Menaxher/e projekti
Nr. i reklamës i Anegino
AY38VS94
Industria
Ndërtim
Përshkrimi i punës
AGIKONS sh.p.k është një nga kompanitë lider në fushën e ndërtimit në Shqipëri, e cila dallohet për standardet dhe cilësinë e punimeve me çmimet më konkuruese në treg. Themeluar që në vitin 1996, Agikons ka krijuar dhe zbatuar shumë projekte të suksesshme si: Kodra e Diellit 1&2 (Tiranë), ''Marea Resort'' (Kavajë), ''Tarraca e Ullijve'' (Dhërmi), ''Plazhi i Gurtë'' (Qeparo), ''Bougainville Bay'' (Sarandë) si edhe ''Meshtekna'' Brezovice.
Kompania po kërkon të zgjerojë stafin e saj në departamentin e Menaxhimit në pozicionin:
Menaxher Projekti
Përshkrim i përgjithshëm
Manaxher i Projektit do të duhet të marrë përsipër përgjegjësitë për manaxhimin e projektit, në të gjitha aspektet teknike, financiare, administrative sipas afateve e procedurave të kompanisë.
Detyrat dhe Përgjegjësitë
Planifikon, realizon dhe finalizon projektin sipas afateve kohore dhe buxhetit të përcaktuar (sipas Projekt-Preventivit).
Garanton marrjen dhe ekzistencën e informacionit teknik-financiar nga kompania dhe jashtë saj në funksion të zbatimit të projektit.
Interpreton dhe realizon në plan pune objektivat projektit duke mbikqyrur zbatimin e tij sipas buxhetit dhe standardeve të cilësisë.
Harton dhe zbaton strategji efikase për reduktimin e kostove.
Zhvillon fushata periodike prokurimi në funksion të projektit dhe nevojave të kompanisë, për produktet që kërkohen për zbatimin e tij dhe sipas kontratës të nënshkruar.
Ndjek dhe finalizon kontratën me furnitorët e rinj ose ekzistues, pas fushatës së prokurimit.
Garanton ndjekjen me përgjegjësi të kostove dhe komunikon me furnitorët për të bërëë të mundur rakordimin me grupet e punës dhe materialeve.
Përfaqëson kompanine me pale të treta për çeshtjet e lidhura me projektin.
Mbikqyr dhe ndjek në mënyre të vazhdueshme stafin në varësi, duke mbajtur përgjegjësi për performancën e tyre.
Analizon dhe interpreton në mënyrë të vazhdueshme ecurinë e projektit dhe e paraqet informacionin në raporte tek Administratori dhe Investitori i kompanisë.
Kualifikimet dhe Aftësitë
Të ketë përfunduar Fakultetin Ekonomik, Arkitekture, Inxhinieri Ndërtimi,etj.
Preferohen kandidatë me diplome master në Manaxhim.
Të ketë të paktën 3 vjet eksperience pune.
Preferohen kandidatë me eksperiencë në sektorin e ndërtimit.
Të ketë njohuri të mira të gjuhës Angleze.
Të ketë aftesi shumë të mira manaxheriale, komunikuese, organizuese dhe planifikuese.
Të zotrojë në nivel shumë të mire ''Paketën Office''.
Aplikantët e interesuar mund të dërgojnë CV-të e tyre deri më datë 20.12.2019.
Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të plotë sipas ligjit Nr. 9887 , date 10.03.2008 i ndryshuar, vendosur nga Kuvendi i Shqipërisë për "Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.
Kompania po kërkon të zgjerojë stafin e saj në departamentin e Menaxhimit në pozicionin:
Menaxher Projekti
Përshkrim i përgjithshëm
Manaxher i Projektit do të duhet të marrë përsipër përgjegjësitë për manaxhimin e projektit, në të gjitha aspektet teknike, financiare, administrative sipas afateve e procedurave të kompanisë.
Detyrat dhe Përgjegjësitë
Planifikon, realizon dhe finalizon projektin sipas afateve kohore dhe buxhetit të përcaktuar (sipas Projekt-Preventivit).
Garanton marrjen dhe ekzistencën e informacionit teknik-financiar nga kompania dhe jashtë saj në funksion të zbatimit të projektit.
Interpreton dhe realizon në plan pune objektivat projektit duke mbikqyrur zbatimin e tij sipas buxhetit dhe standardeve të cilësisë.
Harton dhe zbaton strategji efikase për reduktimin e kostove.
Zhvillon fushata periodike prokurimi në funksion të projektit dhe nevojave të kompanisë, për produktet që kërkohen për zbatimin e tij dhe sipas kontratës të nënshkruar.
Ndjek dhe finalizon kontratën me furnitorët e rinj ose ekzistues, pas fushatës së prokurimit.
Garanton ndjekjen me përgjegjësi të kostove dhe komunikon me furnitorët për të bërëë të mundur rakordimin me grupet e punës dhe materialeve.
Përfaqëson kompanine me pale të treta për çeshtjet e lidhura me projektin.
Mbikqyr dhe ndjek në mënyre të vazhdueshme stafin në varësi, duke mbajtur përgjegjësi për performancën e tyre.
Analizon dhe interpreton në mënyrë të vazhdueshme ecurinë e projektit dhe e paraqet informacionin në raporte tek Administratori dhe Investitori i kompanisë.
Kualifikimet dhe Aftësitë
Të ketë përfunduar Fakultetin Ekonomik, Arkitekture, Inxhinieri Ndërtimi,etj.
Preferohen kandidatë me diplome master në Manaxhim.
Të ketë të paktën 3 vjet eksperience pune.
Preferohen kandidatë me eksperiencë në sektorin e ndërtimit.
Të ketë njohuri të mira të gjuhës Angleze.
Të ketë aftesi shumë të mira manaxheriale, komunikuese, organizuese dhe planifikuese.
Të zotrojë në nivel shumë të mire ''Paketën Office''.
Aplikantët e interesuar mund të dërgojnë CV-të e tyre deri më datë 20.12.2019.
Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të plotë sipas ligjit Nr. 9887 , date 10.03.2008 i ndryshuar, vendosur nga Kuvendi i Shqipërisë për "Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.
Data e aplikimit të fundit : 4 Prill 2021