Oficer Kredie i Lartë Agro, Berat
Nr. i reklamës i Anegino
AZ82GO93
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qëllimi i punës:
Identifikon mundësi shitje, gjeneron klientë të rinj ndërsa realizon arritjen e objektivave individualë dhe siguron një shërbim të shpejt dhe profesional për klientët potencialë dhe ekzistues në mënyrë që të sigurojë një marrëdhënie të shëndetshme dhe cilësore. Mbështet integrimin e Oficerëve të rinj të Kredisë duke i trajnuar dhe duke i këshilluar ata në zhvillimin e tyre profesional. Gjithashtu ndihmon Drejtorin e Degës në detyrat operacionale në degë.
Përgjegjësitë kryesore:
Analizon tregjet potencialë në mënyrë që të identifikojë nevoja të mundshme dhe të zhvillojë një plan kërkimor dhe identifikon klientë potencialë, individë ose biznese në nevojë për financim dhe i bind ata për të marrë kredi nga kompania
Takohet me klientët potencialë për t’i informuar rreth produkteve dhe kushteve të kredisë
Inicion, zhvillon dhe menaxhon marrëdhëniet me klientë të rinj dhe ekzistues
Vlerëson risqet lidhur me aplikimin për kredi duke konsideruar karakterin e klientit, stabilitetin e biznesit, aspektet sezonale dhe tregun, si dhe informacionin në sektorin përkatës
Inicion në mënyrë proaktive negociata shitjesh për të arritur objektivat e shitjes
Siguron këshillim financiar dhe shërbim klientësh cilësor
Analizon kapacitetet ripaguese të klientit dhe përcakton nëse kredia mund të përmbajë një risk të pranueshëm brenda udhëzimeve të politikave të kredisë
Menaxhon marrëdhënien me klientët, duke ju dhënë zgjidhje kërkesave dhe ankesaveZhvillon dhe mban njohuri shumë të mira mbi produktet
Drejton gjetje të thelluara faktesh dhe analizash financiare dhe u sugjeron zgjidhje të mundshme aplikantëve për kredi
Kryen verifikime kredie, bazuar në aprovimin e Komitetit të Riskut, mbi kreditë nën kodin e tij/saj dhe mbi kreditë e Oficerëve të tjerë nëse kërkohet
Siguron trajnim dhe mentorim të përditshëm për Oficerët e rinj duke bërë të mundur integrimin më të shpejtë të tyre në institucion
Kryen të gjitha detyrat dhe ndërmerr të gjitha përgjegjësitë e Drejtorit të Degës gjatë mungesës së tij sipas procedurës në fuqi për zëvendësimin e Drejtorit të Degës
Mbështet Drejtorin e Degës në përgatitjen e raportimeve dhe në takimet ditore të degës, sa herë që i kërkohet
Kërkesat kryesore:
Diplomë universitare e preferueshme në Kontabilitet, Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi ose në fusha të tjera të ngjashme
Eksperienca e Punës e preferueshme 3 vjet si Analist Kredie ose të paktën 2 vite eksperiencë në pozicione të ngjashme
Ekspertizë profesionale në fushat e shitjes, marketingut, negocimit dhe analizave
Aftësi shumë të mira për të tërhequr, menaxhuar dhe zhvilluar marrëdhënie biznesi
Aftësi të shkëlqyera komunikimi (verbale, në të shkruar dhe në dëgjim aktiv)
Profil i orientuar në mënyrë të shkëlqyer drejt objektivit
Aftësi të treguara për të arritur objektivat e shitjes
Aftësi për të ndërtuar marrëdhënie pozitive brenda kompanisë dhe i aftë të ndërtojë ekspertizë profesionale me integritet dhe përkushtim
Lojtar i shkëlqyer skuadredhe aftësi të mira të ndërtimit të skuadrës
Kapacitet për të trajnuar të tjerët
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin nepermjet ANEGINO .Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datën 6 maj 2016.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Identifikon mundësi shitje, gjeneron klientë të rinj ndërsa realizon arritjen e objektivave individualë dhe siguron një shërbim të shpejt dhe profesional për klientët potencialë dhe ekzistues në mënyrë që të sigurojë një marrëdhënie të shëndetshme dhe cilësore. Mbështet integrimin e Oficerëve të rinj të Kredisë duke i trajnuar dhe duke i këshilluar ata në zhvillimin e tyre profesional. Gjithashtu ndihmon Drejtorin e Degës në detyrat operacionale në degë.
