Kërkohet një Asistent në departamentin e Financës
Nr. i reklamës i Anegino
AD17VG73
Industria
Industri ushqimore / e pijeve
Përshkrimi i punës
Profili I kompanisë
Atlas Sh.A. është lider në prodhimin e miellit në Shqipëri me qendër në Tiranë dhe me një kapacitet prodhues 300 ton/24h miell dhe produkte të tij. Fabrika është e kompjuterizuar dhe me një teknologji bashkëkohore.
Detyrat Kryesore:
-Përgatitja e raportimeve të ndryshme, analizimi i të dhënave dhe pasqyrimi i llogarive të klientëve, sipas kërkesave të supervizorit.
-Të përgatisë analiza të balancave dhe bashkërendimin e llogarive të filialeve të kompanisë.
-Komunikimi aktiv dhe ndjekja e procedurave të klientëve dhe filialeve.
Aftësitë kryesore:
- Njohuri bazë të marketingut dhe praktikave të çmimeve mbi produktet e konsumit.
- Personi duhet të jetë I aftë të mbledhë, organizojë dhe regjistrojë të dhëna.
- Të jetë I aftë të punojë në mënyrë të pavarur.
- Të njohë mire paketën Ms Office, si dhe përparësi do jetë njohja e programit Financa 5.
- Të ketë të paktën 1 vit pune experience në një fushë të ngjashme.
- Të ketë mundësi të udhëtojë në filialet për t’i udhëzuar dhe ndihmuar në sistemin dhe regjistrimin e faturave.
- Respektim i etikës dhe rregullave/ procedurave të kompanisë
Arsimi:
Preferohen persona me arsim të mesëm ose të lartë të profilit ekonomik.
Atlas Sh.A. është lider në prodhimin e miellit në Shqipëri me qendër në Tiranë dhe me një kapacitet prodhues 300 ton/24h miell dhe produkte të tij. Fabrika është e kompjuterizuar dhe me një teknologji bashkëkohore.
Detyrat Kryesore:
-Përgatitja e raportimeve të ndryshme, analizimi i të dhënave dhe pasqyrimi i llogarive të klientëve, sipas kërkesave të supervizorit.
-Të përgatisë analiza të balancave dhe bashkërendimin e llogarive të filialeve të kompanisë.
-Komunikimi aktiv dhe ndjekja e procedurave të klientëve dhe filialeve.
Aftësitë kryesore:
- Njohuri bazë të marketingut dhe praktikave të çmimeve mbi produktet e konsumit.
- Personi duhet të jetë I aftë të mbledhë, organizojë dhe regjistrojë të dhëna.
- Të jetë I aftë të punojë në mënyrë të pavarur.
- Të njohë mire paketën Ms Office, si dhe përparësi do jetë njohja e programit Financa 5.
- Të ketë të paktën 1 vit pune experience në një fushë të ngjashme.
- Të ketë mundësi të udhëtojë në filialet për t’i udhëzuar dhe ndihmuar në sistemin dhe regjistrimin e faturave.
- Respektim i etikës dhe rregullave/ procedurave të kompanisë
Arsimi:
Preferohen persona me arsim të mesëm ose të lartë të profilit ekonomik.
Data e aplikimit të fundit : 15 Maj 2015