Operator Call Center/IT End of Day
Nr. i reklamës i Anegino
AB76MK40
Industria
Bankë / Ins. Financiare
Përshkrimi i punës
Union Bank ka filluar aktivitetin në 2006, si pjesë e zgjerimit të kompanive të Union Grup në Shqipëri. Që nga themelimi, banka ka njohur rritje sinjifikative në të gjithë sektorët dhe tani ka 30 degë në qytetet më kryesore të Shqiperisë.
Sot Union Bank ka rreth 380 punonjës në të gjithë Shqipërinë. Menaxhimi i Bankës i kushton rëndësi të veçantë krijimit të një ambjenti ku opinionet e punonjësve inkurajohen dhe vlerësohen. Ne jemi krenarë për raportet kolegiale dhe atmosferën në punë që kemi dhe kërkojmë që t’i përmirësojmë vazhdimisht ato.
Aktualisht menaxhimi ka identifikuar nevojën për punësimin një Operatori Call Center/IT End of Day, ftohen të aplikojnë kandidatë të përshtatshëm për këtë pozicion.
Shërbimi i Call Center/IT End of Day ofrohet 24 orë, duke përfshirë edhe ditët e festave zyrtare. Për këtë pozicion kërkohet disponibilitet dhe fleksibilitet për të punuar në turne dhe në fundjavë.
OPERATOR CALL CENTER / IT END OF DAY
Detyrat kryesore
Call Center
• Trajton sipas procedurës telefonatat që i vijne Bankes me pyetje të ndryshme lidhur me produktet e bankës dhe për probleme të cilesisë së shërbimit.
• Evidenton ankesat/lavderimet e klientëve dhe përcjell informacionin tek personat përgjegjës.
• Promovon shërbimet dhe produktet bankare.
• Kryen anketim të klientelës për probleme të shërbimit, produkteve, etj.
Kartat
• Njofton klientët për marrjen në dorëzim të kartave pranë degëve/agjensive ku kanë aplikuar.
• Pranon telefonata nga klientët për karta të humbura/vjedhura dhe i trajton ato sipas procedurës së përcaktuar, duke kryer edhe bllokime të kartave nëse është e nevojshme.
• Pranon telefonata nga klientët dhe i asiston për të gjitha çështjet e përdorimit të kartave dhe Internet Banking.
• Kontakton klientët të cilët janë në vonesë në pagimin e faturës së kartës së kreditit.
IT End of Day
• Monitoron rrjetin e degëve për aspektin e komunikimit dhe njofton stafin e IT në raste të evidentimit të problemeve.
• Kryen monitorim të statusit të ATM-ve dhe kontaktim të personave përgjegjës në raste problemesh.
• Kryen procesin e mbylljes së ditës logjike në aplikacionin Bankar. Gjeneron raportet ditore sipas manualit të mbylljes së dites logjike të punës.
Profili i kerkuar:
• Arsimi i lartë ekonomik ose në fushë të ngjashme me të
• Njohuri mbi produktet/shërbimet bankare
• Aftesi të komunikimit në telefon
• Njohuri shumë të mira të gjuhës angleze dhe kompjuterit.
Personat e interesuar duhet të dërgojnë brenda datës 8 Mars 2018:
- Leter “Shprehje Interesi” për Pozicionin
- CV
Nepermjet Anegino-s
Vetem kandidatet e përzgjedhur për intervistë do të kontaktohen.
Union Bank sh.a. deklaron se i përpunon të dhënat personale të aplikanteve mbështetur në Ligjin Nr. 9887, datë 10.3.2008, “Për mbrojtjen e të dhënave personale” dhe Udhëzimin Nr.42 datë 22.07.2014 “Për përpunimin e të dhënave personale të kandidatëve për punë”. Të dhënat personale të aplikanteve janë kryesisht të dhënat e deklaruara nga ata vetë në CV-ve të tyre, gjithashtu dhe të dhënat e marra nga dokumentet e tjera të paraqitura nga ata.
Union Bank sh.a. ka marrë masat organizative dhe teknike të nevojshme me qëllim për të garantuar sigurinë e të dhënave personale që përpunon. Vetëm personeli i autorizuar ka akses në të dhënat personale që përpunon Union Bank sh.a. dhe ky personel ka për detyre të ruajë konfidencialitetin e të dhënave sensitive.
Individët që aplikojnë pranë Union Bank sh.a. pranojnë dhe janë në dijeni se të dhënat e tyre personale do të përpunohen siç përshkruhet me sipër.
