Emri i kompanisë është i fshehur
Sarande Kerkoj Menaxher Recepsioni per Bougainville Bay Resort
Nr. i reklamës i Anegino
AM11YK13
Përshkrimi i punës
Pershkrimi i punes:
Mbikqyr te gjitha aspektet e recepsionit dhe te stafit, ne menyre qe te siguroje kenaqesine e klientit dhe efikasitetin operacional. Manaxheri i recepsionit duhet te siguroje qe recepsioni dhe te gjithe pjeset operacionale te saje te funksionojn rrjedhshem dhe pa probleme.
Pozicioni i punes ndahet ne 8 muaj pune ne zyrat ne Tirane, 4 muaj pune ne Hotel Sarande.
Detyrat dhe Pergjegjesite:
• Mbikqyr recepsionistet, rezervimet, procedurat ditore ne recepsion.
• Krijon zgjidhje per kerkesat e pa parashikuara dhe ankesat e klienteve.
• Siguron qe i gjithë stafi eshte i veshur sipas uniformes korrekte.
• Mbikqyr dhe siguron hyrjen e informacioneve te klienteve sakte.
• Ne bashkepunim me specialistin e marketingut dhe shitjeve eshte ne dijeni te cmimeve, paketa dhe promovimeve aktuale.
• Siguron zbatimin e politikave dhe kushteve te hotelit drejt stafit dhe pushuesve.
• Performon detyra te tjera te kerkuara nga manaxhimi.
Kualifikimet:
• Diplome universitare ne manaxhim ose hoteleri turizem.
• Tre ose me shume vite experience ne si menaxher recepsioni.
• Eksperience e shkelqyer ne sherbim klienti.
• Kerkohet rrjedhshmeri ne gjuhen angleze (e shkruar dhe e folur).
• Preferohet kantidat me eksperience ne sistem reservimi online per hotelin.
• Aftesi te shkelqyera organizative, nderpersonale dhe administrative.
• Aftesi ne paketat MS Office.
• Zotesi per tu perqendruar ne nevojat e klientit, aftesi per te qendruar i qete dhe i sjellshem gjate gjithe kohes.
Mbikqyr te gjitha aspektet e recepsionit dhe te stafit, ne menyre qe te siguroje kenaqesine e klientit dhe efikasitetin operacional. Manaxheri i recepsionit duhet te siguroje qe recepsioni dhe te gjithe pjeset operacionale te saje te funksionojn rrjedhshem dhe pa probleme.
Pozicioni i punes ndahet ne 8 muaj pune ne zyrat ne Tirane, 4 muaj pune ne Hotel Sarande.
Detyrat dhe Pergjegjesite:
• Mbikqyr recepsionistet, rezervimet, procedurat ditore ne recepsion.
• Krijon zgjidhje per kerkesat e pa parashikuara dhe ankesat e klienteve.
• Siguron qe i gjithë stafi eshte i veshur sipas uniformes korrekte.
• Mbikqyr dhe siguron hyrjen e informacioneve te klienteve sakte.
• Ne bashkepunim me specialistin e marketingut dhe shitjeve eshte ne dijeni te cmimeve, paketa dhe promovimeve aktuale.
• Siguron zbatimin e politikave dhe kushteve te hotelit drejt stafit dhe pushuesve.
• Performon detyra te tjera te kerkuara nga manaxhimi.
Kualifikimet:
• Diplome universitare ne manaxhim ose hoteleri turizem.
• Tre ose me shume vite experience ne si menaxher recepsioni.
• Eksperience e shkelqyer ne sherbim klienti.
• Kerkohet rrjedhshmeri ne gjuhen angleze (e shkruar dhe e folur).
• Preferohet kantidat me eksperience ne sistem reservimi online per hotelin.
• Aftesi te shkelqyera organizative, nderpersonale dhe administrative.
• Aftesi ne paketat MS Office.
• Zotesi per tu perqendruar ne nevojat e klientit, aftesi per te qendruar i qete dhe i sjellshem gjate gjithe kohes.
Data e aplikimit të fundit : 10 Maj 2017