“Menxher Eventesh “
Nr. i reklamës i Anegino
AJ32TA28
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
“Te Stela Resort” kërkon të punësojë :
“Menxher Eventesh “
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
o Bën menaxhimin e stafit dhe i mban ata gjithmonë të infromuar me aktivitetet, eventet.
o Mban lidhjet me klientët dhe i’u përgjigjet ankesave të tyre.
o Menaxheri i Eventeve është përgjegjës per realizimin e planit te shitjeve dhe menaxhimin e eventeve, në përputhje me standartet e vendosura nga kompania dhe punëdhënësi.
o Të planifikoj strategji efektive për te rritur të ardhurat financiare dhe mirëqenien e kompanisë;
o Është përgjegjës për menaxhimin e sallës së eventeve.
o Koordinon eventet nga fillimi deri tek implementimi i eventit.
o Kerkon tregun per identifikimin e raste per evente.
o Duhet te njohe shume mirë paketat dhe ofertat për dasma, përdorimin e sallave të konferencave , organizimin e festave apo pervjetoreve të ndryshme.
o Duhet të njohë shume mirë sallat e ndryshme të eventeve deri në detaje teknike , për ta prezantuar atë sa më mirë.
o Të ketë një komunikim shumë të mirë me klientet aktuale dhe potencial.
o Të ndjeki eventet që nga faza kontraktuale, deri në diten e ekzekutimit të tyre, duke i plotësuar në menyrë të përpiktë klientit gjithcka ka premtuar në fazën kontraktuale.
o Bën përditësimin e databasës së klintëve.
o Zhvillon takime tek biznese të ndryshme për prezantimin e shërbimeve të “Te Stelës” në mënyrë që të tërheqë klientë të rinj.
KËRKESAT PËR KANDIDATIN
o Të ketë arsim të lartë Menaxhim ose Administrim Biznesi.
o Të ketë aftësi të shkëlqyera komunikimi me shkrim dhe verbale.
o Të ketë mbi 5 vjet ekspëriencë pune ne Menxhim.
o Të ketë aftësi shumë të mira të punës në grup.
o Të ketë aftësi shumë të mira planifikuese dhe organizuese
o Të mendoj në mënyrë kritike dhe tu japi zgjidhje problemeve;
o Të ketë aftësi organizative dhe aftësi vendimmarrje.
o Të menaxhojë konfliktet.
o Të ketë disiplinë në raportim të detajuar përiodik dhe të përditshëm ekzekutive
o Eksperiencë dhe vlerësim për dokumentim të detajuar të proçedurave operative.
o Të ketë njohuri të mira të paketës bazë të MS Office (Ëindoës, Excel; Power Point), Internet;
o Të ketë njohuri të mira të gjuhës Angleze (e folur dhe e shkruar)
o Aftesi te mira negociuese në mbyllje kontratash;
o Aftësi të mira ndërveprimi në marketing dhe shitj
o Aftesi te mira prezantuese ,perqasje pozitive dhe entuziasë;
o Punëtor, këmbëngulës, dhe i besueshëm.
o Të ketë aftësi të mira komunikimi dhe të dijë të bëhet pjesë e grupit
o Te kete leje drejtimi.
Personat e interesuar mund te dergojne cv-te e tyre brenda datës 03.06.2017 nëpërmjet ANEGINO!
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen për intervistë.
“Menxher Eventesh “
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
o Bën menaxhimin e stafit dhe i mban ata gjithmonë të infromuar me aktivitetet, eventet.
o Mban lidhjet me klientët dhe i’u përgjigjet ankesave të tyre.
o Menaxheri i Eventeve është përgjegjës per realizimin e planit te shitjeve dhe menaxhimin e eventeve, në përputhje me standartet e vendosura nga kompania dhe punëdhënësi.
o Të planifikoj strategji efektive për te rritur të ardhurat financiare dhe mirëqenien e kompanisë;
o Është përgjegjës për menaxhimin e sallës së eventeve.
o Koordinon eventet nga fillimi deri tek implementimi i eventit.
o Kerkon tregun per identifikimin e raste per evente.
o Duhet te njohe shume mirë paketat dhe ofertat për dasma, përdorimin e sallave të konferencave , organizimin e festave apo pervjetoreve të ndryshme.
o Duhet të njohë shume mirë sallat e ndryshme të eventeve deri në detaje teknike , për ta prezantuar atë sa më mirë.
o Të ketë një komunikim shumë të mirë me klientet aktuale dhe potencial.
o Të ndjeki eventet që nga faza kontraktuale, deri në diten e ekzekutimit të tyre, duke i plotësuar në menyrë të përpiktë klientit gjithcka ka premtuar në fazën kontraktuale.
o Bën përditësimin e databasës së klintëve.
o Zhvillon takime tek biznese të ndryshme për prezantimin e shërbimeve të “Te Stelës” në mënyrë që të tërheqë klientë të rinj.
KËRKESAT PËR KANDIDATIN
o Të ketë arsim të lartë Menaxhim ose Administrim Biznesi.
o Të ketë aftësi të shkëlqyera komunikimi me shkrim dhe verbale.
o Të ketë mbi 5 vjet ekspëriencë pune ne Menxhim.
o Të ketë aftësi shumë të mira të punës në grup.
o Të ketë aftësi shumë të mira planifikuese dhe organizuese
o Të mendoj në mënyrë kritike dhe tu japi zgjidhje problemeve;
o Të ketë aftësi organizative dhe aftësi vendimmarrje.
o Të menaxhojë konfliktet.
o Të ketë disiplinë në raportim të detajuar përiodik dhe të përditshëm ekzekutive
o Eksperiencë dhe vlerësim për dokumentim të detajuar të proçedurave operative.
o Të ketë njohuri të mira të paketës bazë të MS Office (Ëindoës, Excel; Power Point), Internet;
o Të ketë njohuri të mira të gjuhës Angleze (e folur dhe e shkruar)
o Aftesi te mira negociuese në mbyllje kontratash;
o Aftësi të mira ndërveprimi në marketing dhe shitj
o Aftesi te mira prezantuese ,perqasje pozitive dhe entuziasë;
o Punëtor, këmbëngulës, dhe i besueshëm.
o Të ketë aftësi të mira komunikimi dhe të dijë të bëhet pjesë e grupit
o Te kete leje drejtimi.
Personat e interesuar mund te dergojne cv-te e tyre brenda datës 03.06.2017 nëpërmjet ANEGINO!
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen për intervistë.
Data e aplikimit të fundit : 3 Qershor 2017