Menaxhere Restoranti
Nr. i reklamës i Anegino
AO48ZW72
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Menaxhere Restoranti
Përshkrim i Përgjithshëm
Profesionisti Recruitment Agency kërkon të punësoj për klientin e tij Proper Pizza, Menaxhere Restoranti. Menaxherja duhet të jetë e aftë të krijojë marrëdhënie profesionale me stafin dhe grupin e saj, ndërkohë që ofron një komunikim miqësor me klientët.
Përgjegjësitë Kryesore
1.Garantimi i shërbimit në kohë dhe cilësi i të gjitha porosive nga gjithë zinxhiri realizues, përkatësisht: marrja korrekte e porosisë nga kamarierët – prodhimi i porosisë së saktë nga guzhina – servirja si duhet dhe në kohë. Garantimi i rregjistrimit të të gjitha porosive të marra dhe të shërbyera në sistemet financiare të Kompanisë si dhe ndjekja e të gjitha rakordimeve financiare në përfundim të turneve të shërbimit.
2.Mbajtja dhe përgatitja e raportimeve të produkteve, prodhimeve dhe shitjeve. Garantimi i dhenies së informacionit të saktë dhe të plotë në pershkrimin e raporteve ditore.
3.Menaxhimi i punonjësve të Restorantit sipas kërkesave të Kompanisë dhe në përputhje me legjislacionin në fuqi. Mbikqyrja dhe trajnimi i tyre në lidhje me sjelljet dhe shërbimin e ofruar. Vlerësimi i tyre dhe nxitja e performancës së tyre nëpërmjet bonuseve të ndryshme apo edhe kurseve për aftësim të mëtejshëm.
Kualifikimet dhe aftësitë
• Të ketë përvojë të mëparshme në pozicion të ngjashëm ose në shërbim klienti.
• Të ketë njohuri financiare dhe të programve që përdoren pë menaxhim biznesi.
• Të ketë aftësi drejtuese, organizuese dhe planifikuese.
• Të këtë nivel të lartë shkollimi.
Përshkrim i Përgjithshëm
Profesionisti Recruitment Agency kërkon të punësoj për klientin e tij Proper Pizza, Menaxhere Restoranti. Menaxherja duhet të jetë e aftë të krijojë marrëdhënie profesionale me stafin dhe grupin e saj, ndërkohë që ofron një komunikim miqësor me klientët.
Përgjegjësitë Kryesore
1.Garantimi i shërbimit në kohë dhe cilësi i të gjitha porosive nga gjithë zinxhiri realizues, përkatësisht: marrja korrekte e porosisë nga kamarierët – prodhimi i porosisë së saktë nga guzhina – servirja si duhet dhe në kohë. Garantimi i rregjistrimit të të gjitha porosive të marra dhe të shërbyera në sistemet financiare të Kompanisë si dhe ndjekja e të gjitha rakordimeve financiare në përfundim të turneve të shërbimit.
2.Mbajtja dhe përgatitja e raportimeve të produkteve, prodhimeve dhe shitjeve. Garantimi i dhenies së informacionit të saktë dhe të plotë në pershkrimin e raporteve ditore.
3.Menaxhimi i punonjësve të Restorantit sipas kërkesave të Kompanisë dhe në përputhje me legjislacionin në fuqi. Mbikqyrja dhe trajnimi i tyre në lidhje me sjelljet dhe shërbimin e ofruar. Vlerësimi i tyre dhe nxitja e performancës së tyre nëpërmjet bonuseve të ndryshme apo edhe kurseve për aftësim të mëtejshëm.
Kualifikimet dhe aftësitë
• Të ketë përvojë të mëparshme në pozicion të ngjashëm ose në shërbim klienti.
• Të ketë njohuri financiare dhe të programve që përdoren pë menaxhim biznesi.
• Të ketë aftësi drejtuese, organizuese dhe planifikuese.
• Të këtë nivel të lartë shkollimi.
Data e aplikimit të fundit : 21 Janar 2017