Aplikantët kanë të drejtë të kërkojnë korrigjimin ose fshirjen e të dhënave personale të tyre. Për të ushtruar këtë të drejtë ata duhet të kontaktojnë me Union Bank.
Sot Union Bank ka rreth 380 punonjës në të gjithë Shqipërinë. Menaxhimi i Bankës i kushton rëndësi të veçantë krijimit të një ambjenti ku opinionet e punonjësve inkurajohen dhe vlerësohen. Ne jemi krenarë për raportet kolegiale dhe atmosferën në punë që kemi dhe kërkojmë që t’i përmirësojmë vazhdimisht ato.
Aktualisht menaxhimi ka identifikuar nevojën për punësimin një Operatori Call Center/IT End of Day, ftohen të aplikojnë kandidatë të përshtatshëm për këtë pozicion.
Shërbimi i Call Center/IT End of Day ofrohet 24 orë, duke përfshirë edhe ditët e festave zyrtare. Për këtë pozicion kërkohet disponibilitet dhe fleksibilitet për të punuar në turne dhe në fundjavë.
OPERATOR CALL CENTER / IT END OF DAY
Detyrat kryesore
Call Center
• Trajton sipas procedurës telefonatat që i vijne Bankes me pyetje të ndryshme lidhur me produktet e bankës dhe për probleme të cilesisë së shërbimit.
• Evidenton ankesat/lavderimet e klientëve dhe përcjell informacionin tek personat përgjegjës.
• Promovon shërbimet dhe produktet bankare.
• Kryen anketim të klientelës për probleme të shërbimit, produkteve, etj.
Kartat
• Njofton klientët për marrjen në dorëzim të kartave pranë degëve/agjensive ku kanë aplikuar.
• Pranon telefonata nga klientët për karta të humbura/vjedhura dhe i trajton ato sipas procedurës së përcaktuar, duke kryer edhe bllokime të kartave nëse është e nevojshme.
• Pranon telefonata nga klientët dhe i asiston për të gjitha çështjet e përdorimit të kartave dhe Internet Banking.
• Kontakton klientët të cilët janë në vonesë në pagimin e faturës së kartës së kreditit.
IT End of Day
• Monitoron rrjetin e degëve për aspektin e komunikimit dhe njofton stafin e IT në raste të evidentimit të problemeve.
• Kryen monitorim të statusit të ATM-ve dhe kontaktim të personave përgjegjës në raste problemesh.
• Kryen procesin e mbylljes së ditës logjike në aplikacionin Bankar. Gjeneron raportet ditore sipas manualit të mbylljes së dites logjike të punës.
Profili i kerkuar:
• Arsimi i lartë ekonomik ose në fushë të ngjashme me të
• Njohuri mbi produktet/shërbimet bankare
• Aftesi të komunikimit në telefon
• Njohuri shumë të mira të gjuhës angleze dhe kompjuterit.
Personat e interesuar duhet të dërgojnë brenda datës 8 Mars 2018:
- Leter “Shprehje Interesi” për Pozicionin
- CV
Nepermjet Anegino-s
Vetem kandidatet e përzgjedhur për intervistë do të kontaktohen.
Union Bank sh.a. deklaron se i përpunon të dhënat personale të aplikanteve mbështetur në Ligjin Nr. 9887, datë 10.3.2008, “Për mbrojtjen e të dhënave personale” dhe Udhëzimin Nr.42 datë 22.07.2014 “Për përpunimin e të dhënave personale të kandidatëve për punë”. Të dhënat personale të aplikanteve janë kryesisht të dhënat e deklaruara nga ata vetë në CV-ve të tyre, gjithashtu dhe të dhënat e marra nga dokumentet e tjera të paraqitura nga ata.
Union Bank sh.a. ka marrë masat organizative dhe teknike të nevojshme me qëllim për të garantuar sigurinë e të dhënave personale që përpunon. Vetëm personeli i autorizuar ka akses në të dhënat personale që përpunon Union Bank sh.a. dhe ky personel ka për detyre të ruajë konfidencialitetin e të dhënave sensitive.
Individët që aplikojnë pranë Union Bank sh.a. pranojnë dhe janë në dijeni se të dhënat e tyre personale do të përpunohen siç përshkruhet me sipër.
Aplikantët kanë të drejtë të kërkojnë korrigjimin ose fshirjen e të dhënave personale të tyre. Për të ushtruar këtë të drejtë ata duhet të kontaktojnë me Union Bank.
Data e aplikimit të fundit : 27 Mars 2018