Merchendaizer Hari Lena Group
Nr. i reklamës i Anegino
AD78IM98
Industria
Automobilistikë
Përshkrimi i punës
Hari Lena GROUP është një kompani distribucioni me eksperiencë 20 vjeçare në distribuimin e produkteve te ndryshme si: produktet ushqimore, detergjente, pijeve energjike etj,duke permendur produktet sot lider te saj, Uji Trebeshina dhe Kripa Rosa, Marina e Niky. Sot jemi prezent në të gjithë tregun shqiptar me një gamë të gjerë produktesh, rreth 250 te tilla.
Për shkak të zgjerimit të vazhdueshëm kompania është në kërkim të stafit të ri energjik dhe me dëshirë për rritje profesionale.
Detyrat/Pergjegjësitë
1. Merchandiser eshte pergjegjese per konceptimin e fushatave, promocioneve, programeve te ndryshme per zhvillimin e partnereve, ne perputhje me politikat e kompanise.
2. Marja e informacionit ne menyren me te plote dhe reale te mundshme ne lidhje me produktet, stokun, konkurentat, menyren e raftimit te produkteve tona dhe te konkurences, menyren si operojne strukturat tona te shitjes, mendimin apo problematikat qe kane klientat me produktet apo me strukturat tona te shitjes, Duhet te reklamoje shitjen e produkteve ne pikat e shitjes. Merchandising perfshin teknika te ndryshme te reklamimit te produkteve ne vitrina, ne hapesira te ndryshme brenda dyqanit, demonstrimet e funksioneve te produkteve, pozicionime ne rafte.
3. Planifikon, ideon, implementon ofertat ne pikat e shitjes. Sjell praktikat me te mira te kompanive te tjera te ngjashme, eshte gjithmone i azhornuar me metodikat e reklamimit te produkteve.
4. Te kujdeset per anen vizuale te sistemit te produkteve, theksimin e ofertave, brandimin e hapesirave brenda dyqaneve si dhe jashte tyre. Rregullimi, raftimi dhe vendosja e flajerave perkates me cmime ne vend-raftimet qe jane apo do vendosen produktet, por gjithashtu vendosja e produkteve ne pozicion te dukshem ne rafte, frigorifera apo ekspozitora.
5. Koordinon me departamentet e tjera planifikimin, ideimin dhe implementimin e ofertave, fushatave, etj.
6. Mat rezultatet e praktivave te Merchandising dhe analizon shitjet per te gjykuar ecurine e metodave te perdorura.
7. Per produktet qe kanen date te afert skadence ( 60 dite ) te krijohet kontakti me klientin per te reklamuar produktin, per te bere oferta per kete product, promocione apo cfaredolloj veprimi ne menyre qe produkti te shitet sa me shpejt.
8. Menaxhimi dhe mbikqyrja e stafit te promocionit dhe bashkepunimi me departamentet e tjera per arritjen e objektivave te fushatave promocionale
9. Nderton data baza te detajura per pikat e shitjes, per gjendjen e produkteve dhe face-ve ne rafte, per shperndarjen e materialeve promocionale ne pikat e shitjes dhe harton raporte te detajuara brenda afateve te dhena dhe sipas formateve dhe proçedurave te kerkuara. Gjithashtu kryhen dhe fotografimin e produkteve te vendosura ne rafte apo frigorifera ( ekspozitor) duke ndertuar ne kete menyre nje raport te plote visual te gjendjes se produkteve ne pikat e shitjes.
10. Përgatit strategji efiçente, raporte, plane, propozime dhe krijon ura lidhëse midis kompanisë dhe bizneseve potenciale apo bashkëpunëtorëve për arritjen e objektivave, kapjen e planeve dhe rritjen e tregut në vazhdimësi
Kualifikime/ Kërkesa:
1. Te kete mbaruar shkollen e Mesme, universiteti perben avantazh
2. Në aspektin personal duhet të jetë e motivuar për arritjen e rezultateve
3. Te pakten 1 vit eksperience ne kompani te ngjashme ne pozicionin Merchendaizer ( kompani distribucioni per produkte te ndryshme ushqimore, detergjente, pije energjike etj)
Kandidatët e interesuar janë të lutur të dërgojnë cv me fotografi te Anegino.