Përgjegjësitë kryesore:
Analizon tregjet potencialë në mënyrë që të identifikojë nevoja të mundshme dhe të zhvillojë një plan kërkimor dhe identifikon klientë potencialë, individë ose biznese në nevojë për financim dhe i bind ata për të marrë kredi nga kompania
Takohet me klientët potencialë për t’i informuar rreth produkteve dhe kushteve të kredisë
Inicion, zhvillon dhe menaxhon marrëdhëniet me klientë të rinj dhe ekzistues
Vlerëson risqet lidhur me aplikimin për kredi duke konsideruar karakterin e klientit, stabilitetin e biznesit, aspektet sezonale dhe tregun, si dhe informacionin në sektorin përkatës
Inicion në mënyrë proaktive negociata shitjesh për të arritur objektivat e shitjes
Siguron këshillim financiar dhe shërbim klientësh cilësor
Analizon kapacitetet ripaguese të klientit dhe përcakton nëse kredia mund të përmbajë një risk të pranueshëm brenda udhëzimeve të politikave të kredisë
Menaxhon marrëdhënien me klientët, duke ju dhënë zgjidhje kërkesave dhe ankesaveZhvillon dhe mban njohuri shumë të mira mbi produktet
Drejton gjetje të thelluara faktesh dhe analizash financiare dhe u sugjeron zgjidhje të mundshme aplikantëve për kredi
Kryen verifikime kredie, bazuar në aprovimin e Komitetit të Riskut, mbi kreditë nën kodin e tij/saj dhe mbi kreditë e Oficerëve të tjerë nëse kërkohet
Siguron trajnim dhe mentorim të përditshëm për Oficerët e rinj duke bërë të mundur integrimin më të shpejtë të tyre në institucion
Kryen të gjitha detyrat dhe ndërmerr të gjitha përgjegjësitë e Drejtorit të Degës gjatë mungesës së tij sipas procedurës në fuqi për zëvendësimin e Drejtorit të Degës
Mbështet Drejtorin e Degës në përgatitjen e raportimeve dhe në takimet ditore të degës, sa herë që i kërkohet
Kërkesat kryesore:
Diplomë universitare e preferueshme në Kontabilitet, Financë, Ekonomi, Administrim Biznesi ose në fusha të tjera të ngjashme
Eksperienca e Punës e preferueshme 3 vjet si Analist Kredie ose të paktën 2 vite eksperiencë në pozicione të ngjashme
Ekspertizë profesionale në fushat e shitjes, marketingut, negocimit dhe analizave
Aftësi shumë të mira për të tërhequr, menaxhuar dhe zhvilluar marrëdhënie biznesi
Aftësi të shkëlqyera komunikimi (verbale, në të shkruar dhe në dëgjim aktiv)
Profil i orientuar në mënyrë të shkëlqyer drejt objektivit
Aftësi të treguara për të arritur objektivat e shitjes
Aftësi për të ndërtuar marrëdhënie pozitive brenda kompanisë dhe i aftë të ndërtojë ekspertizë profesionale me integritet dhe përkushtim
Lojtar i shkëlqyer skuadredhe aftësi të mira të ndërtimit të skuadrës
Kapacitet për të trajnuar të tjerët
Jeni të lutur të dërgoni aplikimin nepermjet ANEGINO .Aplikimi juaj duhet të përmbajë një CV të përditësuar dhe një letër motivimi për pozicionin përkatës deri në datën 6 maj 2016.
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen nga Departamenti i Burimeve Njerëzore për një intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 6 Maj 2016