Ekspert kontabël
Nr. i reklamës i Anegino
AT46TL28
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Zyra ligjore & financiare “A.R.S Legal & Financial Services”, cila ofron ekspertizë ligjore dhe financiare në fusha të ndryshme, ka shpallur një vend vakant pune si:
Ekspert kontabël
Kriteret që kërkohen janë
1. Diplomë ne Fakultetin Ekonomik, dega Kontabilitet;
2. Çertifikuar si “Authorized Chartered Auditors of Albania”
3. Gjuhë të huaja: Anglisht;
4. Njohuri kompjuterike: Microsoft office, Alpha;
5. Të ketë aftësi shumë të mira bashkëpunimi dhe komunikimi në grup;
6. Të jetë i orientuar drejt rezultateve dhe efiçensës në punë
Orari i punës është me kohë të pjesshme.
Dërgoni CV-në tuaj në shqip dhe në gjuhën angleze.
Office "A.R.S Legal & Financial Services," which provides legal and financial expertise in various fields, has announced a job vacancy as:
Accounting expert
The required criteria are
1. Degree in Economics and Accounting;
2. Certified as "Authorized Chartered Auditors of Albania"
3. Excellent verbal and written communication skills in English
4. Computer knowledge: Microsoft office, Alpha;
5. The candidate must have very good communication skills and be motivated to work;
6. The candidate must be results-oriented and efficiency at work.
Working hours are part time.
Send your CV in Albanian and in English.
Ekspert kontabël
Kriteret që kërkohen janë
1. Diplomë ne Fakultetin Ekonomik, dega Kontabilitet;
2. Çertifikuar si “Authorized Chartered Auditors of Albania”
3. Gjuhë të huaja: Anglisht;
4. Njohuri kompjuterike: Microsoft office, Alpha;
5. Të ketë aftësi shumë të mira bashkëpunimi dhe komunikimi në grup;
6. Të jetë i orientuar drejt rezultateve dhe efiçensës në punë
Orari i punës është me kohë të pjesshme.
Dërgoni CV-në tuaj në shqip dhe në gjuhën angleze.
Office "A.R.S Legal & Financial Services," which provides legal and financial expertise in various fields, has announced a job vacancy as:
Accounting expert
The required criteria are
1. Degree in Economics and Accounting;
2. Certified as "Authorized Chartered Auditors of Albania"
3. Excellent verbal and written communication skills in English
4. Computer knowledge: Microsoft office, Alpha;
5. The candidate must have very good communication skills and be motivated to work;
6. The candidate must be results-oriented and efficiency at work.
Working hours are part time.
Send your CV in Albanian and in English.
Data e aplikimit të fundit : 14 Dhjetor 2016