*Ju informojmë se vetëm kandidatët e përzgjedhur nga dokumentacioni do të njoftohen për intervistë.
Për shkak të zgjerimit të vazhdueshëm kompania është në kërkim të stafit të ri energjik dhe me dëshirë për rritje profesionale.
Detyrat/Pergjegjësitë
1. Merchandiser eshte pergjegjese per konceptimin e fushatave, promocioneve, programeve te ndryshme per zhvillimin e partnereve, ne perputhje me politikat e kompanise.
2. Marja e informacionit ne menyren me te plote dhe reale te mundshme ne lidhje me produktet, stokun, konkurentat, menyren e raftimit te produkteve tona dhe te konkurences, menyren si operojne strukturat tona te shitjes, mendimin apo problematikat qe kane klientat me produktet apo me strukturat tona te shitjes, Duhet te reklamoje shitjen e produkteve ne pikat e shitjes. Merchandising perfshin teknika te ndryshme te reklamimit te produkteve ne vitrina, ne hapesira te ndryshme brenda dyqanit, demonstrimet e funksioneve te produkteve, pozicionime ne rafte.
3. Planifikon, ideon, implementon ofertat ne pikat e shitjes. Sjell praktikat me te mira te kompanive te tjera te ngjashme, eshte gjithmone i azhornuar me metodikat e reklamimit te produkteve.
4. Te kujdeset per anen vizuale te sistemit te produkteve, theksimin e ofertave, brandimin e hapesirave brenda dyqaneve si dhe jashte tyre. Rregullimi, raftimi dhe vendosja e flajerave perkates me cmime ne vend-raftimet qe jane apo do vendosen produktet, por gjithashtu vendosja e produkteve ne pozicion te dukshem ne rafte, frigorifera apo ekspozitora.
5. Koordinon me departamentet e tjera planifikimin, ideimin dhe implementimin e ofertave, fushatave, etj.
6. Mat rezultatet e praktivave te Merchandising dhe analizon shitjet per te gjykuar ecurine e metodave te perdorura.
7. Per produktet qe kanen date te afert skadence ( 60 dite ) te krijohet kontakti me klientin per te reklamuar produktin, per te bere oferta per kete product, promocione apo cfaredolloj veprimi ne menyre qe produkti te shitet sa me shpejt.
8. Menaxhimi dhe mbikqyrja e stafit te promocionit dhe bashkepunimi me departamentet e tjera per arritjen e objektivave te fushatave promocionale
9. Nderton data baza te detajura per pikat e shitjes, per gjendjen e produkteve dhe face-ve ne rafte, per shperndarjen e materialeve promocionale ne pikat e shitjes dhe harton raporte te detajuara brenda afateve te dhena dhe sipas formateve dhe proçedurave te kerkuara. Gjithashtu kryhen dhe fotografimin e produkteve te vendosura ne rafte apo frigorifera ( ekspozitor) duke ndertuar ne kete menyre nje raport te plote visual te gjendjes se produkteve ne pikat e shitjes.
10. Përgatit strategji efiçente, raporte, plane, propozime dhe krijon ura lidhëse midis kompanisë dhe bizneseve potenciale apo bashkëpunëtorëve për arritjen e objektivave, kapjen e planeve dhe rritjen e tregut në vazhdimësi
Kualifikime/ Kërkesa:
1. Te kete mbaruar shkollen e Mesme, universiteti perben avantazh
2. Në aspektin personal duhet të jetë e motivuar për arritjen e rezultateve
3. Te pakten 1 vit eksperience ne kompani te ngjashme ne pozicionin Merchendaizer ( kompani distribucioni per produkte te ndryshme ushqimore, detergjente, pije energjike etj)
Kandidatët e interesuar janë të lutur të dërgojnë cv me fotografi te Anegino.
*Ju informojmë se vetëm kandidatët e përzgjedhur nga dokumentacioni do të njoftohen për intervistë.
- Duhet të ketë patentë makine.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
- Personi duhet të jetë i gatshëm të udhëtojë.
Data e aplikimit të fundit : 18 Maj 2014