Menaxher Shitjesh
Nr. i reklamës i Anegino
AE19ED64
Industria
Ndërtim
Përshkrimi i punës
Detyrat dhe përgjegjësitë
- Kontakton klientët e rinj dhe ekzistues për të diskutuar nevojat e tyre dhe për të shpjeguar se si këto nevoja mund të plotësohen nga Kompania.
- Konsultohet me Drejtorin e Shitjeve dhe Departamentin Teknik për të palnifikuar reklamimin e produkteve dhe shërbimeve.
- Monitoron preferencat e klientëve dhe tregun për të përcaktuar fokusin e shitjeve.
- Paraqit ofertat dhe prezanton produktet e Kompanisë te klientët e mundshëm dhe ndjek me vëmendje zhvillimet deri në firmosjen e kontratës.
- Zgjedh produktet e duhura ose ndihmon në përzgjedhjen e tyre, bazuar në nevojat e klientëve apo karakteristiakt e produkteve.
- Prezanton skedat e çmimeve dhe bonuseve te klientët potencialë ose ekzistues.
- U jep përgjigje klientëve për pyetjet mbi produktet, çmimet, mundësitë, përdorimin dhe avantazhet e produkteve dhe shërbimeve.
- Ndjek ankesat e klientëve për produktet dhe shërbimet apo për proçesin e shitjeve.
- Bën raportime ditore tek eprori i drejtpërdrejtë.
- Është përgjegjës të performojë detyra të tjera që kërkohen nga eprori i drejtpërdrejtë.
Kualifikimi:
- Diplomë Universitare në Administrim biznesi apo fusha të ngjashme.
- 3 vjet eksperiencë ne këtë pozicion ose në këtë fushë.
- Njohje shumë e mirë e gjuhës angleze.
- Njohje shumë e mirë e paketës Microsoft Office.
- Aftësi për të dhënë sugjerime dhe alternativa për zgjidhjen e problemeve dhe situatave.
- Aftësi të mira komunikimi dhe të bashkëpunimit.
- Të jetë i besueshëm, i përgjegjshëm dhe të përmbushë detyrimet e punës.
- Kontakton klientët e rinj dhe ekzistues për të diskutuar nevojat e tyre dhe për të shpjeguar se si këto nevoja mund të plotësohen nga Kompania.
- Konsultohet me Drejtorin e Shitjeve dhe Departamentin Teknik për të palnifikuar reklamimin e produkteve dhe shërbimeve.
- Monitoron preferencat e klientëve dhe tregun për të përcaktuar fokusin e shitjeve.
- Paraqit ofertat dhe prezanton produktet e Kompanisë te klientët e mundshëm dhe ndjek me vëmendje zhvillimet deri në firmosjen e kontratës.
- Zgjedh produktet e duhura ose ndihmon në përzgjedhjen e tyre, bazuar në nevojat e klientëve apo karakteristiakt e produkteve.
- Prezanton skedat e çmimeve dhe bonuseve te klientët potencialë ose ekzistues.
- U jep përgjigje klientëve për pyetjet mbi produktet, çmimet, mundësitë, përdorimin dhe avantazhet e produkteve dhe shërbimeve.
- Ndjek ankesat e klientëve për produktet dhe shërbimet apo për proçesin e shitjeve.
- Bën raportime ditore tek eprori i drejtpërdrejtë.
- Është përgjegjës të performojë detyra të tjera që kërkohen nga eprori i drejtpërdrejtë.
Kualifikimi:
- Diplomë Universitare në Administrim biznesi apo fusha të ngjashme.
- 3 vjet eksperiencë ne këtë pozicion ose në këtë fushë.
- Njohje shumë e mirë e gjuhës angleze.
- Njohje shumë e mirë e paketës Microsoft Office.
- Aftësi për të dhënë sugjerime dhe alternativa për zgjidhjen e problemeve dhe situatave.
- Aftësi të mira komunikimi dhe të bashkëpunimit.
- Të jetë i besueshëm, i përgjegjshëm dhe të përmbushë detyrimet e punës.
- Duhet të ketë patentë makine.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
Data e aplikimit të fundit : 16 Mars 2016