Menaxher Projekti
Nr. i reklamës i Anegino
AT12FT88
Industria
Ndërtim
Përshkrimi i punës
AGIKONS Sh.p.k., një nga kompanitë lider në fushën e ndërtimit, e angazhuar për përsosmëri dhe cilësi të lartë,në kuadër të zhvillimit të saj fton individë të kualifikuar të bashkohen në Departamentin e Projekteve në pozicionin:
Menaxher Projekti
Përshkrim i Përgjithshëm
Menaxher i Projektit do të duhet të marrë përsipër përgjegjësitë për menaxhimin e projektit, në të gjitha aspektet tekniko-financiare dhe sipas afateve e procedurave të kompanisë.
Detyrat dhe Përgjegjësitë
Planifikon, realizon dhe finalizon projektin sipas afateve kohore dhe buxhetit të përcaktuar (sipas Projekt-Preventivit).
Garanton marrjen dhe ekzistencën e informacionit teknik-financiar nga kompania dhe jashtë saj në funksion të zbatimit të projektit.
Interpreton dhe realizon në plan pune objektivat projektit duke mbikqyrur zbatimin e tij sipas buxhetit dhe standardeve të cilësisë.
Harton dhe zbaton strategji efikase për reduktimin e kostove.
Zhvillon fushata periodike prokurimi në funksion të projektit dhe nevojave të kompanisë, për produktet që kërkohen për zbatimin e tij dhe sipas kontratës të nënshkruar.
Ndjek dhe finalizon kontratën me furnitorët e rinj ose ekzistues, pas fushatës së prokurimit.
Garanton ndjekjen me përgjegjësi të kostove dhe komunikon me furnitorët për të bërë të mundur rakordimin me grupet e punës dhe materialeve.
Përfaqëson kompanine me pale të treta për çeshtjet e lidhura me projektin.
Mbikqyr dhe ndjek në mënyre të vazhdueshme stafin në varësi, duke mbajtur përgjegjësi për performancën e tyre.
Analizon dhe interpreton në mënyrë të vazhdueshme ecurinë e projektit dhe e paraqet informacionin në raporte tek Administratori dhe Investitori i kompanisë.
Kualifikimet dhe Aftësitë
Të ketë përfunduar Fakultetin Ekonomik, Arkitekture, Inxhinieri Ndërtimi, Hidro etj.
Preferohen kandidatë me diplome master në Menaxhim.
Të ketë të paktën 5 vjet eksperience pune dhe preferohet në sektorin e ndërtimit.
Të ketë njohuri të mira të gjuhës Angleze.
Të ketë njohuri shume të mira rreth dokumentacioneve teknike, financiare dhe tekniko-financiare të kompanive të ndërtimit.
Të ketë aftesi shumë të mira menaxheriale, komunikuese, organizuese dhe planifikuese.
Të zotrojë në nivel shumë të mire Paketën Office etj.
Përbën avantazh njohja e programit Alfa Bussines dhe AUTOCAD.
Personat e interesuar dhe që plotësojnë kërkesat e përmendura më lart janë të lutur të, deri me datë 16/07/2018.
Të gjitha aplikimet trajtohen në mënyrë konfidenciale sipas ligjit për “Mbrojtjen e të Dhënave Personale”
Menaxher Projekti
Përshkrim i Përgjithshëm
Menaxher i Projektit do të duhet të marrë përsipër përgjegjësitë për menaxhimin e projektit, në të gjitha aspektet tekniko-financiare dhe sipas afateve e procedurave të kompanisë.
Detyrat dhe Përgjegjësitë
Planifikon, realizon dhe finalizon projektin sipas afateve kohore dhe buxhetit të përcaktuar (sipas Projekt-Preventivit).
Garanton marrjen dhe ekzistencën e informacionit teknik-financiar nga kompania dhe jashtë saj në funksion të zbatimit të projektit.
Interpreton dhe realizon në plan pune objektivat projektit duke mbikqyrur zbatimin e tij sipas buxhetit dhe standardeve të cilësisë.
Harton dhe zbaton strategji efikase për reduktimin e kostove.
Zhvillon fushata periodike prokurimi në funksion të projektit dhe nevojave të kompanisë, për produktet që kërkohen për zbatimin e tij dhe sipas kontratës të nënshkruar.
Ndjek dhe finalizon kontratën me furnitorët e rinj ose ekzistues, pas fushatës së prokurimit.
Garanton ndjekjen me përgjegjësi të kostove dhe komunikon me furnitorët për të bërë të mundur rakordimin me grupet e punës dhe materialeve.
Përfaqëson kompanine me pale të treta për çeshtjet e lidhura me projektin.
Mbikqyr dhe ndjek në mënyre të vazhdueshme stafin në varësi, duke mbajtur përgjegjësi për performancën e tyre.
Analizon dhe interpreton në mënyrë të vazhdueshme ecurinë e projektit dhe e paraqet informacionin në raporte tek Administratori dhe Investitori i kompanisë.
Kualifikimet dhe Aftësitë
Të ketë përfunduar Fakultetin Ekonomik, Arkitekture, Inxhinieri Ndërtimi, Hidro etj.
Preferohen kandidatë me diplome master në Menaxhim.
Të ketë të paktën 5 vjet eksperience pune dhe preferohet në sektorin e ndërtimit.
Të ketë njohuri të mira të gjuhës Angleze.
Të ketë njohuri shume të mira rreth dokumentacioneve teknike, financiare dhe tekniko-financiare të kompanive të ndërtimit.
Të ketë aftesi shumë të mira menaxheriale, komunikuese, organizuese dhe planifikuese.
Të zotrojë në nivel shumë të mire Paketën Office etj.
Përbën avantazh njohja e programit Alfa Bussines dhe AUTOCAD.
Personat e interesuar dhe që plotësojnë kërkesat e përmendura më lart janë të lutur të, deri me datë 16/07/2018.
Të gjitha aplikimet trajtohen në mënyrë konfidenciale sipas ligjit për “Mbrojtjen e të Dhënave Personale”
Data e aplikimit të fundit : 8 Gusht 2018