ASISTENTE E ADMINISTRATORIT
Nr. i reklamës i Anegino
AU99MR49
Industria
Teknologji
Përshkrimi i punës
Asiston administratorin në katër funksione bazë:
• Asistencë në menaxhimin e kanalit të shitjes Tenders & Projects
• Marketing
• Komunikimit te brendshëm dhe të jashtëm të kompanisë
• Burime njërëzore
Një përshkrim më i detajuar i funksioneve:
1. Asistenca në menaxhimin e kanalit të shitjes te tenderave
• Asiston në manaxhimin e kanalit të shitjes Tenderat&Projektet:
o Ushtron kontroll periodik në portalet e prokurimeve si: app etj,
o Ndjek, nxit dhe dokumenton procesin e shitjes së kanalit,
o Mbulon komplet komunikimin nga zyra me klientet e kanalit,
o Evidenton, raporton dhe ndihmon në zgjidhjen e cfarëdo problemi te ketij kanali,
o Pergatitje dhe administrim i evidencave dhe llogarive të ndryshme të kanalit,
o Mbajtje dhe administrim i arkives dhe dokumentacionitqë lidhet me këtë kanal,
2. Marketing
• Asiston administratorin në hartimin dhe ekzekutimin e një plani te marketingut:
o Nëpërmjet flete palosjeve ,TV,radio, websiteve, facebook, etj
o Mbikqyr konceptin/ dizenjimin/ prodhimin e ketyre materialeve
o Punon me shtypin lokal per te publikuar njoftime sipas nevojes
o Përmirësimin, shtimin, te database –it te klienteve dhe rifreskimi i informacionit qe ju dergohet atyre
3. Komunikimit te brendshëm dhe të jashtëm të kompanisë
• Asiston administratorin në :
o Mbajtjen e korrespodencës me klientet nëpërmjet Skype, emaile, kontakte etj.
o Hallke baze lidhese ndermjet administratorit dhe dep. te tjera te kompanise.
o Koordinim i informacionit ndermjet strukturave te brendshme dhe te jashtme.
o Mbajtje dhe administrim i arkives dhe dokumentacionit qarkullues
o Pergatitje dhe administrim i evidencave te ndryshme
4. Burime njërëzore
• Asiston administratorin në manaxhimin e burimeve njerëzore .
o Përgjedhje dhe rekrutim të personelit që merren rishtaz,
o Kontroll , monitorim dhe vlerësim periodik të punonjësve,
o Hartimin dhe rifreskimin e dosjeve të secilit punonjës,
o Ndjekja e pagesave të pagave, shpërblimeve të punonjësve,
KERKESAT PER KANDIDATET:
· Diplomë universitare – e preferueshme në Shkenca Kompjuterike, Informatikë Ekonomike,
· Minimalisht 1 vjet eksperiencë pune në pozicione analoge
· Të ketë njohuri shumë të mira mbi teknologjitë që perdor kompania
· Aftësi per t’u përballur me klientët dhe per të menaxhuar me efikasitet kërkesat e tyre
· Aftësi për të punuar në kushtet e presioneve të ndryshme
· I orientuar drejt detajeve
· Aftësi shumë të mira negociuese dhe komunikuese
· Të ketë aftësi shumë të mira analitike
· Aftësi vendimarrëse
· Njohje shumë e mirë e gjuhës Angleze dhe Italiane
Për të aplikuar ju lutem dërgoni CV-të dhe dokumente të tjera që vërtetojnë kualifikimet tuaj nepermjet ANEGINO.
Të dhënat që do të paraqitni nëpërmjet aplikimit tuaj do të ruhen dhe përpunohen vetëm për qëllime rekrutimi, në mbështetje të legjislacionit në fuqi për mbrojtjen e të dhënave personale. Më konkretisht sipas përcaktimeve të Kushtetutës së Republikës së Shqipërisë, Ligjit në fuqi (Nr. 9887 datë 10.03.2008) "Për Mbrojtjen e të Dhënave Personale" dhe akteve nënligjore për zbatim.
