Asistent Menaxher Projekti
Nr. i reklamës i Anegino
AF65TT93
Industria
Ndërtim
Përshkrimi i punës
Kompania Agikons, lider në ndërtimim dhe zhvillimin e rezidencave, shpall pozicionin vakant “Asistent menaxher projekti” ne fushen e ndertimit.
Të interesuarit janë të lutur të dërgojnë cv-nëpermjet Anegino-s
Afati i fundit për dorëzimin e aplikimeve është data 23 Shtator.
Vetëm kanditatët e përzgjedhur do të njoftohen për intervistë.
Detyrat/Përgjegjesite
• Planifikim, ekzekutim dhe finalizim i projekteve brenda afateve dhe buxheteve
• Të detajoje dhe zbërthejë burimet e nevojshme financiare, kapacitetet dhe grupet e punës për realizimin në kohë të projekteve
• Të zbatojë strategji dhe vlerësime për reduktimin e kostove të projekteve përkatëse
• Të zhvillojë fushata prokurimi sipas nevojave dhe specifikave të projekteve dhe më gjerë
• Të hartojë dhe interpretojë raporte financiare dhe ti përcjellë ato pranë departamenteve të tjera të kompanisë si dhe drejtorit ekzekutiv brënda afateve
Kualifikime/ Kërkesa
• Të ketë mbaruar FakultetinEkonomik/Arkitekture/InxhinieriNdërtimi ,Hidro,etj.
• Një diplomë pasuniversitare përbën avantazh.
• Të ketë të paktën 3 vjet eksperience pune dhe preferohet në sektorin e ndërtimit.
• Të ketë njohuri të mira të gjuhës Angleze ose Italiane
• Të ketë njohuri rreth dokumentacioneve teknike, financiare dhetekniko-finaciare të kompanive të ndërtimit.
• Të ketë aftësi menaxheriale në komunikim, nëblerje e shitje, në ndërtimin dhe ndjekjen e zbatimit të kontratave etj.
• Të përdorëmirë programet baze Office, Outlook etj. (vecanerisht EXCEL)
• Avantazh përbën njohja e programit Alfa Business dhe AUTOCAD.
Të interesuarit janë të lutur të dërgojnë cv-nëpermjet Anegino-s
Afati i fundit për dorëzimin e aplikimeve është data 23 Shtator.
Vetëm kanditatët e përzgjedhur do të njoftohen për intervistë.
Detyrat/Përgjegjesite
• Planifikim, ekzekutim dhe finalizim i projekteve brenda afateve dhe buxheteve
• Të detajoje dhe zbërthejë burimet e nevojshme financiare, kapacitetet dhe grupet e punës për realizimin në kohë të projekteve
• Të zbatojë strategji dhe vlerësime për reduktimin e kostove të projekteve përkatëse
• Të zhvillojë fushata prokurimi sipas nevojave dhe specifikave të projekteve dhe më gjerë
• Të hartojë dhe interpretojë raporte financiare dhe ti përcjellë ato pranë departamenteve të tjera të kompanisë si dhe drejtorit ekzekutiv brënda afateve
Kualifikime/ Kërkesa
• Të ketë mbaruar FakultetinEkonomik/Arkitekture/InxhinieriNdërtimi ,Hidro,etj.
• Një diplomë pasuniversitare përbën avantazh.
• Të ketë të paktën 3 vjet eksperience pune dhe preferohet në sektorin e ndërtimit.
• Të ketë njohuri të mira të gjuhës Angleze ose Italiane
• Të ketë njohuri rreth dokumentacioneve teknike, financiare dhetekniko-finaciare të kompanive të ndërtimit.
• Të ketë aftësi menaxheriale në komunikim, nëblerje e shitje, në ndërtimin dhe ndjekjen e zbatimit të kontratave etj.
• Të përdorëmirë programet baze Office, Outlook etj. (vecanerisht EXCEL)
• Avantazh përbën njohja e programit Alfa Business dhe AUTOCAD.
Data e aplikimit të fundit : 19 Tetor 2017