinat, karriget, në menyrë të pastër dhe të rregullt.
-Të zbatojë me korrektësi oraret e përcaktuara nga manaxheri.
-Të ketë sjellje etike me klientin e kolegët e tij
Kualifikime/ Kërkesa:
-Te zoteroj disa gjuhe te huaja ( perferohet ne vecanti gjuha angleze dhe italiane, ne nivel shume te mire komunikimi )
-Eksperienca te meparshme ose te ngjashme pune
-Korrektesi ne kushtet e punes
-Njohuri shume te mira te paktes Microsoft Office
-Te jete serioz dhe i komunikueshem
Do të njoftohen vetëm aplikantët e përzgjedhur për intervistë.
Afati i fundit i aplikimeve është data 31/01/2015
Detyrat/Pergjegjësitë
-Mirepritja dhe takimi me klientet;
-Marrja e te dhenave te klientit per sherbimin per te cilin eshte i interesuar;
-Kujdeset per t’i dhene klientit informacionin e nevojshem lidhur me dhomat, cmimet, -sherbimet e tjera, qe ofron Hoteli
-I komunikon Klientit menyren e pageses, si kesh, transferte bankare apo karte krediti, po qe se ekzistojne mundesit teknike te Hotelit.
-Tregon vemendje per faturen e klientit, e cila duhet te jete e sakte, me te gjitha shpenzimet, qe ai ka bere gjate qendrimit te tij ne hotel.
-Pergatit faturen ne momentin e largimit, duke u siguruar per te gjitha shpenzimet (bar, r-estorant, internet, telefon etj.), Falenderon klientin per qendrimin e tij dhe e fton ate, te vije perseri.
-Ne cdo moment duhet te kete nje komunikim dhe paraqitje sa me profesionale me klientet, t’i informoje ata per te gjitha tipet e dhomave dhe sherbimet qe ofron Hoteli
-Pregatitja e tavolinave për shërbim nga ana e pastërtisë si dhe ajo teknike.Uniforma e tij të jetë e rregullt dhe pastër.
-Të jetë i vëmendshëm ndaj ardhjes së klientëve dhe kërkesave të tyre .
-Të mbajë ambientin e shërbimit si tavolinat, karriget, në menyrë të pastër dhe të rregullt.
-Të zbatojë me korrektësi oraret e përcaktuara nga manaxheri.
-Të ketë sjellje etike me klientin e kolegët e tij
Kualifikime/ Kërkesa:
-Te zoteroj disa gjuhe te huaja ( perferohet ne vecanti gjuha angleze dhe italiane, ne nivel shume te mire komunikimi )
-Eksperienca te meparshme ose te ngjashme pune
-Korrektesi ne kushtet e punes
-Njohuri shume te mira te paktes Microsoft Office
-Te jete serioz dhe i komunikueshem
Do të njoftohen vetëm aplikantët e përzgjedhur për intervistë.
Afati i fundit i aplikimeve është data 31/01/2015
Data e aplikimit të fundit : 5 Shkurt 2015