Menaxhues Portofoli, Dega Lushnje
Nr. i reklamës i Anegino
AI46KK94
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Qellimi i punes:
Thelbi i punes se nje Menaxhues Portofoli (MP) eshte te siguroje pagesen ne kohe te te gjithe kredive te caktuara ne portofolin e tij duke bere qe keta kliente te vazhdojne bashkepunimin me NOA Sh.a.
Detyrat dhe pergjegjesite kryesore:
1. Ka pergjegjesi per menaxhimin e portofolit te tij dhe realizimin e objektivave mujore.
2. Zbaton ne menyre korrekte politikat dhe procedurat e vendosura nga Kompania dhe qe jane pjese e realizimit te detyrave dhe pergjegjesive te tij.
3. Studion dosjet e klienteve qe i jane caktuar per t`u siguruar me informacionin qe ai do te gjeje faktiktikisht tek klienti, bashkehuamarresi e garantoret.
4. Takon rregullisht dhe ne menyre frekuente klientet ne portofolit te tij me te cilet zhvillon dhe mban marredhenie.
Kualifikime/Kerkesa:
1. Diplome universitare
2. Aftesi negociuese
3. Te kete aftesi te te degjuarit aktiv qe ne fjale te tjera do te thote t’i kushtoje vemendje te plote asaj cfare te tjeret jane duke thene, te sigurohet qe e kupton pozicionin e personit tjeter, te beje pyetje ne momentin e duhur.
4. Te kete eksperienca te meparshme ne shitje, call center, komunikim, sherbim klienti, juridik, menaxhim, etj.
5. Patente drejtimi automjeti.
Thelbi i punes se nje Menaxhues Portofoli (MP) eshte te siguroje pagesen ne kohe te te gjithe kredive te caktuara ne portofolin e tij duke bere qe keta kliente te vazhdojne bashkepunimin me NOA Sh.a.
Detyrat dhe pergjegjesite kryesore:
1. Ka pergjegjesi per menaxhimin e portofolit te tij dhe realizimin e objektivave mujore.
2. Zbaton ne menyre korrekte politikat dhe procedurat e vendosura nga Kompania dhe qe jane pjese e realizimit te detyrave dhe pergjegjesive te tij.
3. Studion dosjet e klienteve qe i jane caktuar per t`u siguruar me informacionin qe ai do te gjeje faktiktikisht tek klienti, bashkehuamarresi e garantoret.
4. Takon rregullisht dhe ne menyre frekuente klientet ne portofolit te tij me te cilet zhvillon dhe mban marredhenie.
Kualifikime/Kerkesa:
1. Diplome universitare
2. Aftesi negociuese
3. Te kete aftesi te te degjuarit aktiv qe ne fjale te tjera do te thote t’i kushtoje vemendje te plote asaj cfare te tjeret jane duke thene, te sigurohet qe e kupton pozicionin e personit tjeter, te beje pyetje ne momentin e duhur.
4. Te kete eksperienca te meparshme ne shitje, call center, komunikim, sherbim klienti, juridik, menaxhim, etj.
5. Patente drejtimi automjeti.
Data e aplikimit të fundit : 3 Shtator 2015