Menaxher Recepsioni
Nr. i reklamës i Anegino
AH68GH44
Industria
Ndërtim
Përshkrimi i punës
Kompania “ S&D Invest” lider ne fushen e turizmit, per Projektin e Investimit afatgjate per resortet e saj ne te gjithe Shqiperine, kerkon staf te kualifikuar, per te ofruar sherbim ekselent ne nivel kombetar dhe nderkombetar.
Ne kuader te zgjerimit te stafit ne Resortin Bougainvillebay ne Sarande, kerkon:
Menaxher Recepsioni
Mbikqyre te gjitha aspektet e recepsionit dhe te stafit, ne menyre qe te siguroje kenaqesine e klientit dhe efikasitetin operacional. Manaxheri i recepsionit duhet te siguroje qe recepsioni dhe te gjithe pjeset operacionale te saje te funksionojn rrjedhshem dhe pa probleme
Detyrat/ Pergjegjesite
• Mbikqyre recepsionistet, rezervimet, procedurat ditore ne recepsion.
• Krijon zgjidhje per kerkesat e pa parashikuara dhe ankesat e klienteve.
• Siguron qe i gjithë stafi eshte i veshur sipas uniformes korrekte.
• Mbikqyr dhe siguron hyrjen e informacioneve te klienteve sakte.
• Ne bashkepunim me specialistin e marketingut dhe shitjeve eshte ne dijeni te cmimeve, paketa dhe promovimeve aktuale.
• Siguron zbatimin e politikave dhe kushteve te hotelit drejt stafit dhe pushuesve.
Performon detyra te tjera te kerkuara nga manaxhimi
Kerkesat e punes dhe aftesite:
• Diplome universitare ne manaxhim ose hoteleri turisem.
• Tre ose me shume vite experience ne sherbim klienti, recepsion apo fusa te ngjashme.
• Eksperience e shkelqyer ne sherbim klienti.
• Kerkohet rrjedhshmeri ne gjuhen angleze (e shkruar dhe e folur).
• Preferohet kantidat me eksperience ne sistem reservimi online per hotelin.
• Aftesi te shkelqyera organizative, nderpersonale dhe administrative.
• Aftesi ne paketat MS Office.
• Zotesi per tu perqendruar ne nevojat e klientit, aftesi per te qendruar i qete dhe i sjellshem gjate gjithe kohes
Pagesa mujore duke filluar nga 80.000 leke te reja
Te interesuarit mund teaplikojne ne Anegino
Ne kuader te zgjerimit te stafit ne Resortin Bougainvillebay ne Sarande, kerkon:
Menaxher Recepsioni
Mbikqyre te gjitha aspektet e recepsionit dhe te stafit, ne menyre qe te siguroje kenaqesine e klientit dhe efikasitetin operacional. Manaxheri i recepsionit duhet te siguroje qe recepsioni dhe te gjithe pjeset operacionale te saje te funksionojn rrjedhshem dhe pa probleme
Detyrat/ Pergjegjesite
• Mbikqyre recepsionistet, rezervimet, procedurat ditore ne recepsion.
• Krijon zgjidhje per kerkesat e pa parashikuara dhe ankesat e klienteve.
• Siguron qe i gjithë stafi eshte i veshur sipas uniformes korrekte.
• Mbikqyr dhe siguron hyrjen e informacioneve te klienteve sakte.
• Ne bashkepunim me specialistin e marketingut dhe shitjeve eshte ne dijeni te cmimeve, paketa dhe promovimeve aktuale.
• Siguron zbatimin e politikave dhe kushteve te hotelit drejt stafit dhe pushuesve.
Performon detyra te tjera te kerkuara nga manaxhimi
Kerkesat e punes dhe aftesite:
• Diplome universitare ne manaxhim ose hoteleri turisem.
• Tre ose me shume vite experience ne sherbim klienti, recepsion apo fusa te ngjashme.
• Eksperience e shkelqyer ne sherbim klienti.
• Kerkohet rrjedhshmeri ne gjuhen angleze (e shkruar dhe e folur).
• Preferohet kantidat me eksperience ne sistem reservimi online per hotelin.
• Aftesi te shkelqyera organizative, nderpersonale dhe administrative.
• Aftesi ne paketat MS Office.
• Zotesi per tu perqendruar ne nevojat e klientit, aftesi per te qendruar i qete dhe i sjellshem gjate gjithe kohes
Pagesa mujore duke filluar nga 80.000 leke te reja
Te interesuarit mund teaplikojne ne Anegino
Data e aplikimit të fundit : 18 Shtator 2017