Kerkohet Specialist i Kontratave
Nr. i reklamës i Anegino
AU67OK36
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Mbi shoqërinë “Magnum Opus Group” (MOG)
MOG është një shoqëri e themeluar në vitin 2011 (me seli në Tiranë) që përgjatë 5 viteve ka kaluar provën e maturimit duke u pozicionuar në një kohë rekord në listën e kompanive që orojnë shërbime të cilësisë së lartë në fushën e manaxhimit të projekteve dhe konsulencave të ndryshme, duke aplikuar standardet më të mira në shërbimet e ofruara dhe duke sjellë atë çka i mungon tregut dhe kulturës së biznesit në përgjithësi në Shqipëri. Perfeksioni dhe kualiteti i lartë përbëjnë ADN e MOG, duke u bashkëshoqëruar me integrimin dhe qasjen 360 gradë në shërbimet që ofrojmë. Mbështetur në këto vlera e standarde si dhe në filozofinë MOG, përpiqemi të inkurajojmë punën kërkimore dhe të rrokim idetë novatore, duke aplikuar ngritjen e ekipeve dhe punën në grup (think tank).
Përshkrim i përgjithshëm mbi pozicionin:
Roli dhe përgjegjësitë e Specialistit të Kontratave:
1. Jep mbeshtetje ne negocimin e kontratave e amendimet perkatese (mbledh të dhëna dhe analizon kontekstin e marrëdhënieve që duhen rregulluar, koncepton kornizën e mirërregullimit të këtyre marrëdhënieve në makro si dhe draftone aktet, siguron negocimin e kushteve të tyre ndërmjet palëve, deri në finalizimin, miratimin, dhe regjistrimin e duhur të akteve sipas kërkesave detyruese për zbatim).
2. Eshte pergjegjes per te ndjekur zbatimin rigoroz te kushteve kontraktore ne interesin me te mire te shoqerise dhe partnereve, si dhe ben raportimet periodike perkatese mbi to. (Eshte i perfshire ne procesin e manaxhimit te kontratave e marreveshjeve, duke ndihmuar ne ngritjen e sistemit te administrimit te kontratave dhe monitorimin e zbatimit deri ne perfundimin me sukses te tyre. Bashkepunon me te gjithe aktoret dhe strukturat qe perfshihen ne procesin e manaxhimit te kontratave duke zbatuar me perpikmeri sistemin e komunikimit te vendosur per secilen kontrate. Gjithashtu eshte i perfshire ne pergatitjen dhe ruajtjen e dokumentacionit perkates ligjor dhe kontraktual. Per secilen nga kontratat e lidhura, kontribuon mbi sistemin e menaxhimit te riskut rast pas rasti dhe ne vazhdimesi.)
3. Per secilen kontrate, siguron perputhshmerine me legjislacionin ne fuqi dhe ndryshimet e tij ne kohe, duke siguruar njohjen dhe zbatimin e kerkesave ligjore nga shoqeria dhe strukturat e tjera te perfshira (ben analiza te ndryshme te kushteve kontraktore perkundrejt kerkesave ligjore; siguron mbeshtetje ligjore per zgjidhjen e ceshtjeve te ngritura mbi administrimin e kontratave, gjate zbatimit e deri ne perfundim te tyre, duke ofruar rekomandime e propozime).
4. Kontribuon ne pergatitjen e Planit te Manaxhimit te Kontratave dhe procedurave perkatese, si dhe monitoron zbatimin e tyre. Mban Regjistrin e Kontratave te shoqerise (te dhenat kryesore mbi kontratat, ndryshimet e tyre ne kohe, dokumentacionin administrativo-ligjor perkates). Siguron qe cdo strukture te jete ne dijeni te plote mbi kerkesat kontraktore dhe ligjore qe lidhen me punen e tyre specifike.
Kërkesat kryesore për kandidatin:
1. Të ketë titullin jurist dhe të ketë minimumi 3 vite eksperiencë pune në fushën e rregullimit të marrëdhënieve të ndryshme dhe administrimin e kontratave.
2. Të ketë njohuri dhe përvojë nga fusha të ndryshme (jo vetëm ligjore), si manaxhimi i riskut, mbi hartimin e proceseve & procedurave, etj.
3. Mosha 26-30 vjeç.
4. Të ketë njohuri shumë të mira të gjuhës angleze.
5. Dëshiron të mësojë akoma më shumë (in-depth) në fushën e administrimit te kontratave & të kryejë kërkime për ide novatore, duke zgjeruar njohuritë dhe potencialet.
Aplikantët duhet të dërgojnë 3 dokumente nëpërmjet ANEGINO .
1. Letër interesi (cover letter) ku përmblidhen në 1 faqe:
emër/mbiemër, adresa, nr.tel, e-mail, data;
detajo pse keni interes për këtë pozicion pune në MOG;
provoni që dispononi aftësitë për të përmbushur nevojën e MOG për këtë pozicion;
vitet e eksperiencës si specialist kontratash & aftësitë personale të zhvilluara;
arritjet kryesore apo sukseset (specifiko në cilin pozicion dhe emrin e punëdhënësit).
2. CV
3. Rezyme (shkurt & konciz, s’ka rëndësi renditja kronologjike, nuk kërkohet e gjithë karriera)
shkurt mbi edukimin;
përmblidh në një Tabelë matricore vetëm eksperiencën në fushën e administrimit te kontratave (listo punët, emrin e pozicionit që ke mbuluar, përshkruaj përgjegjësitë në ngarkim apo çfarë ke bërë konkretisht në çdo pozicion).
