Te Stela Resort kërkon të punësojë Recepsionist Hoteli Turnii Tretë
Nr. i reklamës i Anegino
AH42YP31
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Te Stela Resort kërkon të punësojë:
“Recepsionist Hoteli” Turni i Tretë
Detyrat dhe Përgjegjësitë
1. Kthen përgjigje klientëve që kanë lënë komente në Booking.
2. Pret Klientët dhe përkujdeset deri në momentin që të ndihen komod.
3. Pritje telefonatash, e-maile për rezervime.
4. Rakordim Rezervimesh Smart me Channel Manager si dhe Night Audit.
5. Shoqërim grupi për prezantimin e resortit.
6. Kryerja e Chech-in dhe Check Out-it për klientët.
7. Plotësimi i rregjistrit të Hotelit në momentin kur bëhet check – in i klientit.
8. Përgjigje e klientëve të akomoduar për kërkesat përkatëse.
9. Kontrolli i portaleve Online për rezervimet e mundshme.
10. Marrja e komentevë nga klientët për shërbimin në hotel.
11. Kontakti me teknikën për problemet teknike të klientëve.
12. Marrja e feedback-ut mbrapsht me ane te telefonit te klienteve që kanë qënë të akomoduar.
Kualifikimet dhe Kërkesat
1. Të ketë mbi 1 vit eksperience pune si recepsioniste në Hotel.
2. Të ketë perfunduar Arsimin e Mesëm ose në vazhdimësi të të Arsimit të Lartë për Hoteleri
Turizëm ose fusha te tjera të ngjashme
3. Të ketë njohuri të një ose më shumë gjuhe të huaj.
4. Të jetë i komunikueshëm, i pergjëgjshëm.
5. Përparësi personat që kanë njohuri të sistemeve të hotelerisë si Smart, Channel Manager ose
Triniss.
6. Të jetë i disponueshëm për të punuar turni i tretë
* Transporti është i garantuar nga kompania
Personat e interesuar mund të dërgojnë aplikimet e tyre brenda datës 05.12.2017 nëpërmjet Anegino!
Të dhënat tuaja do të ruhen dhe përpunohen vetëm për qëllime rekrutimi, në mbeshtetje të legjislacionit në fuqi për mbrojtjen e të dhënave personale. Më konkretisht sipas percaktimeve të Kushtetutes se Republikes se Shqiperise, Ligjit ne fuqi (Nr.9887 date 10.03.2008)"Per Mbrojtjen e te Dhenave Personale" dhe akteve nenligjore per zbatim.
“Recepsionist Hoteli” Turni i Tretë
Detyrat dhe Përgjegjësitë
1. Kthen përgjigje klientëve që kanë lënë komente në Booking.
2. Pret Klientët dhe përkujdeset deri në momentin që të ndihen komod.
3. Pritje telefonatash, e-maile për rezervime.
4. Rakordim Rezervimesh Smart me Channel Manager si dhe Night Audit.
5. Shoqërim grupi për prezantimin e resortit.
6. Kryerja e Chech-in dhe Check Out-it për klientët.
7. Plotësimi i rregjistrit të Hotelit në momentin kur bëhet check – in i klientit.
8. Përgjigje e klientëve të akomoduar për kërkesat përkatëse.
9. Kontrolli i portaleve Online për rezervimet e mundshme.
10. Marrja e komentevë nga klientët për shërbimin në hotel.
11. Kontakti me teknikën për problemet teknike të klientëve.
12. Marrja e feedback-ut mbrapsht me ane te telefonit te klienteve që kanë qënë të akomoduar.
Kualifikimet dhe Kërkesat
1. Të ketë mbi 1 vit eksperience pune si recepsioniste në Hotel.
2. Të ketë perfunduar Arsimin e Mesëm ose në vazhdimësi të të Arsimit të Lartë për Hoteleri
Turizëm ose fusha te tjera të ngjashme
3. Të ketë njohuri të një ose më shumë gjuhe të huaj.
4. Të jetë i komunikueshëm, i pergjëgjshëm.
5. Përparësi personat që kanë njohuri të sistemeve të hotelerisë si Smart, Channel Manager ose
Triniss.
6. Të jetë i disponueshëm për të punuar turni i tretë
* Transporti është i garantuar nga kompania
Personat e interesuar mund të dërgojnë aplikimet e tyre brenda datës 05.12.2017 nëpërmjet Anegino!
Të dhënat tuaja do të ruhen dhe përpunohen vetëm për qëllime rekrutimi, në mbeshtetje të legjislacionit në fuqi për mbrojtjen e të dhënave personale. Më konkretisht sipas percaktimeve të Kushtetutes se Republikes se Shqiperise, Ligjit ne fuqi (Nr.9887 date 10.03.2008)"Per Mbrojtjen e te Dhenave Personale" dhe akteve nenligjore per zbatim.
Data e aplikimit të fundit : 5 Janar 2018