• Asistencë në menaxhimin e kanalit të shitjes Tenders & Projects
• Marketing
• Komunikimit te brendshëm dhe të jashtëm të kompanisë
• Burime njërëzore
Një përshkrim më i detajuar i funksioneve:
1. Asistenca në menaxhimin e kanalit të shitjes te tenderave
• Asiston në manaxhimin e kanalit të shitjes Tenderat&Projektet:
o Ushtron kontroll periodik në portalet e prokurimeve si: app etj,
o Ndjek, nxit dhe dokumenton procesin e shitjes së kanalit,
o Mbulon komplet komunikimin nga zyra me klientet e kanalit,
o Evidenton, raporton dhe ndihmon në zgjidhjen e cfarëdo problemi te ketij kanali,
o Pergatitje dhe administrim i evidencave dhe llogarive të ndryshme të kanalit,
o Mbajtje dhe administrim i arkives dhe dokumentacionitqë lidhet me këtë kanal,
2. Marketing
• Asiston administratorin në hartimin dhe ekzekutimin e një plani te marketingut:
o Nëpërmjet flete palosjeve ,TV,radio, websiteve, facebook, etj
o Mbikqyr konceptin/ dizenjimin/ prodhimin e ketyre materialeve
o Punon me shtypin lokal per te publikuar njoftime sipas nevojes
o Përmirësimin, shtimin, te database –it te klienteve dhe rifreskimi i informacionit qe ju dergohet atyre
3. Komunikimit te brendshëm dhe të jashtëm të kompanisë
• Asiston administratorin në :
o Mbajtjen e korrespodencës me klientet nëpërmjet Skype, emaile, kontakte etj.
o Hallke baze lidhese ndermjet administratorit dhe dep. te tjera te kompanise.
o Koordinim i informacionit ndermjet strukturave te brendshme dhe te jashtme.
o Mbajtje dhe administrim i arkives dhe dokumentacionit qarkullues
o Pergatitje dhe administrim i evidencave te ndryshme
4. Burime njërëzore
• Asiston administratorin në manaxhimin e burimeve njerëzore .
o Përgjedhje dhe rekrutim të personelit që merren rishtaz,
o Kontroll , monitorim dhe vlerësim periodik të punonjësve,
o Hartimin dhe rifreskimin e dosjeve të secilit punonjës,
o Ndjekja e pagesave të pagave, shpërblimeve të punonjësve,
KERKESAT PER KANDIDATET:
· Diplomë universitare – e preferueshme në Shkenca Kompjuterike, Informatikë Ekonomike,
· Minimalisht 1 vjet eksperiencë pune në pozicione analoge
· Të ketë njohuri shumë të mira mbi teknologjitë që perdor kompania
· Aftësi per t’u përballur me klientët dhe per të menaxhuar me efikasitet kërkesat e tyre
· Aftësi për të punuar në kushtet e presioneve të ndryshme
· I orientuar drejt detajeve
· Aftësi shumë të mira negociuese dhe komunikuese
· Të ketë aftësi shumë të mira analitike
· Aftësi vendimarrëse
· Njohje shumë e mirë e gjuhës Angleze dhe Italiane
Për të aplikuar ju lutem dërgoni CV-të dhe dokumente të tjera që vërtetojnë kualifikimet tuaj nepermjet ANEGINO.
Të dhënat që do të paraqitni nëpërmjet aplikimit tuaj do të ruhen dhe përpunohen vetëm për qëllime rekrutimi, në mbështetje të legjislacionit në fuqi për mbrojtjen e të dhënave personale. Më konkretisht sipas përcaktimeve të Kushtetutës së Republikës së Shqipërisë, Ligjit në fuqi (Nr. 9887 datë 10.03.2008) "Për Mbrojtjen e të Dhënave Personale" dhe akteve nënligjore për zbatim.
- Duhet të ketë patentë makine.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
- Personi duhet të mos pijë duhan.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
- Personi duhet të mos pijë duhan.
Data e aplikimit të fundit : 6 Maj 2016