Arkëtare
Nr. i reklamës i Anegino
AG92GZ22
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
Profesionisti – Agjencia e Punësimit, kërkon të punësojë për klientin e tij:
Arkëtare
Përshkrim i Përgjithshëm
Përgjegjës për të gjitha aspektet e regjistrimit dhe ekzekutimit të arkëtimeve dhe pagesave të kryera me para në dorë apo transferta bankare, nga vetë klientët dhe punonjësit e kompanisë dhe anasjelltas.
Përgjegjësitë Kryesore
• Garanton marrjen e pagesave përkatëse të kryera nëpërmjet parave në dorë transfertave apo pagesave automatike.
• Garanton ekzistencën dhe marrjen e të gjithë informacionit mbështetës për çdo pagesë të lëshuar apo të arkëtuar, qoftë informacion i brendshëm i grupit apo i jashtëm nga klientët dhe bashkëpunëtorët.
• Kontabilizon të gjitha arkëtimet me qëllim garantimin e llogaritjes dhe regjistrimit të saktë të gjithë pagesave të marra. Garanton qartësimin e të gjitha mospërputhjeve të mundshme duke kontrolluar të gjitha dokumentet përkatëse si dhe riparimin e situatës.
• Garanton ruajtjen dhe arshivimin e duhur të dokumentacionit për çdo punë të kryer.
• Garanton përgatitjen e saktë të gjithë mandateve dhe faturave përkatëse si dhe regjistrimin e të gjithë informacionit të nevojshëm sipas formateve të kërkuara dhe prodhuara nga kompania.
Kualifikimet dhe Aftësitë
• Të ketë përvojë pune të mëparshme në të njëjtin pozicion në një shoqëri apo grup shoqërish.
• Të kenë mbaruar arsimin e lartë, preferohen në degët e ekonomisë.
• Të ketë aftësi të mira komunikuese dhe të jetë i/e aftë të punojë në grup
• Të njohë mirë programet bazë Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
• Të ketë njohuri shumë të mira të programit Financa 5.
Kushtet e punës
• Ofrohet pagesë e kënaqshme.
• Ofrohen mundësi karriere brenda Kompanisë.
Arkëtare
Përshkrim i Përgjithshëm
Përgjegjës për të gjitha aspektet e regjistrimit dhe ekzekutimit të arkëtimeve dhe pagesave të kryera me para në dorë apo transferta bankare, nga vetë klientët dhe punonjësit e kompanisë dhe anasjelltas.
Përgjegjësitë Kryesore
• Garanton marrjen e pagesave përkatëse të kryera nëpërmjet parave në dorë transfertave apo pagesave automatike.
• Garanton ekzistencën dhe marrjen e të gjithë informacionit mbështetës për çdo pagesë të lëshuar apo të arkëtuar, qoftë informacion i brendshëm i grupit apo i jashtëm nga klientët dhe bashkëpunëtorët.
• Kontabilizon të gjitha arkëtimet me qëllim garantimin e llogaritjes dhe regjistrimit të saktë të gjithë pagesave të marra. Garanton qartësimin e të gjitha mospërputhjeve të mundshme duke kontrolluar të gjitha dokumentet përkatëse si dhe riparimin e situatës.
• Garanton ruajtjen dhe arshivimin e duhur të dokumentacionit për çdo punë të kryer.
• Garanton përgatitjen e saktë të gjithë mandateve dhe faturave përkatëse si dhe regjistrimin e të gjithë informacionit të nevojshëm sipas formateve të kërkuara dhe prodhuara nga kompania.
Kualifikimet dhe Aftësitë
• Të ketë përvojë pune të mëparshme në të njëjtin pozicion në një shoqëri apo grup shoqërish.
• Të kenë mbaruar arsimin e lartë, preferohen në degët e ekonomisë.
• Të ketë aftësi të mira komunikuese dhe të jetë i/e aftë të punojë në grup
• Të njohë mirë programet bazë Microsoft Office (Word, Excel, Power Point);
• Të ketë njohuri shumë të mira të programit Financa 5.
Kushtet e punës
• Ofrohet pagesë e kënaqshme.
• Ofrohen mundësi karriere brenda Kompanisë.
Data e aplikimit të fundit : 2 Mars 2015