Përfaqësues i Kujdesit ndaj Klientit
Nr. i reklamës i Anegino
AV46HV52
Industria
Tregti
Përshkrimi i punës
Shoqëria ELECTRAL sh.p.k (Snapfood), e cila ndër të tjera ushtron veprimtarinë e shërbimit online të ushqimit, kërkon të punësojë Përfaqësues të Kujdesit ndaj Klientit me eksperiencë në këtë fushë.
Pёrgjegjёsitё kyçe dhe vendimmarrja:
• I pёrgjigjet telefonatave.
• Menaxhon kёrkesat e klientit nёpёrmjet telefonit, por ndonjёherё edhe nёpёrmjet e-mailit.
• Kёrkon informacionin e duhur duke pёrdorur burimet e mundshme.
• Menaxhon dhe zgjidh ankesat e klientёve.
• Ju jep klientёve informacion nё lidhje me produktet dhe shёrbimet.
• Identifikon dhe ngre problemet primare.
• Drejton telefonatat tek burimet e duhura.
• Kur ёshtё e nevojshme ndjek dhe zgjidhjen e ankesave tё klientёve.
• Dokumenton tё dhёnat mbi telefonatat sipas standarteve tё procedurave operative.
• Plotёson regjistrin e thirrjeve.
• Pёrgatit raportet e thirrjeve.
Kompetencat, njohuritё dhe eksperiencat kryesore:
• Aftёsi shumё tё mira tё komunikimit verbal dhe tё shkruar.
• Aftёsi pёr tё dёgjuar me qetёsi.
• Aftёsi analitike dhe zgjidhje problemesh.
• I orientuar drejt shёrbimit ndaj klientit.
• Aftёsi organizative.
• Vёmendje ndaj detajeve.
• Gjykim i saktё.
• Aftёsi pёr t’u pёrshtatur dhe pёr tё punuar nё grup.
• Tolerancё ndaj stresit.
• Qёndrueshmёri.
Kualifikimet teknike/profesionale tё kёrkuara:
• Të ketë njohuri profesionale (të zotërojë programet bazë të kompjuterit të Microsoft Office).
• I aftё pёr tё punuar nёn presion.
• Të zotërojë gjuhën angleze në nivel mjaft të mirë, një gjuhë e dytë përbën avantazh.
Vetëm personat e përzgjedhur do të njoftohen për intervistë.
Pёrgjegjёsitё kyçe dhe vendimmarrja:
• I pёrgjigjet telefonatave.
• Menaxhon kёrkesat e klientit nёpёrmjet telefonit, por ndonjёherё edhe nёpёrmjet e-mailit.
• Kёrkon informacionin e duhur duke pёrdorur burimet e mundshme.
• Menaxhon dhe zgjidh ankesat e klientёve.
• Ju jep klientёve informacion nё lidhje me produktet dhe shёrbimet.
• Identifikon dhe ngre problemet primare.
• Drejton telefonatat tek burimet e duhura.
• Kur ёshtё e nevojshme ndjek dhe zgjidhjen e ankesave tё klientёve.
• Dokumenton tё dhёnat mbi telefonatat sipas standarteve tё procedurave operative.
• Plotёson regjistrin e thirrjeve.
• Pёrgatit raportet e thirrjeve.
Kompetencat, njohuritё dhe eksperiencat kryesore:
• Aftёsi shumё tё mira tё komunikimit verbal dhe tё shkruar.
• Aftёsi pёr tё dёgjuar me qetёsi.
• Aftёsi analitike dhe zgjidhje problemesh.
• I orientuar drejt shёrbimit ndaj klientit.
• Aftёsi organizative.
• Vёmendje ndaj detajeve.
• Gjykim i saktё.
• Aftёsi pёr t’u pёrshtatur dhe pёr tё punuar nё grup.
• Tolerancё ndaj stresit.
• Qёndrueshmёri.
Kualifikimet teknike/profesionale tё kёrkuara:
• Të ketë njohuri profesionale (të zotërojë programet bazë të kompjuterit të Microsoft Office).
• I aftё pёr tё punuar nёn presion.
• Të zotërojë gjuhën angleze në nivel mjaft të mirë, një gjuhë e dytë përbën avantazh.
Vetëm personat e përzgjedhur do të njoftohen për intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 4 Janar 2018