Recepsionist
Nr. i reklamës i Anegino
AT52OS21
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Pozicioni i punës: Recepsionist
Vendodhja e punes: Dhërmi, Drymadhes
Kohëzgjatja: Vere 2016
Paga: 500000 leke
Përshkrimi i punës:
Albresorts.com menaxhon disa hotele premium ne jugun e Shqiperise. Per te plotesuar stafin kerkon 2 recepsionite.
Detyrat dhe përgjëgjësitë
· Tu përgjigjet të gjitha rezervimeve nga rruga, me e-mail
· Të përmbush procedurat kur klienti mbërrin apo ikën.
· Të bëj përzgjedhjen e dhomave dhe të dorëzoj celsat
· Të merret me pagesat (kesh apo me kartë kreditit)
· Informon pastruset per gjwndjen e dhomave
· Bwn kontrollin e dhomave pas pastrimit
· Konfirmon rezervimet nga OTA tw cilat vijnw automatikisht nw sistemin e rezervimit
· Gatishmëri dhe përballje në mënyrë efektive e të sjellshme kundrejtë ankesave te klientit, duke kërkuar për një zgjidhje sa më efikase për to.
· U përgjigjet pyetjeve per Hotelin dhe zonën përreth.
Aftësitë dhe përvojat:
Aftësi të mira komunikative me shkrim dhe gojë.
Të ketë njohuri të mira të anglishtes,e folur dhe e shkruar.
Qasje miqësore dhe mikëpritëse, si dhe të pëlqejë të punojë me njerëzit.
Aftësi për të qëndruar e qetë gjatë situatave të vështira.
Aftësi të punojë dhe të përballojë presionin që mund të shkaktojë puna.
Standart të mirë edukimi, aftësi bazike kompjuterike.
Aftësi për të punuar pa mbikqyrje.
Aftësi të shkëlqyera ndërpersonale, duke përfshirë këtu një komunikim të këndshëm telefonik.
Aftësi të mira administrative si dhe aftësi për të përdorur e-mail dhe sistemet e rezervimit.
Aftësi të mira të punës në grup.
Përvojë të mëparshme në lidhje me shërbimin ndaj klientit.
Njohuri në mediat sociale.
·Përshtatje dhe fleksibilitet në ambientin e punës.
Vendodhja e punes: Dhërmi, Drymadhes
Kohëzgjatja: Vere 2016
Paga: 500000 leke
Përshkrimi i punës:
Albresorts.com menaxhon disa hotele premium ne jugun e Shqiperise. Per te plotesuar stafin kerkon 2 recepsionite.
Detyrat dhe përgjëgjësitë
· Tu përgjigjet të gjitha rezervimeve nga rruga, me e-mail
· Të përmbush procedurat kur klienti mbërrin apo ikën.
· Të bëj përzgjedhjen e dhomave dhe të dorëzoj celsat
· Të merret me pagesat (kesh apo me kartë kreditit)
· Informon pastruset per gjwndjen e dhomave
· Bwn kontrollin e dhomave pas pastrimit
· Konfirmon rezervimet nga OTA tw cilat vijnw automatikisht nw sistemin e rezervimit
· Gatishmëri dhe përballje në mënyrë efektive e të sjellshme kundrejtë ankesave te klientit, duke kërkuar për një zgjidhje sa më efikase për to.
· U përgjigjet pyetjeve per Hotelin dhe zonën përreth.
Aftësitë dhe përvojat:
Aftësi të mira komunikative me shkrim dhe gojë.
Të ketë njohuri të mira të anglishtes,e folur dhe e shkruar.
Qasje miqësore dhe mikëpritëse, si dhe të pëlqejë të punojë me njerëzit.
Aftësi për të qëndruar e qetë gjatë situatave të vështira.
Aftësi të punojë dhe të përballojë presionin që mund të shkaktojë puna.
Standart të mirë edukimi, aftësi bazike kompjuterike.
Aftësi për të punuar pa mbikqyrje.
Aftësi të shkëlqyera ndërpersonale, duke përfshirë këtu një komunikim të këndshëm telefonik.
Aftësi të mira administrative si dhe aftësi për të përdorur e-mail dhe sistemet e rezervimit.
Aftësi të mira të punës në grup.
Përvojë të mëparshme në lidhje me shërbimin ndaj klientit.
Njohuri në mediat sociale.
·Përshtatje dhe fleksibilitet në ambientin e punës.
Data e aplikimit të fundit : 5 Qershor 2016