Menaxher Administrativ (Kantier Ndertimi)
Nr. i reklamës i Anegino
AT59OH96
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Menaxheri Administrativ eshte pergjegjes per:
• Drejtimin e njesiese se finances ne kantier, sigurimit dhe shendetit ne pune si dhe sherbimet ndihmese per realizimin e projektit;
• Prokurimet dhe blerjet e ndryshme te nevojshme gjate realizimit te projektit;
• Zhvillimin e strategjive dhe pergatitjen e lejeve te ndryshme te nevojshme per realizimin e projektit;
• Nenshkrimin, kontrollimin dhe perditesimin e kontratave te ndryshme gjate projektit;
• Negocion dhe zhvillon strategji te ndryshme per te mbyllur ofertat me terma optimal;
• Percakton kohen dhe sasine per shperndarjen;
• Monitoron dhe parashikon nivelet e kerkesave qe do vijne;
• Shikon dhe krijon lidhje me shites te besueshem dhe furnizues serioze;
• Ben performance per furnizues te ndryshem.
KRITERET PER KUALIFIKIM
• Diplomuar në Fakultetin Ekonomik, ose në Fakuktetin e Inxhinierise së Ndërtimit;
• Mbi 15 vjet experience pune dhe mbi 5 vite në pozicione drejtuese.
Të gjithë të interesuarit, janë të lutur që të dërgojnë CV nëpërmjet adresës së e-mailit info@albavia.al
Afati i fundit i aplikimit është data 08 Mars 2015.
* Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.
* Albavia merr përsipër që të dhënat e kandidatëve të trajtohen në konfidencialitet të plotë.
• Zotërim shumë i mirë i gjuhës Angleze;
• Zotërim shumë i mirë i Paketës Office, njohja e programit “Alfa” do te perbente avantazh;
• Aftësi të shkëlqyera komunikimi dhe drejtuese;
• Aftësi për të punuar në grup;
• Aftësi për të punuar nën presionin e kohës;
• Te jetëi pajisur me leje drejtimi;
• Drejtimin e njesiese se finances ne kantier, sigurimit dhe shendetit ne pune si dhe sherbimet ndihmese per realizimin e projektit;
• Prokurimet dhe blerjet e ndryshme te nevojshme gjate realizimit te projektit;
• Zhvillimin e strategjive dhe pergatitjen e lejeve te ndryshme te nevojshme per realizimin e projektit;
• Nenshkrimin, kontrollimin dhe perditesimin e kontratave te ndryshme gjate projektit;
• Negocion dhe zhvillon strategji te ndryshme per te mbyllur ofertat me terma optimal;
• Percakton kohen dhe sasine per shperndarjen;
• Monitoron dhe parashikon nivelet e kerkesave qe do vijne;
• Shikon dhe krijon lidhje me shites te besueshem dhe furnizues serioze;
• Ben performance per furnizues te ndryshem.
KRITERET PER KUALIFIKIM
• Diplomuar në Fakultetin Ekonomik, ose në Fakuktetin e Inxhinierise së Ndërtimit;
• Mbi 15 vjet experience pune dhe mbi 5 vite në pozicione drejtuese.
Të gjithë të interesuarit, janë të lutur që të dërgojnë CV nëpërmjet adresës së e-mailit info@albavia.al
Afati i fundit i aplikimit është data 08 Mars 2015.
* Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të kontaktohen.
* Albavia merr përsipër që të dhënat e kandidatëve të trajtohen në konfidencialitet të plotë.
• Zotërim shumë i mirë i gjuhës Angleze;
• Zotërim shumë i mirë i Paketës Office, njohja e programit “Alfa” do te perbente avantazh;
• Aftësi të shkëlqyera komunikimi dhe drejtuese;
• Aftësi për të punuar në grup;
• Aftësi për të punuar nën presionin e kohës;
• Te jetëi pajisur me leje drejtimi;
- Duhet të ketë patentë makine.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
Data e aplikimit të fundit : 25 Mars 2015