Te Stela Resort kerkon te punesoje Pergjegjese Recepsioni Hoteli
Nr. i reklamës i Anegino
AS48HG53
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Detyrat dhe përgjegjësitë
1. Ndjekja e objektivave mujore okupancë dhe xhiro.
2. Ndjekja e rezervimeve, hedhja e tyre në mënyrën e duhur, konfirmimi i tyre.
3. Kontrolli dhe Auditimi i dhomave të Hotelit.
4. Ndjekja e likujdimeve, pagesave, faturimeve të kompanive.
5. Kontrollon nëse është bërë plotësimi i rregullt i rregjistrit të Hotelit.
6. Raporton tek Menaxheri për mbarëvajtjen dhe problemet e recepsionit.
7. Mbikqyrë punën e recepsionistëve të tjerë.
8. Bën trajnimin e recepsionistëve për mënyrën se si duhet të sillen me klientët, për hedhjen e
rezervimeve, check-in dhe check-out, marrjen e kontakteve të klinetëve.
9. Përkujdesje që klientët të ndihen komod gjatë qëndrimit të tyre në Hotel.
10. Kontrollon nëse janë kthyer komente klientëve në booking.
11. Sigurohet që të merren nga ana e recepsionistëve komente nga klientët.
12. Ndarje e dhomave dhe koordinimi i rezervimeve.
13. Punë të ndryshme dhe raporte që i caktohen nga menaxheri.
14. Trainime të ndryshme korrigjuese për recepsionet.
15. Ndjekje e çështjeve logjistike në ndjekje të dy faciliteteve.
16. Propozime për zhvillime të reja për objektivat në ndjekje.
Kualifikimet dhe kërkesat
1. Të ketë mbi 2 vjet eksperiencë pune në industrinë e hotelerisë.
2. Të jetë i diplomuar në Menaxhim.
3. Aftësi në paketat Ms Office.
4. Të ketë rrjedhshmëri në gjuhën angleze dhe italiane të folur dhe të shkruar
5. Zotësi për tu përqëndruar në nevojat e klientit dhe aftësi për të qëndruar i qetë dhe i sjellshëm
gjatë gjithë kohës.
6. Të ketë aftësi të forta komunikimi dhe ndërpersonale si dhe aftësinë për të qëndruar pozitiv dhe
professional gjatë orëve të gjata të punës.
7. Aftësi të mira drejtuese dhe aftësitë e zgjidhjes së problemeve janë të nevojshme, së bashku
me një gatishmëri për të bashkëvepruar me klientët dhe punonjësit nga vënde dhe kultura të
ndryshme.
Personat e interesuar mund te dergojne CV nepermjet Anegino!
1. Ndjekja e objektivave mujore okupancë dhe xhiro.
2. Ndjekja e rezervimeve, hedhja e tyre në mënyrën e duhur, konfirmimi i tyre.
3. Kontrolli dhe Auditimi i dhomave të Hotelit.
4. Ndjekja e likujdimeve, pagesave, faturimeve të kompanive.
5. Kontrollon nëse është bërë plotësimi i rregullt i rregjistrit të Hotelit.
6. Raporton tek Menaxheri për mbarëvajtjen dhe problemet e recepsionit.
7. Mbikqyrë punën e recepsionistëve të tjerë.
8. Bën trajnimin e recepsionistëve për mënyrën se si duhet të sillen me klientët, për hedhjen e
rezervimeve, check-in dhe check-out, marrjen e kontakteve të klinetëve.
9. Përkujdesje që klientët të ndihen komod gjatë qëndrimit të tyre në Hotel.
10. Kontrollon nëse janë kthyer komente klientëve në booking.
11. Sigurohet që të merren nga ana e recepsionistëve komente nga klientët.
12. Ndarje e dhomave dhe koordinimi i rezervimeve.
13. Punë të ndryshme dhe raporte që i caktohen nga menaxheri.
14. Trainime të ndryshme korrigjuese për recepsionet.
15. Ndjekje e çështjeve logjistike në ndjekje të dy faciliteteve.
16. Propozime për zhvillime të reja për objektivat në ndjekje.
Kualifikimet dhe kërkesat
1. Të ketë mbi 2 vjet eksperiencë pune në industrinë e hotelerisë.
2. Të jetë i diplomuar në Menaxhim.
3. Aftësi në paketat Ms Office.
4. Të ketë rrjedhshmëri në gjuhën angleze dhe italiane të folur dhe të shkruar
5. Zotësi për tu përqëndruar në nevojat e klientit dhe aftësi për të qëndruar i qetë dhe i sjellshëm
gjatë gjithë kohës.
6. Të ketë aftësi të forta komunikimi dhe ndërpersonale si dhe aftësinë për të qëndruar pozitiv dhe
professional gjatë orëve të gjata të punës.
7. Aftësi të mira drejtuese dhe aftësitë e zgjidhjes së problemeve janë të nevojshme, së bashku
me një gatishmëri për të bashkëvepruar me klientët dhe punonjësit nga vënde dhe kultura të
ndryshme.
Personat e interesuar mund te dergojne CV nepermjet Anegino!
Data e aplikimit të fundit : 5 Janar 2018