Abissnet kerkon Drejtor te Departamentit Support
Nr. i reklamës i Anegino
AB72OG94
Industria
Teknologji
Përshkrimi i punës
Abissnet është kompania e dytë më e madhe në vend që kryen
veprimtarinë e saj në fushën e telekomunikacionit. Abissnet ofron disa
shërbime, internet, telefoni, hosting, domain, etj.
Abissnet mbulon 90% të territorit të Shqipërisë.
Për fuqizimin e personelit dhe zhvillimin e njësive, ne kërkojmë
Drejtor te Departamentit Support
Detyrat/Pergjegjësitë:
• Kryen intervista me klientet qe paraqiten prane zyrave te Support
dhe permbush nevojat e tyre rast pas rasti sipas problemeve qe
paraqesin.
• Heton rastet e difekteve te perseritura tek nje klient.
• Kryen analiza per defektet e ndodhura dhe perpilon raporte.
• Studion ,analizon dhe trajton raportet mbi kenaqesine e klienteve ne
lidhje me sherbimin e mbeshtetjes teknike.
• Studion tregun dhe garanton cilesine me te larte per sherbimet e
ofruara nga nga njesite nen pergjegjesine e tij...etj.
Kualifikime/ Kërkesa:
• Te kete perfunduar arsimin e larte preferohet Menaxhim ose Telekomunikacion.
• Te kete eksperience ne menaxhim te pakten 2 vjet.
• Te njohe shume mire gjuhen angleze.
• Te jete person energjik dhe ambicioz.
• Te kete aftesi te shkelqyera komunikimi.
• Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë
tuaj në Anegino.
Shënime
• Mirepresim te gjithe aplikantet qe permbushin kriteret e mesiperme.
Abissnet nxit zhvillimin e karierave dhe promovon talentet!
veprimtarinë e saj në fushën e telekomunikacionit. Abissnet ofron disa
shërbime, internet, telefoni, hosting, domain, etj.
Abissnet mbulon 90% të territorit të Shqipërisë.
Për fuqizimin e personelit dhe zhvillimin e njësive, ne kërkojmë
Drejtor te Departamentit Support
Detyrat/Pergjegjësitë:
• Kryen intervista me klientet qe paraqiten prane zyrave te Support
dhe permbush nevojat e tyre rast pas rasti sipas problemeve qe
paraqesin.
• Heton rastet e difekteve te perseritura tek nje klient.
• Kryen analiza per defektet e ndodhura dhe perpilon raporte.
• Studion ,analizon dhe trajton raportet mbi kenaqesine e klienteve ne
lidhje me sherbimin e mbeshtetjes teknike.
• Studion tregun dhe garanton cilesine me te larte per sherbimet e
ofruara nga nga njesite nen pergjegjesine e tij...etj.
Kualifikime/ Kërkesa:
• Te kete perfunduar arsimin e larte preferohet Menaxhim ose Telekomunikacion.
• Te kete eksperience ne menaxhim te pakten 2 vjet.
• Te njohe shume mire gjuhen angleze.
• Te jete person energjik dhe ambicioz.
• Te kete aftesi te shkelqyera komunikimi.
• Ju lutemi, sigurohuni që të plotësoni çdo informacion të rezymesë
tuaj në Anegino.
Shënime
• Mirepresim te gjithe aplikantet qe permbushin kriteret e mesiperme.
Abissnet nxit zhvillimin e karierave dhe promovon talentet!
Data e aplikimit të fundit : 27 Maj 2013