Menaxher/e Operacionesh
Nr. i reklamës i Anegino
AT94ED56
Industria
Ndërtim
Përshkrimi i punës
Menaxher/e Operacionesh
Detyrat/ Pergjegjesite
1. Siguron materialet per aktivitetin e adminsitrates dhe kontrollon perdorimin e tyre. Menaxhon dokumentat e departamentit Teknik .
2. Mbajtja dhe kontrolli i levizjes se punonjesve te administrates sipas orarit te caktuar. Mbikqyrja e levizjes se furnitoreve dhe hartimi i planit te tyre te punes.
3. Raportimi i problemeve teknike dhe kontaktimi i menjehershem me sektoret e kompanise sipas rastit per zgjidhjen e tyre.
4. Organizon e merr pjese ne intervistimin e kandidateve qe konkurrojne per asistente zyre dhe trajnimi i tyre. Koordinimi dhe Menaxhimi i proceseve per rekrutimin e Burimeve Njerezore.
5. Kryerja e raporteve te shpenzimeve dhe procesverbaleve.
6. Kontrolli dhe menaxhimi i Protokollit dhe Arshivimit te dokumentacionit te komnpanise. Koordinimi i dokumentacionit Noterial.
7. Menaxhon punen e drejtorise dhe departamenteve per realizimin e objektivave ne funksion te detyrave te ngarkuara.
8. Bashkepunon dhe bashkerendon punen e Departamenteve te tjera brenda kompanise sipas rregullores.
9. Mban kontakte me administraten shteterore per marrjen e korrespondences si dhe te informacioneve te tjera, kontrollon afatet e kryerjes dhe dhenies pergjigje ose zgjidhje te problemeve.
Kualifikime/ Kërkesa:
1. Te kete mbaruar arsimin e larte
2. Te njohe nje gjuhe te huaj te BE
3. Te njohe programet baze te punes ne kompjuter
4. Te kete aftesi komunikuese, drejtuese, organizuese.
5. Mbi 5 vjet eksperience pune.
6. Te jete i afte te raportoje ne kohe dhe me eficence ne lidhje me detyrat e ngarkuara.
Adresa: Bllokur Rezidencial “Kodra e Diellit”, A0/1. Tirane, Albania.
Detyrat/ Pergjegjesite
1. Siguron materialet per aktivitetin e adminsitrates dhe kontrollon perdorimin e tyre. Menaxhon dokumentat e departamentit Teknik .
2. Mbajtja dhe kontrolli i levizjes se punonjesve te administrates sipas orarit te caktuar. Mbikqyrja e levizjes se furnitoreve dhe hartimi i planit te tyre te punes.
3. Raportimi i problemeve teknike dhe kontaktimi i menjehershem me sektoret e kompanise sipas rastit per zgjidhjen e tyre.
4. Organizon e merr pjese ne intervistimin e kandidateve qe konkurrojne per asistente zyre dhe trajnimi i tyre. Koordinimi dhe Menaxhimi i proceseve per rekrutimin e Burimeve Njerezore.
5. Kryerja e raporteve te shpenzimeve dhe procesverbaleve.
6. Kontrolli dhe menaxhimi i Protokollit dhe Arshivimit te dokumentacionit te komnpanise. Koordinimi i dokumentacionit Noterial.
7. Menaxhon punen e drejtorise dhe departamenteve per realizimin e objektivave ne funksion te detyrave te ngarkuara.
8. Bashkepunon dhe bashkerendon punen e Departamenteve te tjera brenda kompanise sipas rregullores.
9. Mban kontakte me administraten shteterore per marrjen e korrespondences si dhe te informacioneve te tjera, kontrollon afatet e kryerjes dhe dhenies pergjigje ose zgjidhje te problemeve.
Kualifikime/ Kërkesa:
1. Te kete mbaruar arsimin e larte
2. Te njohe nje gjuhe te huaj te BE
3. Te njohe programet baze te punes ne kompjuter
4. Te kete aftesi komunikuese, drejtuese, organizuese.
5. Mbi 5 vjet eksperience pune.
6. Te jete i afte te raportoje ne kohe dhe me eficence ne lidhje me detyrat e ngarkuara.
Adresa: Bllokur Rezidencial “Kodra e Diellit”, A0/1. Tirane, Albania.
Data e aplikimit të fundit : 6 Mars 2017