POZICION VAKANT PËR MENAXHERE/Ë ZYRË
Nr. i reklamës i Anegino
AH83HE93
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Si pjesë e familjes globale CENTURY 21, 16 agjencitë e CENTURY 21 Albania brenda territorit të
Shqipërisë janë lider në ndërmjetësimin e pronave të patundshme rezidenciale dhe komerciale.
Në mbështetje të rritjes së vazhdueshme të biznesit tonë, ne kerkojmë menaxhere zyre (m/f) të motivuar për të mësuar dhe per t’iu dedikuar këtij profili pune..
Puna e përditshme dhe rezultatet pozitive, shërbejnë për të kontribuar në misionin e përbashkët të ofrojmë shërbime cilësore për klientët tanë.
Profili i Punës:
*Kujdeset për sjelljen e stafit dhe komunikimin në zyrë, duke dhënë pikë së pari vete shëmbullin pozitiv të sjelljes komunikimit dhe veshjes . Njëkohësisht duke u kujdesur edhe që pjesa tjetër e stafit të zbatoje të njëjtin kod, komunikimi, sjellje dhe veshje.
* Udhëheqja dhe drejtimi i stafit drejt finalizimit pozitiv të transaksioneve
* Vendosja e targetit dhe orjentimi i stafit drejt arritjes së tyre.
* Monitorimi i vazhdueshëm ndaj stafit/agjentëve për performancen dhe cilësinë e shërbimit të dhënë ndaj klientëve
* Rritja dhe shtimi i databazes së klientëve shitës, blerës, qiradhënës apo qiramarrës
* Komunikimi dhe raportimi i vazhdueshëm me eprorët/Brokerin për performancën e zyrës, objektivat e arritura dhe rezultatet e zyrës dhe stafit.
* Realizimi i të gjitha cështjeve të përditëshme administrative që kanë të bëjnë me zyrën dhe stafin
* Dokumentimi dhe ruajtja e informacioneve: Dokumentimi dhe arkivimi i të gjithë dokumentacionit të zyrës të tilla si kontrata, planimetri certifikata pronësie dhe cdo dokument tjetër i pronave që agjensia përfaqëson.
* Informimi në mënyrë të vazhdueshme mbi tregun e pasurive të paluajtshme, shitjet e fundit, cmimet e shitjes tendencat e tregut dhe ruajtja e këtyre të dhënave. Mbajtja up- to-date teknikisht dhe duke aplikuar njohuri të reja për punën e tij/saj të përditshme si dhe përcimi i këtij/këtyre informacioneve dhe teknikave tek stafi.
* Krijimin dhe mbajtjen e marrëdhënieve ndërpersonale - Zhvillimi i marrëdhënieve konstruktive dhe bashkëpunuese të punës me të tjerët , dhe mirëmbajtjen e tyre me kalimin e kohës .
* Motivimi. Ngritja e strategjive motivuese për stafin dhe krijimi i një atmosfere pozitive në punë.
* Organizimi, planifikimi dhe vendosja e prioriteteve. Krijimi i një strategjie pune dhe vendosja e prioriteteve të punës së tij/saj dhe të të tjerëve
* Marrja e vendimeve dhe zgjidhjen e problemeve - analizimin e informacionit dhe vlerësimin e rezultateve për të zgjedhur zgjidhjen më të mirë dhe zgjidhjen e problemeve.
Kanditatet duhet te plotesojne kriteret e meposhtme:
1- Te kene eksperience pune (përbën avantazh)
2- Te kene fleksibilitet me oraret
3- Te jene te motivuar dhe entuziast
4- Te jene te pajisur me leje drejtimi te klasi B
5- Te jene me arsim te larte
6- Te kene aftesi komunikuese dhe negociuese
7- Njohja e gjuheve te huaja dhe fusha e ndertimit perben perparesi
Nëse jeni të interesuar, dërgoni CV nëpërmjet ANEGINO.