MOG është një shoqëri e themeluar në vitin 2011 (me seli në Tiranë) që përgjatë 5 viteve ka kaluar provën e maturimit duke u pozicionuar në një kohë rekord në listën e kompanive që orojnë shërbime të cilësisë së lartë në fushën e manaxhimit të projekteve dhe konsulencave të ndryshme, duke aplikuar standardet më të mira në shërbimet e ofruara dhe duke sjellë atë çka i mungon tregut dhe kulturës së biznesit në përgjithësi në Shqipëri. Perfeksioni dhe kualiteti i lartë përbëjnë ADN e MOG, duke u bashkëshoqëruar me integrimin dhe qasjen 360 gradë në shërbimet që ofrojmë. Mbështetur në këto vlera e standarde si dhe në filozofinë MOG, përpiqemi të inkurajojmë punën kërkimore dhe të rrokim idetë novatore, duke aplikuar ngritjen e ekipeve dhe punën në grup (think tank).
Përshkrim i përgjithshëm mbi pozicionin:
Roli dhe përgjegjësitë e Specialistit të Kontratave:
1. Jep mbeshtetje ne negocimin e kontratave e amendimet perkatese (mbledh të dhëna dhe analizon kontekstin e marrëdhënieve që duhen rregulluar, koncepton kornizën e mirërregullimit të këtyre marrëdhënieve në makro si dhe draftone aktet, siguron negocimin e kushteve të tyre ndërmjet palëve, deri në finalizimin, miratimin, dhe regjistrimin e duhur të akteve sipas kërkesave detyruese për zbatim).
2. Eshte pergjegjes per te ndjekur zbatimin rigoroz te kushteve kontraktore ne interesin me te mire te shoqerise dhe partnereve, si dhe ben raportimet periodike perkatese mbi to. (Eshte i perfshire ne procesin e manaxhimit te kontratave e marreveshjeve, duke ndihmuar ne ngritjen e sistemit te administrimit te kontratave dhe monitorimin e zbatimit deri ne perfundimin me sukses te tyre. Bashkepunon me te gjithe aktoret dhe strukturat qe perfshihen ne procesin e manaxhimit te kontratave duke zbatuar me perpikmeri sistemin e komunikimit te vendosur per secilen kontrate. Gjithashtu eshte i perfshire ne pergatitjen dhe ruajtjen e dokumentacionit perkates ligjor dhe kontraktual. Per secilen nga kontratat e lidhura, kontribuon mbi sistemin e menaxhimit te riskut rast pas rasti dhe ne vazhdimesi.)
3. Per secilen kontrate, siguron perputhshmerine me legjislacionin ne fuqi dhe ndryshimet e tij ne kohe, duke siguruar njohjen dhe zbatimin e kerkesave ligjore nga shoqeria dhe strukturat e tjera te perfshira (ben analiza te ndryshme te kushteve kontraktore perkundrejt kerkesave ligjore; siguron mbeshtetje ligjore per zgjidhjen e ceshtjeve te ngritura mbi administrimin e kontratave, gjate zbatimit e deri ne perfundim te tyre, duke ofruar rekomandime e propozime).
4. Kontribuon ne pergatitjen e Planit te Manaxhimit te Kontratave dhe procedurave perkatese, si dhe monitoron zbatimin e tyre. Mban Regjistrin e Kontratave te shoqerise (te dhenat kryesore mbi kontratat, ndryshimet e tyre ne kohe, dokumentacionin administrativo-ligjor perkates). Siguron qe cdo strukture te jete ne dijeni te plote mbi kerkesat kontraktore dhe ligjore qe lidhen me punen e tyre specifike.
Kërkesat kryesore për kandidatin:
1. Të ketë titullin jurist dhe të ketë minimumi 3 vite eksperiencë pune në fushën e rregullimit të marrëdhënieve të ndryshme dhe administrimin e kontratave.
2. Të ketë njohuri dhe përvojë nga fusha të ndryshme (jo vetëm ligjore), si manaxhimi i riskut, mbi hartimin e proceseve & procedurave, etj.
3. Mosha 26-30 vjeç.
4. Të ketë njohuri shumë të mira të gjuhës angleze.
5. Dëshiron të mësojë akoma më shumë (in-depth) në fushën e administrimit te kontratave & të kryejë kërkime për ide novatore, duke zgjeruar njohuritë dhe potencialet.
Aplikantët duhet të dërgojnë 3 dokumente nëpërmjet ANEGINO .
1. Letër interesi (cover letter) ku përmblidhen në 1 faqe:
emër/mbiemër, adresa, nr.tel, e-mail, data;
detajo pse keni interes për këtë pozicion pune në MOG;
provoni që dispononi aftësitë për të përmbushur nevojën e MOG për këtë pozicion;
vitet e eksperiencës si specialist kontratash & aftësitë personale të zhvilluara;
arritjet kryesore apo sukseset (specifiko në cilin pozicion dhe emrin e punëdhënësit).
2. CV
3. Rezyme (shkurt & konciz, s’ka rëndësi renditja kronologjike, nuk kërkohet e gjithë karriera)
shkurt mbi edukimin;
përmblidh në një Tabelë matricore vetëm eksperiencën në fushën e administrimit te kontratave (listo punët, emrin e pozicionit që ke mbuluar, përshkruaj përgjegjësitë në ngarkim apo çfarë ke bërë konkretisht në çdo pozicion).
Data e aplikimit të fundit : 30 Maj 2016