Costumer Service ( Part Time )
Nr. i reklamës i Anegino
AF54OI84
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Detyrat :
• Pret klientët dhe dëgjon me vëmendje kërkesat e tyre, përgjigjet në kohë dhe në mënyrë profesionale të gjitha telefonatave dhe e-maileve të ardhura;
• Prezanton në mënyrë profesionale të gjithë gamën e produkteve apo shërbimeve që ofron kompania dhe orienton klientin drejt zgjedhjes që mund të përmbush më mirë nevojat e klientit;
• Merr prositë e klientëve, bashkëpunon me dizajnerin per realizimin e një dizajni sa më të përshtatshëm dhe pasi merr pëlqimin e klientit, përgatit preventivat dhe ofertat përkatese.;
• Ndjek proceset e punës në mënyrë që të kontaktojë me klientët për përfundimin e porosisë.
• Përgatit faturat për klientët, lëshon mandat arketimet, mandat pagesat, kuponin tatimor nga kasa fiskale, kryen rregjistrimet kontabel në rregjistrin e arkës, si edhe në programin kompjuterik përkatës, kryen mbylljen e përditshme të arkës dhe bën dorëzimin e arketimeve te Menaxheri i Departamentit, etj.
• Bashkëpunon me menaxherin e promocionit dhe të shitjeve për rregjistrimin e të gjitha shitjeve të realizuara prej tij, si edhe për kordinimin e punëve me sektorët e tjerë për realizimin në kohë dhe me cilësi të porosive të klientëve.
• Tolerante dhe e vendosur sipas situatave dhe rasteve.
• E gatshme për përvoja dhe përgjegjësi të reja.
• E aftë për të punuar në grup, duke marrë përgjegjësi individuale;
• E aftë të koordinojë dhe balancojë punën;
• Fleksibël, e zotuar për punë, e përpiktë dhe e përgjegjshme për pasojat e veprimeve apo mosveprimeve të saj;
• Iniciatore dhe kreative për të dhënë zgjidhje të problemeve
Aftësitë:
• Aftësi shumë të mira komunikuese
• E aftë për të ndërtuar marrëdhënie shumë të mira me klientët, eprorët, kolegët dhe për të mbajtur gjithmonë qëndrime positive;
• Aftësi të mira për të njohur në mënyrë profesionale produktet dhe shërbimet që ofrohen nga F&M Reklama
• Aftësi të mira nga fusha e marketingut, shitjes,financës dhe kontabilitetit.
• Aftësi të mira kompjuterike dhe për të shkruar raporte lidhur me proceset e punës që kryen.
• Aftësi në planifikim, skedulim dhe rishikim të punës për të përmirësuar performancën.
• E pjekur, e besueshme dhe e këndshme në marrëdhëniet me drejtuesit, eprorët dhe kolegët;
• E adaptuar në përdorimin e MS Office kryesisht Excel, word, Access dhe database të tjera në nivel bazë, programet e kontabilitetit, Internet dhe e-mail.
Kualifikimi :
• Diplomë e shkollës së lartë ose ne perfundim te studimeve universitare, preferohet nga fusha e administrimit te biznesit, marketingut, finances, komunikimit, etj
• Përvojë pune jo më e pakët se 1 vit në të njejtën fushë apo fusha të përafërta.
• Njohuri dhe përvoja trainimi e kualifikimi në manaxhim, marketing, shitje, komunikim, dizajn, kontabilitet, etj.
• Nohje e gjuhës angleze, gjuhet e tjera janë avantazh.
• Te interesuarit te aplikojne me cv e tyre brenda dates 01.09.2014.
• Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë tuaj në Anegino.
• Pret klientët dhe dëgjon me vëmendje kërkesat e tyre, përgjigjet në kohë dhe në mënyrë profesionale të gjitha telefonatave dhe e-maileve të ardhura;
• Prezanton në mënyrë profesionale të gjithë gamën e produkteve apo shërbimeve që ofron kompania dhe orienton klientin drejt zgjedhjes që mund të përmbush më mirë nevojat e klientit;
• Merr prositë e klientëve, bashkëpunon me dizajnerin per realizimin e një dizajni sa më të përshtatshëm dhe pasi merr pëlqimin e klientit, përgatit preventivat dhe ofertat përkatese.;
• Ndjek proceset e punës në mënyrë që të kontaktojë me klientët për përfundimin e porosisë.
• Përgatit faturat për klientët, lëshon mandat arketimet, mandat pagesat, kuponin tatimor nga kasa fiskale, kryen rregjistrimet kontabel në rregjistrin e arkës, si edhe në programin kompjuterik përkatës, kryen mbylljen e përditshme të arkës dhe bën dorëzimin e arketimeve te Menaxheri i Departamentit, etj.
• Bashkëpunon me menaxherin e promocionit dhe të shitjeve për rregjistrimin e të gjitha shitjeve të realizuara prej tij, si edhe për kordinimin e punëve me sektorët e tjerë për realizimin në kohë dhe me cilësi të porosive të klientëve.
• Tolerante dhe e vendosur sipas situatave dhe rasteve.
• E gatshme për përvoja dhe përgjegjësi të reja.
• E aftë për të punuar në grup, duke marrë përgjegjësi individuale;
• E aftë të koordinojë dhe balancojë punën;
• Fleksibël, e zotuar për punë, e përpiktë dhe e përgjegjshme për pasojat e veprimeve apo mosveprimeve të saj;
• Iniciatore dhe kreative për të dhënë zgjidhje të problemeve
Aftësitë:
• Aftësi shumë të mira komunikuese
• E aftë për të ndërtuar marrëdhënie shumë të mira me klientët, eprorët, kolegët dhe për të mbajtur gjithmonë qëndrime positive;
• Aftësi të mira për të njohur në mënyrë profesionale produktet dhe shërbimet që ofrohen nga F&M Reklama
• Aftësi të mira nga fusha e marketingut, shitjes,financës dhe kontabilitetit.
• Aftësi të mira kompjuterike dhe për të shkruar raporte lidhur me proceset e punës që kryen.
• Aftësi në planifikim, skedulim dhe rishikim të punës për të përmirësuar performancën.
• E pjekur, e besueshme dhe e këndshme në marrëdhëniet me drejtuesit, eprorët dhe kolegët;
• E adaptuar në përdorimin e MS Office kryesisht Excel, word, Access dhe database të tjera në nivel bazë, programet e kontabilitetit, Internet dhe e-mail.
Kualifikimi :
• Diplomë e shkollës së lartë ose ne perfundim te studimeve universitare, preferohet nga fusha e administrimit te biznesit, marketingut, finances, komunikimit, etj
• Përvojë pune jo më e pakët se 1 vit në të njejtën fushë apo fusha të përafërta.
• Njohuri dhe përvoja trainimi e kualifikimi në manaxhim, marketing, shitje, komunikim, dizajn, kontabilitet, etj.
• Nohje e gjuhës angleze, gjuhet e tjera janë avantazh.
• Te interesuarit te aplikojne me cv e tyre brenda dates 01.09.2014.
• Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë tuaj në Anegino.
Data e aplikimit të fundit : 29 Gusht 2014