Kandidatet qe do te perzgjidhen, do te kontaktohen me e-mail per orarin e intervistes
Shqipërisë janë lider në ndërmjetësimin e pronave të patundshme rezidenciale dhe komerciale.
Në mbështetje të rritjes së vazhdueshme të biznesit tonë, ne kerkojmë menaxhere zyre (m/f) të motivuar për të mësuar dhe per t’iu dedikuar këtij profili pune..
Puna e përditshme dhe rezultatet pozitive, shërbejnë për të kontribuar në misionin e përbashkët të ofrojmë shërbime cilësore për klientët tanë.
Profili i Punës:
*Kujdeset për sjelljen e stafit dhe komunikimin në zyrë, duke dhënë pikë së pari vete shëmbullin pozitiv të sjelljes komunikimit dhe veshjes . Njëkohësisht duke u kujdesur edhe që pjesa tjetër e stafit të zbatoje të njëjtin kod, komunikimi, sjellje dhe veshje.
* Udhëheqja dhe drejtimi i stafit drejt finalizimit pozitiv të transaksioneve
* Vendosja e targetit dhe orjentimi i stafit drejt arritjes së tyre.
* Monitorimi i vazhdueshëm ndaj stafit/agjentëve për performancen dhe cilësinë e shërbimit të dhënë ndaj klientëve
* Rritja dhe shtimi i databazes së klientëve shitës, blerës, qiradhënës apo qiramarrës
* Komunikimi dhe raportimi i vazhdueshëm me eprorët/Brokerin për performancën e zyrës, objektivat e arritura dhe rezultatet e zyrës dhe stafit.
* Realizimi i të gjitha cështjeve të përditëshme administrative që kanë të bëjnë me zyrën dhe stafin
* Dokumentimi dhe ruajtja e informacioneve: Dokumentimi dhe arkivimi i të gjithë dokumentacionit të zyrës të tilla si kontrata, planimetri certifikata pronësie dhe cdo dokument tjetër i pronave që agjensia përfaqëson.
* Informimi në mënyrë të vazhdueshme mbi tregun e pasurive të paluajtshme, shitjet e fundit, cmimet e shitjes tendencat e tregut dhe ruajtja e këtyre të dhënave. Mbajtja up- to-date teknikisht dhe duke aplikuar njohuri të reja për punën e tij/saj të përditshme si dhe përcimi i këtij/këtyre informacioneve dhe teknikave tek stafi.
* Krijimin dhe mbajtjen e marrëdhënieve ndërpersonale - Zhvillimi i marrëdhënieve konstruktive dhe bashkëpunuese të punës me të tjerët , dhe mirëmbajtjen e tyre me kalimin e kohës .
* Motivimi. Ngritja e strategjive motivuese për stafin dhe krijimi i një atmosfere pozitive në punë.
* Organizimi, planifikimi dhe vendosja e prioriteteve. Krijimi i një strategjie pune dhe vendosja e prioriteteve të punës së tij/saj dhe të të tjerëve
* Marrja e vendimeve dhe zgjidhjen e problemeve - analizimin e informacionit dhe vlerësimin e rezultateve për të zgjedhur zgjidhjen më të mirë dhe zgjidhjen e problemeve.
Kanditatet duhet te plotesojne kriteret e meposhtme:
1- Te kene eksperience pune (përbën avantazh)
2- Te kene fleksibilitet me oraret
3- Te jene te motivuar dhe entuziast
4- Te jene te pajisur me leje drejtimi te klasi B
5- Te jene me arsim te larte
6- Te kene aftesi komunikuese dhe negociuese
7- Njohja e gjuheve te huaja dhe fusha e ndertimit perben perparesi
Nëse jeni të interesuar, dërgoni CV nëpërmjet ANEGINO.
Kandidatet qe do te perzgjidhen, do te kontaktohen me e-mail per orarin e intervistes
Data e aplikimit të fundit : 13 Tetor 2016