Sherbim ndaj klientit, Recepsion
Nr. i reklamës i Anegino
AV58YT99
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Detyra dhe Pergjegjesi:
1.Regjistron rastet/defektet me saktesi ne sistem dhe informon klientet per statusin e produktit.
2.Komunikon me klientin per rastet e defekteve ne terren, informon mbi tarifat dhe kohen e sherbimit dhe njofton tek stafi teknik mbi rastin/defektin brenda nje afati te caktuar
3.Kryen lajmerimet e defekteve ne terren ndaj kontraktoreve te rretheve dhe ndjek rastin deri ne mbyllje te procesit.
4.Funksionon si nje ndermjetes mes klientit dhe departamentit teknik.
5.Arketon vlera per konstatim defekti dhe paradhenie duke koordinuar cdo fund dite me departamentin e finances.
6.Arkivon cdo flete garancie dhe mandat pagesat e bera nga klientet ne rrjetin e dyqaneve Neptun.
7.Raporton cdo fund dite tek mbi hyrjet dhe daljet e produkteve nga Servisi.
Kerkesat:
-Te jete e pajisur me diplome universitare (deget e komunikimit/shkencave sociale perbejne avantazh).
-Pervoje te ngjashme pune e preferueshme deri ne 3 vjet (recepsion, call center etj).
Te zoteroje gjuhe te huaja (preferohet anglisht)
Aftesi te tjera:
-Te kete aftesi te menaxhoje situata konfliktuale qe mund te lindin nga ankesat e klienteve
-Te kete aftesi shume te mira komunikuese dhe negociuese.
-Te jete sistematik ne ndjekjen e detyrave konform procedurave te shoqerise
-Te kete njohuri te mira te paketes office.
1.Regjistron rastet/defektet me saktesi ne sistem dhe informon klientet per statusin e produktit.
2.Komunikon me klientin per rastet e defekteve ne terren, informon mbi tarifat dhe kohen e sherbimit dhe njofton tek stafi teknik mbi rastin/defektin brenda nje afati te caktuar
3.Kryen lajmerimet e defekteve ne terren ndaj kontraktoreve te rretheve dhe ndjek rastin deri ne mbyllje te procesit.
4.Funksionon si nje ndermjetes mes klientit dhe departamentit teknik.
5.Arketon vlera per konstatim defekti dhe paradhenie duke koordinuar cdo fund dite me departamentin e finances.
6.Arkivon cdo flete garancie dhe mandat pagesat e bera nga klientet ne rrjetin e dyqaneve Neptun.
7.Raporton cdo fund dite tek mbi hyrjet dhe daljet e produkteve nga Servisi.
Kerkesat:
-Te jete e pajisur me diplome universitare (deget e komunikimit/shkencave sociale perbejne avantazh).
-Pervoje te ngjashme pune e preferueshme deri ne 3 vjet (recepsion, call center etj).
Te zoteroje gjuhe te huaja (preferohet anglisht)
Aftesi te tjera:
-Te kete aftesi te menaxhoje situata konfliktuale qe mund te lindin nga ankesat e klienteve
-Te kete aftesi shume te mira komunikuese dhe negociuese.
-Te jete sistematik ne ndjekjen e detyrave konform procedurave te shoqerise
-Te kete njohuri te mira te paketes office.
Data e aplikimit të fundit : 5 Qershor 2017