Asistente Zyre
Nr. i reklamës i Anegino
AK82DV33
Industria
Ndërtim
Përshkrimi i punës
AGIKONS Sh.p.k.,një nga kompanitë lider në fushën e ndërtimit, e angazhuar për përsosmëri dhe cilësi të lartë, në kuadër të zhvillimit të saj fton individë të kualifikuar të bashkohen në Departamentit të ''Operacioneve & Informacionit'' në pozicionin:
Asistente Zyre
Detyrat dhe Përgjegjësitë
Përgatit raporte për Menaxherët e Departamenteve, në bazë të kërkesa të tyre.
Menaxhon informacionin e përditshem, telefonin, kontrollon email-in dhe bën delegimin e email-eve tek personat përkatës.
Realizon mirëpritjen dhe delegimin e klientëve sipas departamenteve që kanë përcaktuar takimet.
Koordinon mjetet e transportit për lëvizjen e stafit.
Realizon detyra të tjera administrative të nevojshme për mbarvajtjen e proçeseve të punës.
Kualifikimet dhe Aftësitë
Të ketë përfunduar Arsimin e Lartë.
Të ketë njohuri të mira të gjuhës Angleze dhe Italiane.
Preferohen kandidatë me eksperiencë të ngjashme pune.
Të ketë aftësi shumë të mira komunikuese dhe të punuarit në grup.
Të zotrojë në nivel të mirë Paketën Office.
Kushtet e Punës
Orari i punes është 10:30 – 19:00
Transporti mundësohet nga kompana.
Personat e interesuar dhe që plotësojnë kërkesat e përmendura më lart janë të lutur të dërgojnë CV-të e tyre ose të kontaktojnë në adresën e mëposhtme, deri me datë 18/11/2018.
“AGIKONS” Sh.p.k
Adresa: Blloku Rezidencial “Kodra e Diellit”, A0/1. Tiranë, Albania.
Departamenti i Burimeve Njerëzore
Tel: +355 (0) 69 40 16 639
www.agikons.com
Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të plotë sipas ligjit Nr. 9887 vendosur nga Kuvendi i Shqipërisë për “Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.
Asistente Zyre
Detyrat dhe Përgjegjësitë
Përgatit raporte për Menaxherët e Departamenteve, në bazë të kërkesa të tyre.
Menaxhon informacionin e përditshem, telefonin, kontrollon email-in dhe bën delegimin e email-eve tek personat përkatës.
Realizon mirëpritjen dhe delegimin e klientëve sipas departamenteve që kanë përcaktuar takimet.
Koordinon mjetet e transportit për lëvizjen e stafit.
Realizon detyra të tjera administrative të nevojshme për mbarvajtjen e proçeseve të punës.
Kualifikimet dhe Aftësitë
Të ketë përfunduar Arsimin e Lartë.
Të ketë njohuri të mira të gjuhës Angleze dhe Italiane.
Preferohen kandidatë me eksperiencë të ngjashme pune.
Të ketë aftësi shumë të mira komunikuese dhe të punuarit në grup.
Të zotrojë në nivel të mirë Paketën Office.
Kushtet e Punës
Orari i punes është 10:30 – 19:00
Transporti mundësohet nga kompana.
Personat e interesuar dhe që plotësojnë kërkesat e përmendura më lart janë të lutur të dërgojnë CV-të e tyre ose të kontaktojnë në adresën e mëposhtme, deri me datë 18/11/2018.
“AGIKONS” Sh.p.k
Adresa: Blloku Rezidencial “Kodra e Diellit”, A0/1. Tiranë, Albania.
Departamenti i Burimeve Njerëzore
Tel: +355 (0) 69 40 16 639
www.agikons.com
Të gjitha aplikimet do të trajtohen me konfidencialitet të plotë sipas ligjit Nr. 9887 vendosur nga Kuvendi i Shqipërisë për “Mbrojtjen e të Dhënave Personale”.
Data e aplikimit të fundit : 18 Nëntor 2018