Te Stela Resort kerkon te punesoje Asistent Menaxhere "Restoranti Beergarden"
Nr. i reklamës i Anegino
AE82HA74
Industria
Shërbime
Përshkrimi i punës
DETYRAT DHE PËRGJEGJËSITË
1. Ndihmon në trajnimin dhe motivimin e stafit.
2. Koordinon, menaxhon dhe monitoron punët e Bar/Restorantit;
3. Eshtë pergjegjës për produktet në bar dhe kuzhinë
4. Është përgjegjës për menaxhimin e sallës
5. Ndjek të gjitha problemet e logjistikës që ka bari/restoranti dhe bën koordinimin me personat
përgjegjës për sistemimin sa më shpejt të tyre.
6. Ndjek punonjësit gjatë periudhës së provës.
7. Monitoron shërbimin
8. Merr masa paraprake për parapërgatitjen e shërbimit.
9. Propozon masat disiplinore ndaj stafit.
10. Eshte pergjegjes per mbajtjen e inventareve
11. Merr direktiva nga menaxheri dhe e zëvëndëson atë kur nuk është i pranishëm.
12. Ndjek dhe asiston në përmbushjen e kushteve të cilësisë ushqimore dhe pastërtisë.
13. Ndjek proçedurën e furnizimeve
14. Raporton tek menaxheri për çdo ndryshim apo problematikë tjetër duke mos marrë asnjë
vendim pa konsultuar me menaxherin.
15. Ndjek me përpikmëri oraret e stafit dhe ndryshimet e mundshme.
KËRKESAT PËR KANDIDATIN
1. Të ketë përfunduar Arsimin e lartë për Menaxhim
2. Të ketë mbi 3 vite eksperiencë pune të ngjashme
3. Të jetë fleksibël me oraret e punës
4. Të jetë i komunikueshëm
5. Të ketë njohuri shumë të mira të një gjuhe të huaj
Personat e interesuar mund te dergojne cv-te e tyre brenda datës 31.10.2017 nëpërmjet Anegino!
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen për intervistë.
Adresa: Autostrada Tr-Dr, Km 7 Mezez, Kashar Tirane
Të dhënat tuaja do të ruhen dhe përpunohen vetëm për qëllime rekrutimi, në mbeshtetje të legjislacionit në fuqi
për mbrojtjen e të dhënave personale. Më konkretisht sipas percaktimeve të Kushtetutes se Republikes se Shqiperise, Ligjit ne fuqi (Nr. 9887 date 10.03.2008) "Per Mbrojtjen e te Dhenave Personale" dhe akteve nenligjore per zbatim.
1. Ndihmon në trajnimin dhe motivimin e stafit.
2. Koordinon, menaxhon dhe monitoron punët e Bar/Restorantit;
3. Eshtë pergjegjës për produktet në bar dhe kuzhinë
4. Është përgjegjës për menaxhimin e sallës
5. Ndjek të gjitha problemet e logjistikës që ka bari/restoranti dhe bën koordinimin me personat
përgjegjës për sistemimin sa më shpejt të tyre.
6. Ndjek punonjësit gjatë periudhës së provës.
7. Monitoron shërbimin
8. Merr masa paraprake për parapërgatitjen e shërbimit.
9. Propozon masat disiplinore ndaj stafit.
10. Eshte pergjegjes per mbajtjen e inventareve
11. Merr direktiva nga menaxheri dhe e zëvëndëson atë kur nuk është i pranishëm.
12. Ndjek dhe asiston në përmbushjen e kushteve të cilësisë ushqimore dhe pastërtisë.
13. Ndjek proçedurën e furnizimeve
14. Raporton tek menaxheri për çdo ndryshim apo problematikë tjetër duke mos marrë asnjë
vendim pa konsultuar me menaxherin.
15. Ndjek me përpikmëri oraret e stafit dhe ndryshimet e mundshme.
KËRKESAT PËR KANDIDATIN
1. Të ketë përfunduar Arsimin e lartë për Menaxhim
2. Të ketë mbi 3 vite eksperiencë pune të ngjashme
3. Të jetë fleksibël me oraret e punës
4. Të jetë i komunikueshëm
5. Të ketë njohuri shumë të mira të një gjuhe të huaj
Personat e interesuar mund te dergojne cv-te e tyre brenda datës 31.10.2017 nëpërmjet Anegino!
Vetëm kandidatët e përzgjedhur do të njoftohen për intervistë.
Adresa: Autostrada Tr-Dr, Km 7 Mezez, Kashar Tirane
Të dhënat tuaja do të ruhen dhe përpunohen vetëm për qëllime rekrutimi, në mbeshtetje të legjislacionit në fuqi
për mbrojtjen e të dhënave personale. Më konkretisht sipas percaktimeve të Kushtetutes se Republikes se Shqiperise, Ligjit ne fuqi (Nr. 9887 date 10.03.2008) "Per Mbrojtjen e te Dhenave Personale" dhe akteve nenligjore per zbatim.
Data e aplikimit të fundit : 18 Nëntor 2017